Hop til indhold
Pigeglad

Carolina på Islands Brygge - helt i top!

Recommended Posts

Netop hjemkommet fra mit besøg hos nye skønne Carolina på Islands Brygge. Begejstringen slog mig fra det øjeblik, da den meget, meget kønne og ualmindelig sexede Caroline åbnede døren med et kæmpe smil og en attitude, som nærmest slog benene væk under en skønheds- og ungpigeelsker og GFE-nyder som mig.

Jo, hun lever helt op til sine flotte fotos og til alt andet i beskrivelsen. Ud fra billederne havde jeg fået en fornemmelse af en skønhed, der måske ville være lidt kølig, - og ingen havde jo på det tidspunkt anmeldt, hvad jeg så fik glæden af at opleve: en ny strålende stjerne!

Fra første til sidste sekund oplevede jeg en meget varm og kærlig person, der gav langt mere, end jeg havde drømt om: en GFE-oplevelse helt i top med masser af smil og imødekommenhed, nærvær og glædesfuld deltagelse fra start til slut. Jeg fik alt, hvad jeg kunne drømme om af nærvær, kys og sex med en ualmindelig sød, køn/smuk, lækker, flot og supersexet ung kvinde.

Det er livsbekræftende for en langt-fra-ung gentleman som mig, når pigen giver sig deltagende hen og nyder vores fælles leg. Jeg mærkede i øvrigt fra starten, at hun var glad for min begejstring og alle mine komplimenter, og det har næppe reduceret den gensidige glæde i vores varme seance.

Jeg oplevede alting ægte og reelt. Nuvel, brysterne har har fået hjælp som klart annonceret; de er store, flotte og sexede. Jeg er normalt ikke tilhænger af de store størrelser, men hos Caroline er de flotte, bløde og sexede; - men først og fremmest indgår de i den fælles glæde.

Billederne er helt sikkert af hende, og jeg synes, de er retvisende. Jeg vil tro, at det allernyeste billede med mobiltelefonen og Caroline i rødt lingeri er taget i lejligheden!

Hun er her indtil 4. april, - i øvrigt sammen med room maten Mila, som jeg ikke så i den flotte  lejlighed med pragtfuldt panoramakig ud over byen. Det mest pragtfulde var nu Carolina! Lad os nu give hende masser af gode besøg fra “good men”, som hun skriver i opslaget. Jeg tror, hun vil opleve popularitet de næste dage, - og forhåbentlig vil det bidrage til, at hun vil planlægge nye besøg i København!

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 5 timer siden:

Jeg ville have troet de billeder var fake, tak for anmeldelsen.

Tak for indlægget. Bliver lige lidt forvirret. Når du siger fake, mener du så anmeldelsen eller billederne? 

Ligner dog en skøn pige :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, for 27 minutter siden:

Tak for indlægget. Bliver lige lidt forvirret. Når du siger fake, mener du så anmeldelsen eller billederne? 

Ligner dog en skøn pige :)

Han skriver tydeligt, at det er billederne han troede var fake.

Del dette indlæg

Link til indlæg
zombie skrev, 1 time siden:

Han skriver tydeligt, at det er billederne han troede var fake.

Eej, tak for kommentar, jamen jeg blev bare helt ægte og reelt og med absolut nærvær forvirret :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her i aftes, var jeg også på besøg hos Carolina. Hun er simpelthen så smuk og helt vidunderlig. Hennes krop er perfekt og hendes personlighed er bare så varm, kærlig og nærværende. Jeg følte mig virkelig godt tilpas i hendes selskab. Så, jeg kan varmt anbefale at nogle respektfulde herrer besøger hende før hun tager afsted igen. Hun sagde at hun måske ville komme igen om tre måneder, så se nu til at besøge hende, så hun kommer tilbage til København.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kok12 skrev, 1 time siden:

Her i aftes, var jeg også på besøg hos Carolina. Hun er simpelthen så smuk og helt vidunderlig. Hennes krop er perfekt og hendes personlighed er bare så varm, kærlig og nærværende. Jeg følte mig virkelig godt tilpas i hendes selskab. Så, jeg kan varmt anbefale at nogle respektfulde herrer besøger hende før hun tager afsted igen. Hun sagde at hun måske ville komme igen om tre måneder, så se nu til at besøge hende, så hun kommer tilbage til København.

Sagde hun noget om, hvor længe hun bliver her?

Del dette indlæg

Link til indlæg
zombie skrev, for 13 minutter siden:

Sagde hun noget om, hvor længe hun bliver her?

Nu det dig, der ikke læser hvad der skrives. TS skriver at hun er her til d.4 April.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le Docteur skrev, for 1 time siden:

Nu det dig, der ikke læser hvad der skrives. TS skriver at hun er her til d.4 April.;)

Jeg er blevet gammel erkender jeg. :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt Carolina 1 time 1800 kr . En smuk,sød og imødekomme gp som tilbyder en rigtig gfe med tungekys, bj uden og sex forskellige stillinger . Stedet  i Island Brygge er ekslusive fint med et fint bad og rene håndklæder. Hun bliver til den 4. april og ved ikke om hun kommer tilbage .

Del dette indlæg

Link til indlæg

En serviceoplysning:
Har I set det seneste nye foto, som Carolinas roommate, Mila, har lagt op på sin profil? I lyseblå farvetoner.

Det er tydeligvis spritnyt og taget som skyline foto en af de allerseneste dage fra deres skønne højhuslejlighed i København. Jeg har ikke set Mila, ud over på fotos. Men med det udseende og med roommaten Carolinas kvaliteter i baghovedet kan jeg kun ærgre mig over, at jeg ikke kan nå at stifte bekendtskab med Mila denne gang, medmindre hun da bliver i byen noget længere end sin roommate, der har sidste dag 4. april.

Jeg tror ikke, at jeg er ene om at ønske, at disse 2 (formentlig begge vidunderlige) kvinder oplever så gode dage, at de beslutter sig for at vende tilbage til København.

Redigeret af Pigeglad

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentleman52 skrev, den 28.3.2022 at 18:57:

Hun bliver til den 4. april og ved ikke om hun kommer tilbage .

Så bliver jeg nødt til at prøve at lave en aftale. Jeg troede også først hun var "fake" og "too good to be true". Hold op hun ser lækker ud :wub:

/B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Både Carolina og Mila ser begge ud til at være for godt til det er sandt, men både annoncer, billeder og beretninger tyder på andet!

Derfor vil jeg gøre mit for at de returnere ved at aflægge begge et besøg inden de har afgang, har en aftale med Mila i morgen, nu der ikke er andre der har beskrevet et besøg hos hende, skal jeg nok smide en anmeldelse efterfølgende! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...