Guest JensenDK Skrevet 27. Marts, 2022 Hej Er ny herinde, har dog fulgt med i længere tid Vil gerne høre jeres anbefalinger på hvordan man siger til pigen at man ikke ønsker at kysse eller slikke dem? Jeg kan forstå at de fleste piger ikke vil kysse, men skal man sige det til dem? Bør man gøre hende opmærksom på det når man aftaler en tid? Forventer pigen altid at man slikker dem? Nu er jeg ikke i den bedste form. Bør man også sige det inden? (overvægtig) hilsen JensenDK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 27. Marts, 2022 (edited) De fleste piger vil helt sikkert respektere dine grænser, ligesåvel som de forventer du respekterer deres. Så ønsker du ikke at kysse/slikke, uanset årsag, så sig det ifm med at du aftaler tid, du vil sikkert opleve at medmindre det er et krav fra pigens side du afviser, at du vil blive budt velkommen. Jeg præsenterer mig altid kort i mine henvendelser, jeg plejer at skrive, jeg er dansk mand xx år højde/vægt , dernæst skriver jeg mine kinks og nogo, samt hvornår jeg ønsker at besøge pigen. Det er ihvertfald det jeg er kommet frem til som giver størst succes for svar fra pigen, samt specielt at jeg er fuldstændig klar på hvad jeg ønsker ifm med et møde, så pigen ikke skal bruge tiden på at gætte sig frem. Det kan tage rigtig lang tid for pigen at gætte sig til man ønsker at blive smurt ind i remulade og kaldt svenske pigenavne Redigeret 27. Marts, 2022 af next Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JensenDK Skrevet 27. Marts, 2022 next skrev, Lige nu: De fleste piger vil helt sikkert respektere dine grænser, ligesåvel som de forventer du respekterer deres. Så ønsker du ikke at kysse/slikke, uanset årsag, så sig det ifm med at du aftaler tid, du vil sikkert opleve at medmindre det er et krav fra pigens side du afviser, at du vil blive budt velkommen. tak for svar hvordan og hvorledes mht krop skal man lad hende vide inden når man er overvægtig? mit problem er at jeg er overvægtig og temmelig behåret pånær på hovedet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 27. Marts, 2022 (edited) JensenDK skrev, for 3 minutter siden: tak for svar hvordan og hvorledes mht krop skal man lad hende vide inden når man er overvægtig? mit problem er at jeg er overvægtig og temmelig behåret pånær på hovedet... har opdateret mit svar mht til krop. jeg plejer at sige min egenkropsform (her farkrop) og er der god kontakt til pigen, sender jeg af og til et censureret nøgenfoto af mig selv (en del af min fetich, så det tænder mig) derudover kan jeg anbefale dig at vælge en pige hvor du ikke oplever kommunikationsvanskeligheder, eksempelvis i form af sproget. ikke at udenlandske piger er dårlige, men har du specielle ønsker, kan det nemt gå tabt i kommunikationen Redigeret 27. Marts, 2022 af next Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JensenDK Skrevet 27. Marts, 2022 next skrev, for 1 minut siden: har opdateret mit svar mht til krop. jeg plejer at sige min egenkropsform (her farkrop) og er der god kontakt til pigen, sender jeg af og til et censureret nøgenfoto af mig selv (en del af min fetich, så det tænder mig) derudover kan jeg anbefale dig at vælge en pige hvor du ikke oplever kommunikationsvanskeligheder, eksempelvis i form af sproget. ikke at udenlandske piger er dårlige, men har du specielle ønsker, kan det nemt gå tabt i kommunikationen Mange tak for svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 27. Marts, 2022 Mange piger har kys som ekstraydelse, så bare lad være med at bestille det. i forhold til at slikke pigen, så oplever jeg som oftes, at det ikke er noget hun forventer, men bliver glad for at man vil. Så tænker ikke, at det bliver en udfordring for dig. God fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1627 Skrevet 27. Marts, 2022 JensenDK skrev, for 43 minutter siden: Hej Er ny herinde, har dog fulgt med i længere tid Vil gerne høre jeres anbefalinger på hvordan man siger til pigen at man ikke ønsker at kysse eller slikke dem? Jeg kan forstå at de fleste piger ikke vil kysse, men skal man sige det til dem? Bør man gøre hende opmærksom på det når man aftaler en tid? Forventer pigen altid at man slikker dem? Nu er jeg ikke i den bedste form. Bør man også sige det inden? (overvægtig) hilsen JensenDK Kissing is simply part of good sex and I love kissing. Of course, if a gentleman doesn't want to kiss, I respect that - although it would be new to me. The "licking", well I don't think you have to communicate that, - you are not the only one here - I have already met a few gentlemen who said that they are married and that the "licking" is much too intimate... - everyone can decide for themselves what is pleasant or intimate or too intimate for them. A person's weight does not mean they are unlikable. A respectful, well-groomed gentleman is always welcome 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 822 Skrevet 27. Marts, 2022 Så lad dog vær, min ven Tvivler på at de blir sure på dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 27. Marts, 2022 Kys og slikkerri er noget jeg ikke bare gør, men hvis der er kemi er kys da fedt. Skal jeg slikke fis -skal det være ekstraordinær kemi og hendes fisse -skal virkelig være indbydende. Det har jeg aldrig fortalt eller sagt noget om -ej heller mit udseende (har været overvægtig tidligere) Hvis de ikke bryder sig om det de ser, når de åbner døren -har jeg helle ikke lyst til noget med dem;-) Jeg har en gang været udsat for en kvinde "rullede med øjnene" og sukkede dybt, da hun åbnede døren -og da jeg havde fået det jeg var kommet for (1 times massage) gik jeg igen i mens -hun råbte og skældte ud (på thai) -da jeg lukkede døren -kikkede jeg på hende og sagde "tak for god massage" og lukkede døren -hvilket fik hende til, at åbne døren og råbe efter mig -indtil jeg var ude i min bil. (hun mente jeg skulle havde bestilt fp el. ekstra -så hun kunne tjene flere penge, og lave mindre) sådan er det mange der ikke gide massagen -og vil have man skal købe ekstra -så de ikke behøver, at massere hele timen. Jeg vil selv bestemme, og jeg vil sexe eller ej! Jeg er spontan og bryder mig ikke om en hel masse planer og aftaler på forhånd -jeg elsker at lade tingende ske, og nyde det -og få det bedste ud af et besøg -lige meget hvad det sker. Hvis det hele skulle være planlagt og aftalt på forhånd hvordan og hvorledes -ville jeg slet ikke kunne slappe af, og nyde på samme måde. Men sådan er vi heldigvis så forskellige... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 27. Marts, 2022 Som @Søren A skriver er der mange der har kys som ekstra ydelser så kan du jo bare lade være med at vælge det som @Tantra skriver er der nogle mænd der synes det er for intimt med at slikke og kysse, og det er jo helt fair og helt okay at man synes det er for intimt og ikke har lyst til det, jeg Må dog sige at jeg elsker at kysse og slikke pigen, det er sgu noget af det bedste synes jeg i forhold til det med din vægt, der skriver hun også noget jeg er ret så enig i, jeg tror overhovedet ikke vægten har noget at sige, men kommer man med respekt for pigen og deres grænser, er renlig og er ydmyg så kommer man langt med, og ender med et succesfuldt besøg hos pigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tykke94 53 Skrevet 27. Marts, 2022 For mig er kys en helt central del af det jeg søger, så jeg går specifikt efter kvinder som tilbyder det. Ang oralsex til hende, så er det noget som afhænger meget af kemi, duft og smag, jeg har mødt nogle helt fantastiske vulvaer hvis smag og duft jeg gerne ville med hjem på dåse, men jeg har også mødt nogle som på trods af helt fin hygiejne bare ikke har tiltalt mig. Ang vægt, så ligger jeg selv i den tungere ende (som brugernavnet også antyder). Jeg plejer altid i min indledende SMS at skive, nationalitet, alder og vægt, jeg har kun en enkelt gang oplevede at få et svar tilbage hvor hun baklagede meget, men hun tændte ikke på store mænd. Det gjorde da en smule ondt i hjertet, men heller det end at have fået det at vide i døren eller have spildt pengene og fået en dårlige oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuser9 180 Skrevet 27. Marts, 2022 Kunne ikke forestille mig st være sammen med en kvinde/GP jeg ikke havde lyst til både at kysse og give oral sex. Er hun ikke fristende, eller ikke ønsker st kysse, så siger jeg nej tak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest amatør Skrevet 27. Marts, 2022 JensenDK skrev, for 4 timer siden: Hej Er ny herinde, har dog fulgt med i længere tid Vil gerne høre jeres anbefalinger på hvordan man siger til pigen at man ikke ønsker at kysse eller slikke dem? Jeg kan forstå at de fleste piger ikke vil kysse, men skal man sige det til dem? Bør man gøre hende opmærksom på det når man aftaler en tid? Forventer pigen altid at man slikker dem? Nu er jeg ikke i den bedste form. Bør man også sige det inden? (overvægtig) hilsen JensenDK Hej Jensen, Du er super sød, og jeg er sikker på at flere piger lige nu håber på at du besøger dem Som flere skriver, er de fleste GPer super komfortabel med at du bare siger hvad du kan lide, det gør alting meget nemmere for dem. Så drop at føle dig ubekvem med dine følelser, og nyd at du er god til at kommunikere hvor du er i forhold til dine følelser!!! Mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miley4pleasure Skrevet 28. Marts, 2022 Tantra skrev, den 27.3.2022 at 18:18: Kissing is simply part of good sex and I love kissing. Of course, if a gentleman doesn't want to kiss, I respect that - although it would be new to me. The "licking", well I don't think you have to communicate that, - you are not the only one here - I have already met a few gentlemen who said that they are married and that the "licking" is much too intimate... - everyone can decide for themselves what is pleasant or intimate or too intimate for them. A person's weight does not mean they are unlikable. A respectful, well-groomed gentleman is always welcome Lovely input dear og så rigtigt. Det er på ingen måder vægten der afgør om en mand er tiltrækkende, men om han agerer som en gentleman. Og helst en renlig en af slagsen hehe I min optik siger man bare til pigen på en stille og rolig måde at det har man ikke lyst til. Respekten for personlige grænser skal gå begge veje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4841 Skrevet 2. April, 2022 Hvis pigen annoncerer med at hun kysser og det ikke er en ekstra ydelse du skal betale for, vil det nok være en god idé at sige det! Jeg kom i starten af min karriere som glædespige til at "tvangskysse" nogle stykker, fordi jeg ikke vidste det var tabu eller uprofessionelt. Jeg havde alligevel den regel at jeg ikke ville knalde med nogen for penge som jeg ikke havde lyst til at kysse med. Det at nogen kunne have lyst til at knalde med mig i en halv time uden at ville kysse faldt mig slet ikke ind. Det synes jeg stadig er sært, hvis jeg skal være ærlig, men jeg respekterer det naturligvis hvis jeg er ansigt til ansigt med folk og de siger det. Det er dog en uanseelig promille der gør det. Dem der sender email eller sms først og fortæller at de ikke vil kysse, dem sender jeg videre og siger nej tak til. Jeg ved erfaringsmæssigt at jeg kommer til at glemme at jeg ikke må hvis jeg har lyst. Jeg er ikke så god til at censurere mig selv og er forvirret nok i forvejen over at skulle huske at jeg hedder Eva når jeg kysse-boller mod betaling. Hvis jeg også skal holde styr på at jeg ikke må kysse, så er det vist bedre for alle at jeg bliver hjemme Det med overvægt har jeg lige skrevet en masse om i en anden tråd. Det bliver for meget "Halløj i Ekkodalen" at gentage det. Kærligst, Eva PS: @JensenDK Hvorfor vil du ikke kysse? Jeg vil gerne forstå det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 214 Skrevet 2. April, 2022 jeg er nok lidt en fætter modsat men hvis trunten ikke vil kysse gider jeg heller ikke kneppe hende uanset hvad 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JensenDK Skrevet 3. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 21 timer siden: Hvis pigen annoncerer med at hun kysser og det ikke er en ekstra ydelse du skal betale for, vil det nok være en god idé at sige det! Jeg kom i starten af min karriere som glædespige til at "tvangskysse" nogle stykker, fordi jeg ikke vidste det var tabu eller uprofessionelt. Jeg havde alligevel den regel at jeg ikke ville knalde med nogen for penge som jeg ikke havde lyst til at kysse med. Det at nogen kunne have lyst til at knalde med mig i en halv time uden at ville kysse faldt mig slet ikke ind. Det synes jeg stadig er sært, hvis jeg skal være ærlig, men jeg respekterer det naturligvis hvis jeg er ansigt til ansigt med folk og de siger det. Det er dog en uanseelig promille der gør det. Dem der sender email eller sms først og fortæller at de ikke vil kysse, dem sender jeg videre og siger nej tak til. Jeg ved erfaringsmæssigt at jeg kommer til at glemme at jeg ikke må hvis jeg har lyst. Jeg er ikke så god til at censurere mig selv og er forvirret nok i forvejen over at skulle huske at jeg hedder Eva når jeg kysse-boller mod betaling. Hvis jeg også skal holde styr på at jeg ikke må kysse, så er det vist bedre for alle at jeg bliver hjemme Det med overvægt har jeg lige skrevet en masse om i en anden tråd. Det bliver for meget "Halløj i Ekkodalen" at gentage det. Kærligst, Eva PS: @JensenDK Hvorfor vil du ikke kysse? Jeg vil gerne forstå det Det lyder måske dumt, men kys er for mig meget intimt. Langt mere end sex er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4841 Skrevet 3. April, 2022 (edited) JensenDK skrev, for 2 timer siden: Det lyder måske dumt, men kys er for mig meget intimt. Langt mere end sex er. Nej det lyder overhovedet ikke dumt. Det synes måske de fleste. Jeg gør i hvert fald. Og det har du ikke lyst til at det skal være? Meget intimt altså. Og i så fald, hvorfor? Redigeret 3. April, 2022 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4593 Skrevet 3. April, 2022 Da jeg for startede i denne verden, kendte jeg kun til den fra litteraturen. Her blev der som regel skrevet, at de prostituerede ikke kyssede med deres gæster, det gjorde de kun med kæresten/alfonsen. Så jeg holdt mig fra det. Indtil mit første besøg hos Tiffany Diamond. Hun gennemsnavede mig i gulvet og ind på en sikker plads blandt mine favoritpiger. Jeg har opdaget, at rigtig gode kys gør oplevelsen bedre. Det gør det mere intimt og fortroligt. Mine favoritter kysser godt udover, at de også knepper godt. Sådan har jeg det, andre har det anderledes. Kys er dejlige, men jeg besøger med fornøjelse også piger, der ikke kysser. Venligst OT 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 5. April, 2022 (edited) Jeg kan ikke lade være med at tænke... hvad taber man på at sige det? De gode gamle dage hvor pigerne ikke kyssede er ved at være passé, eller i hvert fald ikke standarden. For mig er det super duper dejligt at kysse. Hvis jeg nåede dertil hvor jeg havde brug for at distancere mig så meget, at jeg ikke kunne/ville kysse på mine gæster, tja, så tror jeg bare, at jeg ville pakke biksen sammen. Nå, men nu sidesporer jeg lidt, back on track. Pointen var: Vi regner sgu egentlig med at I gerne vil kysses, hvis I ikke siger andet. Skriv det først, hvis du ikke vil risikere @Eva Nadine s tvangskysseri før du er nået halvvejs ind ad døren Jeg har ind imellem gæster som ikke vil kysse, og vi når satme nogle akavede undvige manøvrer, inden jeg fatter budskabet, når den skal klares non-verbalt. Mine læber zoomer ind, næsten i mål... og han undviger! Cue til akavet kind/næse/øjekys. Så længe man er flink og sød, er det nok for flertallet intet problem, at man ikke kysser, men du sparer dig selv og hende en masse gætteri og dansen om den varme mund, hvis du bare siger det - eller skriver det på forhånd. Mht. Ikke at slikke... nu kan jeg ikke svare for alle andre, men det går jeg til gengæld aldrig ud fra er en del af legen, før gæsten selv spørger, om ikke det er ved at være min tur, eller ekplicit siger at han elsker at slikke forinden mødet, så der tror- tror! - jeg, at du er i sikker havn selv uden et afvarselsskilt ved ankomst. Edit: Jeg glemte det med overvægten. Igen, hvad taber man ved at sige det? Hvis ikke pigen eksplicit har skrevet, at hun ikke vil have besøg af overvægtige mænd, så kan du nok godt gå ud fra at det er helt okay ikke at komme som et pragteksemplar på en fitness buff. Så det er slet ikke fordi, du behøver at sige det. På den anden side, hvis du gerne vil være sikker på en god oplevelse med en som er a-okay med lidt ekstra fluff, så er det jo bare at nævne det i introen. "Ikke-i-den-bedste-form" kan jeg så fortælle dig, beskriver riiiigtig mange af vores gæster, så hvis du bare rocker farkroppen og det ikke drejer sig om svær overvægt, tror jeg, at du er good to go også uden en fodnote om overvægt i din intro Redigeret 5. April, 2022 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4841 Skrevet 5. April, 2022 (edited) @Nannas Hjørne Fååårk hvor har jeg savnet dig Nannas Hjørne skrev, for 2 timer siden: akavede undvige manøvrer, inden jeg fatter budskabet, Når jeg kom til at tvangskysse var det netop fordi jeg ikke fattede budskabet, eller også var jeg bare så opslugt af min egen lyst at jeg ikke fattede det. Det er en helt anden slags akavet når man kommer til at begå en slags overgreb på folk, eller i hvert fald overskrider deres grænse, når de ovenikøbet har betalt for det. Ikke at jeg tror nogen har haft brug for terapi eller krisehjælp efter mit tvangskysseri i gamle dage, trods alt. Men man ved jo aldrig. Jeg er glad for at høre at du har en bedre situationsfornemmelse end jeg havde i din alder. Jeg er også glad for at jeg i min naivitet er sluppet for den slags akavethed du beskriver. Jeg ved ikke om jeg ville kunne tackle det med andet end måben og føle mig personligt afvist og få en knude i maven. Der er måske behov for selvudvikling her på den front Fik jeg sagt at jeg har savnet dig? Tvangs-pustekys! Eva Redigeret 5. April, 2022 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 5. April, 2022 (edited) Her kommer lige mine tanker. Det bliver lidt en slags intellektualisering over emnet intimitet.: Hvad kan vel egentlig være mere intimt fysisk end at få et andet menneskes kønsorgan stukket ind i sin krop? Eller at stikke sit kønsorgan ind i et andet menneske? Det virker paradoksalt at det skulle føles endnu mere intimt at få en tunge stukket ind i sin mund. Mon følelsen af større intimitet beror på at man så er meget tæt på ansigtet af den anden person når man kysser? Som kvinde føler jeg at det ikke kan blive mere intimt fysisk at få en mands forplantnings organ stukket ind i min krop, så hvis jeg er villig til det, så kan det være underordnet om jeg kysser eller ej, for den fysiske intimitets grænse er alligevel brudt. Det er klart at det ikke er rart at kysse hvis der er dårlig ånde eller dårlig mundhygiejne men det er ikke emnet her. Det er hvorvidt det er mere intimt at kysse end at blive penetreret. For nogle føles det mere intimt at kysse end at penetrere men det interessante spørgsmål for mig er hvorfor? Hvis man ikke har lyst til at være intim, hvorfor så gå til en gp? Eller kan man have lyst til kun lidt intimitet og ikke fuld intimitet? Eller er det følelserne man er bange for? Altså at man ved at kysse og dermed være meget tæt på et andet menneskes ansigt, derved måske kan komme til at føle noget for den person? Noget som man ikke " bør" føle fordi det jo er et betalingsforhold? Er det i virkrligheden den følelses mæssige intimitet og ikke den fysiske vi taler om når vi snakker om intimitet? Det er på ingen måde en kritik af at man ( nogle) ikke ønsker at kysse. Jeg bliver bare nysgerrig på de psykologiske mekanismer der ligger bag Redigeret 5. April, 2022 af Den lille frøken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 5. April, 2022 (edited) Den lille frøken skrev, for 17 minutter siden: Eller er det følelserne man er bange for? Altså at man ved at kysse og dermed være meget tæt på et andet menneskes ansigt, derved måske kan komme til at føle noget for den person? Noget som man ikke " bør" føle fordi det jo er et betalingsforhold? Uh, intimt versus følelser. Jeg tror du har fat i det rigtige med følelserne. Ved dem jeg har været sammen med som ikke har kysset, har vi heller ikke haft illusionen om romantik. Det er jo nærmest venskabeligt. Et klap på babsen og et blowjob. Det er ikke nødvendigvis personer som er bange for at få følelser, men måske mere at de simpelthen ikke har behovet for at tilføje den dimension. Det er sådan lidt, om det er akten eller personen i fokus - men samtidig ikke, for jeg er såmænd ret sikker på, at mine ikke-kyssere også har sat pris på min personlighed. Ikke dermed sagt, at alle kyssere er romantiske. På den anden side, kan man også overfortoke det hele. Jeg havde en elsker som i et år - et år! - ikke formåede at give mig mere end 5 tamme tantekys. Vi var ellers intime nok på alle andre områder. Da jeg endelig i frustration nåede dertil, hvor jeg nærmest var på randen til at dumpe ham over det, fordi jeg læste alt muligt ind i det, fik jeg spurgt ham, og det viste sig at han simpelthen havde meget svært ved væsker. Det der med mundvand som blander sig var mere end den stakkels mand kunne rumme. Totalt uforståeligt for kysseglade mig, men uden nogen dybere mening. Hvis der ikke er en forskel på intimiteten ved kys og ved penetrering, kan man også spørge os selv hvorfor vi så savner intimitet, hvis kysset mangler? Redigeret 5. April, 2022 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 5. April, 2022 @Den lille frøken måske det kan handle om, at kysse er noget nogen kun gør med partneren derhjemme. Ikke at kysse med gp'en er et forsøg på at holde det adskilt (det er slemt nok i forvejen ) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 5. April, 2022 Der er en del piger der skriver at de ikke kysser, fordi det er forbeholdt "ham" der hjemme. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg