Glad dreng 4 Skrevet 26. Marts, 2022 Vil høre om der er nogen der har besøgt denne lille lækre nips https://annoncelight.dk/showad/338481 Glad Dreng Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
traveren 62 Skrevet 26. Marts, 2022 Kunne osse godt tænke mig besøge hende. Tror der var nogle anmeldelser fra Holsted, hvor hun også arbejder. Har kun haft kontakt over sms og tror hun er et besøg værd, selvom hun tydeligvis ikke kan engelsk. men hvis du smider lidt til benzinen vil jeg da gerne se om jeg kan besøge hende i weekenden her ;-) Hvis du selv besøger hende må du gerne lave en anmeldelse herinde :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 29. Marts, 2022 Nogle der har været forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 29. Marts, 2022 Skrev til hende igår, men har ikke fået svar fra hende. Er spændt på om andre har mere held. Plejer ellers at få svar når jeg kontakter GPer rundt omkring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ReeferMadness Skrevet 29. Marts, 2022 Bosse1910 skrev, for 1 time siden: Skrev til hende igår, men har ikke fået svar fra hende. Er spændt på om andre har mere held. Plejer ellers at få svar når jeg kontakter GPer rundt omkring Har skrevet til hende tidligere og fik hurtigt svar. Vi kunne ikke finde et tidspunkt at mødes dog. Kunne dog godt finde på det, hvis lejligheden tilbyder sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestkystfyr 0 Skrevet 22. Maj, 2022 Jeg har lige besøgt hende. Pluser: -hus pent og rent -da er alm lys på værelset -hun ser bedre ud endt på billeder -150 cm og 50 kg stemmer -store babser og fyldig numse samt tynd talie -Vil blive skikket -dejligt glat skind Generalt man få hvad man ser på billeder og måske lidt mere. Minuser: - hun er ikke til kys og kæle krame eller generalt berørning (dog fik jeg lidt lov) -kan slet ikke engelsk -massage uden olie lotion whatsoever så ikke serlig godt. -maskin blow -maskin sex -meget tørt der er ingen liv i pigen. Så det er op til en selv om man gider eller ej for mig kunne det ligeså godt være en dukke Har til gengæld været hos maya for nogle mdr. sidden og hun kan klart anbefales ligeså lille bare med mindre babser og numsen til gengel 100 gange frække Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestkystfyr 0 Skrevet 23. Maj, 2022 https://annoncelight.dk/showad/338778 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 206 Skrevet 23. Maj, 2022 (edited) det lyder noget suspect med begge 2, en ting er de ikke engang kan stave til vejnavn en anden de enslydende priser på samme lokation personligt ville jeg hoppe over gad vide om det er Beluga kaviar der er som ekstra Redigeret 23. Maj, 2022 af gøffe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MortenJ 9 Skrevet 26. Maj, 2022 Maya står som trans er det rigtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestkystfyr 0 Skrevet 1. Juni, 2022 MortenJ skrev, den 26.5.2022 at 13:57: Maya står som trans er det rigtigt Nej det er en fejl hun har en mis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MortenJ 9 Skrevet 1. Juni, 2022 Vestkystfyr skrev, for 13 timer siden: Nej det er en fejl hun har en mis Dejligt vil gerne prøve hende ser ud til hun rejser på torsdag men har sagt kommer igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg