Brutus 2039 Skrevet 5. April, 2022 AalborgLook skrev, for 1 minut siden: Der er en del piger der skriver at de ikke kysser, fordi det er forbeholdt "ham" der hjemme. Præcis, det gælder også den anden vej. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4841 Skrevet 5. April, 2022 (edited) Den lille frøken skrev, 1 time siden: Det virker paradoksalt at det skulle føles endnu mere intimt at få en tunge stukket ind i sin mund. Mon følelsen af større intimitet beror på at man så er meget tæt på ansigtet af den anden person når man kysser? Du er inde på noget af det rigtige. Følgende er ikke så meget en intellektualisering af emnet men nærmere et smagsprøve på hvad det handler om rent biokemisk. Den fysiske/biokemiske/teoretiske/andet tørt forklaring ligger i det der sker hormonelt i kroppen når vi er intime. Der sættes gang i produktionen af forskellige "stoffer" når vores hjerner modtager signaler fra kroppen i forskellige situationer. Det er en meget meget meget kompliceret proces der foregår. I det vi taler om - intimitet, nærhed og sex - er det stof der er allermest afgørende: Oxytocin Når vi er i berøring - mentalt og/eller fysisk - med et menneske vi er tiltrukket af (og det gælder ikke kun seksuelt) sætter det gang i bl.a. oxytocin produktionen. De stoffer der kendes til videnskabeligt som har størst påvirkning på vores "følelse af velvære" er: Oxytociner Serotoniner Dopaminer Endorfiner Faktisk er "følelsen af velvære" ikke en rigtig følelse, men nærmere en instinktiv fortolkning af kroppens signaler og reaktion på denne "cocktail af stoffer", der blot minder om en følelse. Studier i dette tyder på at når denne cocktail ofte opleves med det samme menneske, så opstår der hen ad vejen hvad der så ER følelser som vi definerer dem oftest i hvert fald. Kys er en af de aktiviteter der sætter gang i processen i turbo-fart. Forklaringen er at der nogle steder på vores kroppe er et større antal nerveender end andre. Det er ikke HELT ens fra menneske til menneske hvor disse "brændpunkter" er. Men de fleste af os har nogle til fælles. Læber. Brystvorter. Kønsdele. Fingerspidser. Der kan så være andre steder som gennem livet er blevet mere stimuleret end andre og ender med at være en slags "optrænede" brændpunkter uden egentlig at være det fysisk i forhold til nerveender. Men det er vist for nørdet at komme ind på. Når det føles som og bliver "slemt" som @Brutus nævner det, i en sammenhæng hvor vi rent intellektuelt har et ønske om at det ikke skal blive til følelser, så opstår der en mindre konflikt mellem hvad vores mere "dyriske/primitive" instinkter leder os frem imod og hvad vores fornuft og "mentale bremseklodser" synes er acceptabelt. Der foregår ganske enkelt en borgerkrig i vores kroppe og hjerner. På det tidspunkt bliver der ofte blandet andre stoffer ind i det også. Bl.a. adrenalin og nor-adrenalin som er det hormon der produceres når vi føler frygt eller utryghed. Jeg vil gerne lige nævne at der er mange måder at opnå disse følelseslignende fornemmelser. Et kram fra en ven, et opkald fra en man har savnet, en massage, et godt grin og mange andre ting. Kvinder har en hormonel sammensætning der gør at chokolade sætter gang i kroppens "velværehormon cocktail". Dog i mindre grad. Duften af en baby sætter også gang i det. Men når vi oplever det i forbindelse med mulighed for sex og seksuel opstemthed, så bliver det produceret i så store mængder og så hurtigt at vi får et "rush" fuldstændigt ligesom narkomaner. Så Oxytocin/Serotonin/Dopamin/Endorfin cocktail med et stænk af sex i glasset er noget af det mest vanedannende. Nogle studier indikerer at eftersom kvinder har en anden hormonel sammensætning end mænd, er der for kvinder flere måder at opnå denne "lykke-følelse" end der er for mænd. Nogle forskere mener at netop dette er årsagen til hvad vi som lægfolk oftest betegner i en eller anden variant af "mænd har mere lyst til sex end kvinder". Måske er det slet ikke sådan det er. Kvinder har bare et bredere udvalg at vælge imellem. Vi har flere forskellige slags bolcher vi kan sutte på for at opnå fornemmelsen af glæde/lykke/velvære. For mænd er der bl.a. meget testosteron i cocktailen, og derfor er det anderledes for dem. Det der sker biokemisk EFTER klimaks ved sex er også ret forskelligt for mænd og for kvinder. Vi er ganske enkelt ikke ens biokemisk set. Hverken mænd og kvinder eller mennesker generelt. Derfor opfører vi os forskelligt, reagerer forskelligt og stimuleres forskelligt. Omend jeg vil mene efter mange mange mange års erfaring som professionel biokemisk bartender (aka glædespige) at vi er ret ens sådan overordnet set. Det her var - tro det eller ej - den korteste version jeg kunne formulere om emnet. Jeg elsker emnet og synes det er vanvittigt interessant. Nu skal jeg snart servere en OxySeroDopaEndo-cocktail til en mand jeg har haft disse møder med 10-15 gange. Og jeg ved jeg bliver "høj" og det endda helt uden at hverken kysse eller bolle! Det er svært at beskrive hvor meget jeg allerede er hormonelt opstemt ved tanken efter 4 måneders ufrivillig pause. Og jeg bliver ikke engang liderlig selvom jeg kommer tæt på ekstase. Det er dog ren og skær træning som "bartender" der gør at jeg kan opnå det. Men det er en helt anden snak, og nu skal der jo ikke gå personlig reklame i mit debat oplæg. Jeg glæder mig bare til mit næste fix! God tirsdag og god fornøjelse. Kærligst, Eva Redigeret 5. April, 2022 af Eva Nadine 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans69 444 Skrevet 5. April, 2022 Nannas Hjørne skrev, 1 time siden: Det viste sig at han simpelthen havde meget svært ved væsker. Det der med mundvand som blander sig var mere end den stakkels mand kunne rumme. Totalt uforståeligt for kysseglade mig, men uden nogen dybere mening. Det forstår jeg til fulde at du ikke forstår Jeg syntes det må være mærkeligt at gå i seng med en og så slet ikke føle noget, selvom det er et betalingsforhold. Jeg er selv vild med det, at dele mundvand med den man elsker med er bare svært at undvære, og ja hvad kan dog være mere intimt end at kneppe med et andet menneske? Jeg har dog en kammerat der engang sagde at han syntes det var ulækkert at slikke fissen lige efter han havde leveret sin ladning deri, men han havde så ingen problemer med at levere i munden på pigen og bede hende sluge…. Jesus Kristus!!! Kys må meget gerne være krævende og våde mundvand kan jo bruges til meget og andre væsker er også meget velkomne Undskyld jeg lod mig rive med og måske kom til at afspore lidt.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4841 Skrevet 5. April, 2022 Hans69 skrev, for 5 minutter siden: Jeg har dog en kammerat der engang sagde at han syntes det var ulækkert at slikke fissen lige efter han havde leveret sin ladning deri, men han havde så ingen problemer med at levere i munden på pigen og bede hende sluge…. Jesus Kristus!!! Vi tænder og slukker jo bare forskelligt, tænker jeg Jeg synes bestemt ikke man behøver at skulle "stå på mål" for hvad man tænder og slukker på. Man har det jo som man har det, også selvom det ikke er "politisk korrekt" eller ligeværdigt eller andet. Så længe man forventningsafstemmer lidt på forhånd, er det min oplevelse og erfaring at det bedste sex er når man får lov at være og tænde/slukke som man nu engang gør det. Een af årsagerne til at nogle mænd går til glædespiger kan jo netop være for at slippe for at skulle føle man gør noget "forkert". Det er ofte nemmere at kommunikere om det - eller sågar undlade at skulle forholde sig til det - med en professionel elskerinde. Det er min erfaring at det er en af årsagerne til at (nogle) mænd sætter så stor pris på at besøge glædespiger. Disse mænd er ganske enkelt mere afslappede med sig selv og i situationen fordi det kommer tættere på at de blot skal præstere tilstedeværelse og være deres "ægte" jeg uden at blive forstyrret af om de nu gør noget galt og ikke bliver inviteret igen når det er en privat og ikke betalt fræk aftale. I øvrigt synes jeg dit indlæg er skønt Jeg har bare den "arbejdsskade" at jeg får lyst til at forsvare de mænd der sommetider bliver lidt hængt ud fordi de er ærlige omkring dem selv. Hans69 skrev, for 12 minutter siden: Undskyld jeg lod mig rive med og måske kom til at afspore lidt.. Det er de bedste debatter herinde - dem der starter et sted, kommer lidt omkring og ender et andet sted end de startede med... så tak for bidraget til lettere afsporing Kærligst, Eva 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 5. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 52 minutter siden: Du er inde på noget af det rigtige. Følgende er ikke så meget en intellektualisering af emnet men nærmere et smagsprøve på hvad det handler om rent biokemisk. Den fysiske/biokemiske/teoretiske/andet tørt forklaring ligger i det der sker hormonelt i kroppen når vi er intime. Der sættes gang i produktionen af forskellige "stoffer" når vores hjerner modtager signaler fra kroppen i forskellige situationer. Det er en meget meget meget kompliceret proces der foregår. I det vi taler om - intimitet, nærhed og sex - er det stof der er allermest afgørende: Oxytocin Når vi er i berøring - mentalt og/eller fysisk - med et menneske vi er tiltrukket af (og det gælder ikke kun seksuelt) sætter det gang i bl.a. oxytocin produktionen. De stoffer der kendes til videnskabeligt som har størst påvirkning på vores "følelse af velvære" er: Oxytociner Serotoniner Dopaminer Endorfiner Faktisk er "følelsen af velvære" ikke en rigtig følelse, men nærmere en instinktiv fortolkning af kroppens signaler og reaktion på denne "cocktail af stoffer", der blot minder om en følelse. Studier i dette tyder på at når denne cocktail ofte opleves med det samme menneske, så opstår der hen ad vejen hvad der så ER følelser som vi definerer dem oftest i hvert fald. Kys er en af de aktiviteter der sætter gang i processen i turbo-fart. Forklaringen er at der nogle steder på vores kroppe er et større antal nerveender end andre. Det er ikke HELT ens fra menneske til menneske hvor disse "brændpunkter" er. Men de fleste af os har nogle til fælles. Læber. Brystvorter. Kønsdele. Fingerspidser. Der kan så være andre steder som gennem livet er blevet mere stimuleret end andre og ender med at være en slags "optrænede" brændpunkter uden egentlig at være det fysisk i forhold til nerveender. Men det er vist for nørdet at komme ind på. Når det føles som og bliver "slemt" som @Brutus nævner det, i en sammenhæng hvor vi rent intellektuelt har et ønske om at det ikke skal blive til følelser, så opstår der en mindre konflikt mellem hvad vores mere "dyriske/primitive" instinkter leder os frem imod og hvad vores fornuft og "mentale bremseklodser" synes er acceptabelt. Der foregår ganske enkelt en borgerkrig i vores kroppe og hjerner. På det tidspunkt bliver der ofte blandet andre stoffer ind i det også. Bl.a. adrenalin og nor-adrenalin som er det hormon der produceres når vi føler frygt eller utryghed. Jeg vil gerne lige nævne at der er mange måder at opnå disse følelseslignende fornemmelser. Et kram fra en ven, et opkald fra en man har savnet, en massage, et godt grin og mange andre ting. Kvinder har en hormonel sammensætning der gør at chokolade sætter gang i kroppens "velværehormon cocktail". Dog i mindre grad. Duften af en baby sætter også gang i det. Men når vi oplever det i forbindelse med mulighed for sex og seksuel opstemthed, så bliver det produceret i så store mængder og så hurtigt at vi får et "rush" fuldstændigt ligesom narkomaner. Så Oxytocin/Serotonin/Dopamin/Endorfin cocktail med et stænk af sex i glasset er noget af det mest vanedannende. Nogle studier indikerer at eftersom kvinder har en anden hormonel sammensætning end mænd, er der for kvinder flere måder at opnå denne "lykke-følelse" end der er for mænd. Nogle forskere mener at netop dette er årsagen til hvad vi som lægfolk oftest betegner i en eller anden variant af "mænd har mere lyst til sex end kvinder". Måske er det slet ikke sådan det er. Kvinder har bare et bredere udvalg at vælge imellem. Vi har flere forskellige slags bolcher vi kan sutte på for at opnå fornemmelsen af glæde/lykke/velvære. For mænd er der bl.a. meget testosteron i cocktailen, og derfor er det anderledes for dem. Det der sker biokemisk EFTER klimaks ved sex er også ret forskelligt for mænd og for kvinder. Vi er ganske enkelt ikke ens biokemisk set. Hverken mænd og kvinder eller mennesker generelt. Derfor opfører vi os forskelligt, reagerer forskelligt og stimuleres forskelligt. Omend jeg vil mene efter mange mange mange års erfaring som professionel biokemisk bartender (aka glædespige) at vi er ret ens sådan overordnet set. Det her var - tro det eller ej - den korteste version jeg kunne formulere om emnet. Jeg elsker emnet og synes det er vanvittigt interessant. Nu skal jeg snart servere en OxySeroDopaEndo-cocktail til en mand jeg har haft disse møder med 10-15 gange. Og jeg ved jeg bliver "høj" og det endda helt uden at hverken kysse eller bolle! Det er svært at beskrive hvor meget jeg allerede er hormonelt opstemt ved tanken efter 4 måneders ufrivillig pause. Og jeg bliver ikke engang liderlig selvom jeg kommer tæt på ekstase. Det er dog ren og skær træning som "bartender" der gør at jeg kan opnå det. Men det er en helt anden snak, og nu skal der jo ikke gå personlig reklame i mit debat oplæg. Jeg glæder mig bare til mit næste fix! God tirsdag og god fornøjelse. Kærligst, Eva Tak for dette indlæg @Eva Nadine det er lige præcis indlæg som dette her at jeg føler eroguide kan give mig noget og som løfter niveauet herinde. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 5. April, 2022 (edited) Eva Nadine skrev, for 7 timer siden: Fik jeg sagt at jeg har savnet dig? Tvangs-pustekys! Og tvangs-puste grams til dig darling Dejligt at se dig i EG's lille andedam igen. Hvordan i alverden skal man også vide at ens tvangskysseri var tvungent? Tvangskysset kommer jo næsten inden tvangs hej'et. Jeg er sikker på, at du har sendt mange i terapi med abstinenser som skulle under kontrol, men nå ja, sådan kan det gå. Tjooo.... er det mon situationsfornemmelse eller bare resterne af min gamle hobby med blindfold ikke-kysse-bolle-bare-bolle aftaler som spøger. Jeg har alt for mange herlige liderlige stunder bag mig, som kun involverede kys på pikken, til at tænke det som en afvisning. Så længe han stadig står ret for mig Smæk-puste-kys Eva, du har sørme også været savnet. Redigeret 5. April, 2022 af Nannas Hjørne Gramma Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2096 Skrevet 5. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 6 timer siden: Men når vi oplever det i forbindelse med mulighed for sex og seksuel opstemthed, så bliver det produceret i så store mængder og så hurtigt at vi får et "rush" fuldstændigt ligesom narkomaner. Så Oxytocin/Serotonin/Dopamin/Endorfin cocktail med et stænk af sex i glasset er noget af det mest vanedannende. Jeg tror det er den oplevelse jeg har skrevet om flere gange. Jeg får en oplevelse af at blive 'høj' - typisk med lidt forsinkelse, en dags tid efter et besøg. Tror det især frembringes af hud-mod-hud kontakt ... Som een beskrev det, 'kroppen synger', svært at beskrive, men meget tydeligt at mærke. Det kan vare nogle dage, hvoir det langsomt 'klinger ud' Dog er det også sådan, at hvis jeg har det mindre godt i de dage, f. eks. træthed eller spekulationer - så er det som om rusen gør de dårlige følelser værre .. Og nej, jeg synes ikke det er vanedannende .. bare behageligt når det er der (og sundt for kroppen .. ?) Det der kan være vanedannende og skabe afhængighed, er snarere den 'akutte rus', orgasmen, lidenskaben .. Eva Nadine skrev, for 6 timer siden: Nogle studier indikerer at eftersom kvinder har en anden hormonel sammensætning end mænd, er der for kvinder flere måder at opnå denne "lykke-følelse" end der er for mænd. Nogle forskere mener at netop dette er årsagen til hvad vi som lægfolk oftest betegner i en eller anden variant af "mænd har mere lyst til sex end kvinder". Måske er det slet ikke sådan det er. Kvinder har bare et bredere udvalg at vælge imellem. Vi har flere forskellige slags bolcher vi kan sutte på for at opnå fornemmelsen af glæde/lykke/velvære. For mænd er der bl.a. meget testosteron i cocktailen, og derfor er det anderledes for dem. BINGO!!! Det er den forbandede fælde, vi mænd sidder i !!! Vores vej til Oxytosin-rusen omfatter for os ofte i een eller anden grad sex eller andre erotiske følelser. Derfor lander man nemt på, at mænds behov for krops- og hudkontakt er moralsk forkastelig. På os mænd, virker kvinders indbyrdes kontakt også tit erotisk (kram, kind-mod-kind, kys, sove tæt sammen) .. og måske er den det også til en vis grad, kvinder har bare ikke de samme 'ydre' tegn på at være opstemte, eller måske er det de samme lystcentre i hjernen der stimuleres, men bare andre steder fra, end de erogene zoner. Måske er det derfor kvinder tit vælger mænd fra, så snart der er den mindste gnist af seksuel interesse ... Det er for bøvlet, og 'oxytocin-kick'et' får kvinden fra veninderne. Eva Nadine skrev, for 5 timer siden: Een af årsagerne til at nogle mænd går til glædespiger kan jo netop være for at slippe for at skulle føle man gør noget "forkert". Det er ofte nemmere at kommunikere om det - eller sågar undlade at skulle forholde sig til det - med en professionel elskerinde. BINGO!! - igen! Så snart det handler om seksualitet, føler jeg mig meget mere tryg ved at snakke med en GP - eller en anden pige, der ikke er monogam ... Det er - igen - et ret omfattende emne ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4841 Skrevet 5. April, 2022 (edited) @sneræven BINGO!!! Dengang jeg stadig gik og ventede på at turde springe ud i at være glædespige, og før min primære karriere tog fart, da arbejdede jeg i en meget kort periode som opråber i et banko center i Sønderjylland. Mine fornemmeste kvalifikationer var at jeg talte rigsdansk, havde en behagelig stemme og kunne læse tal Størstedelen af lønnen var i form af drikkepenge. Typisk fra vinderne af pengepræmierne, naturligvis, men også fra folk der blot var glade for indsatsen og vidste hvor dårligt vi var betalt. Driftslederen i bankocentret havde aldrig oplevet nogen få bare tilnærmelsesvist så mange drikkepenge. Vi havde helt ens uniformer på, som ikke var specielt sexede eller noget. Det var en polo T-shirt med logo og en nederdel der gik til knæene. Så det var ikke fordi jeg klædte mig Københavnsk eller udfordrende. Dine "BINGO!!"er fik mig til at tænke på hvor langt jeg er kommet videre siden da... og så alligevel ikke. Min forståelse af mænd dengang var at det eneste der skulle til for at begejstre dem var en eller to cm. synlig kavalérgang og et smil. Mit job i banko centret var faktisk med til at jeg begyndte at interessere mig for det med flirt og hvad mon "glimt i øjet" i virkeligheden var osv. Nu flere årtier senere mener jeg stadig at der ikke skal ret meget mere til end et par cm. kavalérgang og et smil. Nu forstår jeg bare hvorfor på en HELT anden måde BANKO!! Kærligst, Eva Redigeret 5. April, 2022 af Eva Nadine 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 5. April, 2022 Her kommer min ydmyge refleksion over evnet. Hvorfor kan jeg aldrig være som andre....? Først vil jeg bare konstatere at @Eva Nadines alle de dersens -inerne, dem klarer en flaske Ardbeg Uigeadail og mit akkordeon en aleneaften uden problemer. Biokemien sprøjter alle veje og jeg har det som en prins helt til næste morgen - når jeg ikke har det som en prins mere. Selvfølgelig er det rigtigt alt det der @Eva Nadine skriver om -inerne - det hun skriver er altid rigtigt, og interessant. Og jeg tror på det. Men jeg tror også på noget mere; på energier mellem mennesker - noget måske lidt mere esoteriskt end -iner. En mis er en mis, og selv om de er forskellige så er de kun misser. LIgesom en pik er en pik. Man kigger ikke på en mis eller en pik og ser mennesket. Herregud, mænd kan jo knalde en Fleshlight og sprøjte der inde i silikonen, og kvinder kan bruge dildos, g-punktsvibratorer og alt muligt finurligt og få de mest fantastiske orgasmer. Med en masse -iner blandet ind i det hele. Sex-toy-industrien er meget opfinderisk, men der er en ting man endnu ikke har fundet en syntetisk erstatning for - kysset. Og der er sikkert nogen grund til det - eller hvad tror i? Kunne i kysse en kyssemaskin? Personligt kan jeg godt knalde et kvindemenneske uden kys - med inderlighed, liderlighed, med pornoråhed eller hvad som nu passer bedst den aften. Jeg kan også uden problemer slikke hende og lade hende slikke mig - uden kys. Det der handler om det befrugtningsindrettede system - noget som vi har lært at trække ud på og nyde mere af end hvad måske biokemien egentlig havde tænkt sig oprindeligt. Vi snyder systemet lidt, i vores jagt på nydelse. Men med kysset kommer noget andet i spil. I kysset møder jeg hendes sjæl - eller opdager den overhoved ikke. Vi udveksler energier med hinanden. På godt og ondt. Det er i kysset vi finder ud af hvis vi stammer fra den samme amøba, hvis vi har mødts tidigere noget sted i kosmos eller hvis vi skal mødes igen i nogen anden eksistens. Jeg føler på to millisekunder hvis jeg vil have at hendes energi invaderer mig - eller hvis jeg ikke vil. For mig handler kysset om koden til vores indre væsen - hvis koden er forkert, så åbner sig intet. Hvis den er rigtig så åbner sig noget særligt. Jeg er altså temmelig forsigtig med kys. Jeg har kysset mange kvinder fordi jeg ikke ville skuffe dem, men mange gange ønsket at jeg ikke havde. Som den tøsedreng jeg er, så kan jeg tilmed føle mig på grænsen til voldtaget når nogen overfalder mig med kys. Min pik må de gerne gøre præcis hvad de vil med - bare det ikke gør ondt - uden at jeg har nogle som helst problemer med det. Men kys .... det er noget helt andet. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 5. April, 2022 Ta @Bananas, der er lidt at levitere over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 5. April, 2022 Brutus skrev, for 17 minutter siden: Ta @Bananas, der er lidt at levitere over. Godt @Brutus. Levitere gør man aldeles for sjældent. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 5. April, 2022 Bananas skrev, 1 time siden: Men med kysset kommer noget andet i spil. I kysset møder jeg hendes sjæl - eller opdager den overhoved ikke. Vi udveksler energier med hinanden. På godt og ondt. Det er i kysset vi finder ud af hvis vi stammer fra den samme amøba, hvis vi har mødts tidigere noget sted i kosmos eller hvis vi skal mødes igen i nogen anden eksistens. Jeg føler på to millisekunder hvis jeg vil have at hendes energi invaderer mig - eller hvis jeg ikke vil. For mig handler kysset om koden til vores indre væsen - hvis koden er forkert, så åbner sig intet. Hvis den er rigtig så åbner sig noget særligt. Jeg er altså temmelig forsigtig med kys. Jeg har kysset mange kvinder fordi jeg ikke ville skuffe dem, men mange gange ønsket at jeg ikke havde. Som den tøsedreng jeg er, så kan jeg tilmed føle mig på grænsen til voldtaget når nogen overfalder mig med kys. Åhhh, Bananas med det skriv får jeg virkelig lyst til at kysse med dig Uden at voldtage dig, klart nok, måske bare helt forsigtigt til at begynde med…. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 5. April, 2022 Liv skrev, 1 time siden: Åhhh, Bananas med det skriv får jeg virkelig lyst til at kysse med dig Uden at voldtage dig, klart nok, måske bare helt forsigtigt til at begynde med…. Meget forsigtigt i det fald. Men først en kaffe, ik? Og der har vi i øvrigt en anden hæmsko - den danske kaffe, som ser ud som the og smager som vaskevand. Måske skal jeg tage kaffe med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 5. April, 2022 Bananas skrev, for 32 minutter siden: Meget forsigtigt i det fald. Men først en kaffe, ik? Og der har vi i øvrigt en anden hæmsko - den danske kaffe, som ser ud som the og smager som vaskevand. Måske skal jeg tage kaffe med? Ja, først kaffe, det er klart. Jeg vidste dog ikke, at der er noget galt med vores kaffe, men tag bare med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 5. April, 2022 Liv skrev, for 21 minutter siden: Ja, først kaffe, det er klart. Jeg vidste dog ikke, at der er noget galt med vores kaffe, men tag bare med Kaffen - i dit og mit tilfælde - er jo kun papiret som den gudommelige gave (måske) er indpakket i. Men ellers ja - der er defintivt noget galt med jeres kaffe. Tror måske det er en reminiscens fra den anden verdenskrig. Det overkommer vi sikkert når vi kysser (meget forsigtigt). Undskyld afsporingen - men det var ikkke kun mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4841 Skrevet 5. April, 2022 (edited) Bananas skrev, for 4 timer siden: Herregud, mænd kan jo knalde en Fleshlight og sprøjte der inde i silikonen, og kvinder kan bruge dildos, g-punktsvibratorer og alt muligt finurligt og få de mest fantastiske orgasmer. Med en masse -iner blandet ind i det hele. Nix... Lige netop den cocktail jeg beskriver kan man faktisk IKKE mixe sig frem til i en alene-stund. Oxy'en mangler, og så "smager" det anderledes hvis vi bliver i cocktails. Evolutionsmæssigt set er det nok ret heldigt at vi ikke kan opnå helt den samme cocktail uden assistance. En af mine lærere som er amerikaner sagde om det "It was always God's intention that man should not be alone, so he designed us this way" hvilket jeg syntes var uprofessionelt og meget amerikansk, men jeg forstår nu godt hvad han mente. Sammensætningen af "-inerne" som du kalder dem er ikke bare anderledes, men MEGET anderledes når man "blander dem" i (især intimt) selskab med et andet levende væsen. Oxytocin produceres kun i større mængder når man har kontakt til et andet levende væsen. Det er ikke strengt nødvendigt med fysisk berøring, men det batter bedre. Meget bedre. Øjenkontakt kan også gøre det, men ikke i samme mængder. Lyden af hans/hendes stemme også. Men hud mod hud hvis det virkelig skal op at ringe. Det behøver ikke været et menneske, og det behøver heller ikke være en man er hverken seksuelt tiltrukket af eller forelsket i som sådan. Nogle kalder det "kærlighedshormonet" men det er mest sådan i dameblade og lign. Et lidt mere korrekt pop-navn er "bonding hormone" altså på engelsk. Folk med kæledyr vil nok genkende det. Jeg oplevede den vildeste Oxytocin-rus i mødet med en hvalhaj engang for år tilbage. Jeg var hverken forelsket i eller seksuelt tiltrukket af den enorme fisk. Jeg tror ej heller den var i/af mig, men jeg fik ikke spurgt ad for jeg var helt opslugt Nu hvor jeg ved hvordan forskellen på de forskellige "-iner" føles i min krop og tolkes af min hjerne, kan jeg genkende det når det er dét. Bastabum Ellers er jeg rørende enig i dit indlæg @Bananas Men det er der jo intet nyt i Kærligst, Eva PS: Jeg stemmer for at @Liv og @Bananas flirter videre her og sender billeder efter deres kaffeslabberas. Jeg kan ikke helt mærke om det er lystig eller kaffetørstig jeg bliver af det - men det' skønt, og lidt for sent på dagen til kaffe nu Redigeret 5. April, 2022 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2096 Skrevet 6. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 20 timer siden: det behøver heller ikke være en man er hverken seksuelt tiltrukket af eller forelsket i som sådan. Nogle kalder det "kærlighedshormonet" men det er mest sådan i dameblade og lign. Nej, og det er heller ikke så personafhængigt ... Måske er den vigtigste forudsætning for "oxcytosin-kick'et" er at man føler sig tryg ved personen (eller kæledyret, eller ... ) I 'dameblads-udgaven' forveksler man det måske med en forelskelsesrus; men den rus vi snakker om, er slet ikke krævende på dén måde ... Den seksuelle rus ... hvor stærk den er ... er meget mere afhængig af personen ... Eva Nadine skrev, for 20 timer siden: Et lidt mere korrekt pop-navn er "bonding hormone" Den GP jeg har nævnt nogle gange, som jeg har 'sparring' samtaler med, krammer meget gerne. Hun foreslår, at stå stille eet minut, og bare holde om hinanden. Jeg har læst et sted, at 'bonding-grænsen' er ved et halvt minut ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheQueen Skrevet 8. April, 2022 JensenDK skrev, den 27.3.2022 at 17:33: Hej Er ny herinde, har dog fulgt med i længere tid Vil gerne høre jeres anbefalinger på hvordan man siger til pigen at man ikke ønsker at kysse eller slikke dem? Jeg kan forstå at de fleste piger ikke vil kysse, men skal man sige det til dem? Bør man gøre hende opmærksom på det når man aftaler en tid? Forventer pigen altid at man slikker dem? Nu er jeg ikke i den bedste form. Bør man også sige det inden? (overvægtig) hilsen JensenDK Ja da vi har alle grænser , jeg spørger altid ind for jeg giver kun det der tænder mig. Så vil da være fint at få besked inden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4841 Skrevet 8. April, 2022 (edited) TheQueen skrev, for 2 timer siden: Skriver du med usynligt blæk eller trylle tusch? Hvad ville du ha' sagt, monstro? Jeg tænker dit svar på det du citerer er den nederste sætning inde i citatet. Men nu kender jeg dig jo også lidt Når man svarer inde i selve citat-boksen ser det ud som om du slet ikke har svaret på det du citerer. I hvert fald for mig. Ta' en kaffetår og en vingummi... du fortjener det! Altså hvis der er mere tilbage af begge dele efter jeg har været der Redigeret 8. April, 2022 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheQueen Skrevet 8. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 5 timer siden: Skriver du med usynligt blæk eller trylle tusch? Hvad ville du ha' sagt, monstro? Jeg tænker dit svar på det du citerer er den nederste sætning inde i citatet. Men nu kender jeg dig jo også lidt Når man svarer inde i selve citat-boksen ser det ud som om du slet ikke har svaret på det du citerer. I hvert fald for mig. Ta' en kaffetår og en vingummi... du fortjener det! Altså hvis der er mere tilbage af begge dele efter jeg har været der Ej kaffe No No men vingummi ja tak ... Jaaa vi må spise gummi sammen griner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr_T 494 Skrevet 10. April, 2022 Eva Nadine skrev, den 2.4.2022 at 18:24: Jeg kom i starten af min karriere som glædespige til at "tvangskysse" nogle stykker, fordi jeg ikke vidste det var tabu eller uprofessionelt. Jeg havde alligevel den regel at jeg ikke ville knalde med nogen for penge som jeg ikke havde lyst til at kysse med. Det at nogen kunne have lyst til at knalde med mig i en halv time uden at ville kysse faldt mig slet ikke ind. Det synes jeg stadig er sært, hvis jeg skal være ærlig, men jeg respekterer det naturligvis hvis jeg er ansigt til ansigt med folk og de siger det. Det er dog en uanseelig promille der gør det. Dem der sender email eller sms først og fortæller at de ikke vil kysse, dem sender jeg videre og siger nej tak til. Jeg ved erfaringsmæssigt at jeg kommer til at glemme at jeg ikke må hvis jeg har lyst. Jeg er ikke så god til at censurere mig selv og er forvirret nok i forvejen over at skulle huske at jeg hedder Eva når jeg kysse-boller mod betaling. Hvis jeg også skal holde styr på at jeg ikke må kysse, så er det vist bedre for alle at jeg bliver hjemme Det her er bare månedens indlæg Jeg kender dig ikke Eva, men er sikker på, at jeg ville elske dig. Tantra skrev, den 27.3.2022 at 18:18: Kissing is simply part of good sex and I love kissing. Jeg er bare så enig. Vil ikke undvære. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2096 Skrevet 10. April, 2022 Nogle piger, der ikke kysser (alle) med tungen, 'kysser med lukket mund', med læberne alene ... Det kan gøres vildt lækkert og vildt pirrende, sku' jeg hilse og sige .. er selv ikke så meget til dybe kys ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg