Svendsenaalborg 911 Skrevet 29. Marts, 2022 Jeg kunne godt mig at prøve Ultimativ GFE+. Der, hvor hun ikke vil have sex, fordi jeg ikke gider besøge hendes forældre. Jeg vil selvfølgelig betale for den tid, hun sidder og surmuler foran fjernsynet 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 29. Marts, 2022 Svendsenaalborg skrev, for 4 minutter siden: Jeg kunne godt mig at prøve Ultimativ GFE+. Der, hvor hun ikke vil have sex, fordi jeg ikke gider besøge hendes forældre. Jeg vil selvfølgelig betale for den tid, hun sidder og surmuler foran fjernsynet Helt ultimativt bliver det først, når du bliver tvunget med til forældrene. Skal vi lave en aftale i næste uge, sweetie? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 29. Marts, 2022 Det har allerede bredt sig på nettet: Walk and talk GFE 1.400 kr for en times gå- og snakketur Dinner-GFE 1.700 kr for 2 timer du laver maden og du får smukt selskab når den skal spises Read a book GFF 2.900 kr plus køb af bog - Køb en bog og læs den højt for din GP Wash and shine GFE 1.600 - vask vinduer og bil sammen med din GP Tell me you love me GFE (bestseller) 4.900 - GPen hvisker i dit øre hvor meget hun elsker dig Tennis GFE 1.100 - bedst af 3 sæt med din GP Love in the garden 1.700 - fjern ukrudtet med din GP Laugh GFE 1800 - kilde-kamp med din GP I have you GFE - 400 få dig et godt skænderi med din GP Cry GFE 600 - græd ud på skulderen af din GP Udgået grundet manglende efterspørgsel: GFE kærestesex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Katrine75G 46 Skrevet 29. Marts, 2022 Aros skrev, for 15 minutter siden: Det har allerede bredt sig på nettet: Walk and talk GFE 1.400 kr for en times gå- og snakketur Dinner-GFE 1.700 kr for 2 timer du laver maden og du får smukt selskab når den skal spises Read a book GFF 2.900 kr plus køb af bog - Køb en bog og læs den højt for din GP Wash and shine GFE 1.600 - vask vinduer og bil sammen med din GP Tell me you love me GFE (bestseller) 4.900 - GPen hvisker i dit øre hvor meget hun elsker dig Tennis GFE 1.100 - bedst af 3 sæt med din GP Love in the garden 1.700 - fjern ukrudtet med din GP Laugh GFE 1800 - kilde-kamp med din GP I have you GFE - 400 få dig et godt skænderi med din GP Cry GFE 600 - græd ud på skulderen af din GP Udgået grundet manglende efterspørgsel: GFE kærestesex Tak! Jeg tror jeg skifter branche så. ej! Jeg har faktisk lidt svært ved at tage det seriøst… tak! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2175 Skrevet 29. Marts, 2022 Liv skrev, for 8 timer siden: Ja, det findes, men hvis man (mod betaling) skal tilbringe tid udenfor den almindelige ramme, kan det selvsagt ikke tilbydes alle, det kan tilbydes gæster hvor relationen allerede er stærk og tryg, hvor der er fælles interesser udover det der foregår i sengen. Den slags kan ikke skrives i en annonce, det vokser frem af sig selv. Godt indlæg. Jeg tror, det er dét nogle af de 40+ kvinder jeg har nævnt, lægger op til. Jeg tænker på dem der kun ønsker få kunder, og kun har møder nogle få gange om ugen. For mig, er de almindelige præmisser for at besøge en GP helt fine ... Jeg har haft mange gode oplevelser ... Jeg kan bare godt følge nogle af de ting, @Mr. Sensual er skrevet i oplægget ... At jeg så nogle gange kan komme i tvivl om, om han 'gasser' eller driller, er en anden historie ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 911 Skrevet 29. Marts, 2022 Liv skrev, for 3 timer siden: Helt ultimativt bliver det først, når du bliver tvunget med til forældrene. Skal vi lave en aftale i næste uge, sweetie? Kan jeg evt. få en god pris på det, hvis du også skal smide med min playstation og kalde mig umoden og egoistisk? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catsuit Skrevet 30. Marts, 2022 Hej Mr. Sensual, Jeg kan genkende meget af mig selv i det du skriver, men det er nu mere som et forvrænget spejl i tivoli. Jeg skal være den første til at indrømme at når jeg besøger GP'er, så står fantasien ikke på diverse kinks, men det stille håb om at vores møde er så autentisk som mennesker at vi helt dropper rollespillet som kunde/køber. Men med noget realitetsforståelse og en sund dose mistroiskhed til aldrig helt at blive forført af illusionen om "at vi er der næsten". Én ting er hvis det sker. Som det ofte gør. For vi leger jo bare til at være sælger/køber men mødes i virkeligheden som menneske til menneske. Og det er smukt at bryde disse overfladiske grænser og krakilske roller til kernen af vores personlighed. Én helt anden ting er hvis man konstant er på nippet til det, som onani uden orgasme. Lige ved og næsten, men aldrig. Kom ud af den narrefisse illusion der leger med dit hjerte. Det er ikke godt for dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 30. Marts, 2022 Catsuit skrev, for 5 minutter siden: Hej Mr. Sensual, Jeg kan genkende meget af mig selv i det du skriver, men det er nu mere som et forvrænget spejl i tivoli. Jeg skal være den første til at indrømme at når jeg besøger GP'er, så står fantasien ikke på diverse kinks, men det stille håb om at vores møde er så autentisk som mennesker at vi helt dropper rollespillet som kunde/køber. Men med noget realitetsforståelse og en sund dose mistroiskhed til aldrig helt at blive forført af illusionen om "at vi er der næsten". Én ting er hvis det sker. Som det ofte gør. For vi leger jo bare til at være sælger/køber men mødes i virkeligheden som menneske til menneske. Og det er smukt at bryde disse overfladiske grænser og krakilske roller til kernen af vores personlighed. Én helt anden ting er hvis man konstant er på nippet til det, som onani uden orgasme. Lige ved og næsten, men aldrig. Kom ud af den narrefisse illusion der leger med dit hjerte. Det er ikke godt for dig Hej Catsuit, Tak. Spændende, det du skriver. Jeg er faktisk meget enig. MEN. Jeg er en grænseoverskrider bag den polerede facade. Elsker at rulle scenetæppet til side og se, hvad der skjuler sig bagved. Det går altså meget godt. Bare rolig, jeg er afklaret, høflig og respektfuld hele vejen. De GPs, jeg kender, ved alle, at jeg er humoristisk, sød, venlig, fræk og lidt anderledes, ellers ville de jo ikke modtage mig både 20 og 30 gange indenfor et år. Livet er spændende, hvis vi vil. Fuld af nye horisonter, hvis man ser efter. Tak for din omsorg. Mange hilsener Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catsuit Skrevet 30. Marts, 2022 Mr. Sensual skrev, for 1 minut siden: Hej Catsuit, Tak. Spændende, det du skriver. Jeg er faktisk meget enig. MEN. Jeg er en grænseoverskrider bag den polerede facade. Elsker at rulle scenetæppet til side og se, hvad der skjuler sig bagved. Det går altså meget godt. Bare rolig, jeg er afklaret, høflig og respektfuld hele vejen. De GPs, jeg kender, ved alle, at jeg er humoristisk, sød, venlig, fræk og lidt anderledes, ellers ville de jo ikke modtage mig både 20 og 30 gange indenfor et år. Livet er spændende, hvis vi vil. Fuld af nye horisonter, hvis man ser efter. Tak for din omsorg. Mange hilsener Sensual Okay, jeg dropper det med at pakke pointen ind i vat og ruller det ud som det er. Jeg ved du har fået meget hetz for at være meget aktiv herinde, men jeg håber du kan se forskel mellem en vred bonderøv og en bekymret nabo Du har brugt 4 x 2000 kr på en måned siger du stolt i denne tråd. Trods dine tidligere skriv om at holde købesexen tilbage, kun én gang om måneden, hvordan du lærte en lektie osv osv. Jeg har selv en afhængig personlighed og jeg kender et tilbagefald når jeg ser et Sirenerne synger og du styrer lige mod klippegrunden. Der er ikke noget der hedder en GFE+. Købesex vil altid være en vag kopivare af ægte lyst, begær og lidenskab. Den ægte vare kan ikke købes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 30. Marts, 2022 Den ekstra gode kemi, kan jo ikke købes for penge. Enten er den der, eller også er den der ikke, eller kan komme med tiden... Og pigens fortrolighed skal ikke jages, det skal være på hendes premisser, hvis det er. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 30. Marts, 2022 Catsuit skrev, for 1 minut siden: Okay, jeg dropper det med at pakke pointen ind i vat og ruller det ud som det er. Jeg ved du har fået meget hetz for at være meget aktiv herinde, men jeg håber du kan se forskel mellem en vred bonderøv og en bekymret nabo Du har brugt 4 x 2000 kr på en måned siger du stolt i denne tråd. Trods dine tidligere skriv om at holde købesexen tilbage, kun én gang om måneden, hvordan du lærte en lektie osv osv. Jeg har selv en afhængig personlighed og jeg kender et tilbagefald når jeg ser et Sirenerne synger og du styrer lige mod klippegrunden. Der er ikke noget der hedder en GFE+. Købesex vil altid være en vag kopivare af ægte lyst, begær og lidenskab. Den ægte vare kan ikke købes Takker for din direct talk, som jeg værdsætter. Ja, jeg røg sgu i fælden takket være en vidunderlig kvinde og brugte 8000 i marts, helt klart et tilbagefald, men jeg er ikke stolt af det, selv om det var pivlækkert. Har pålagt mig selv slap pik de næste 14 dage for at kompensere. Og ja, jeg ser tydeligt forskellen imellem en bonderøv og en bekymret nabo. Gisp, hvilken del af Danmark bor du i? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catsuit Skrevet 30. Marts, 2022 Mr. Sensual skrev, for 8 minutter siden: Takker for din direct talk, som jeg værdsætter. Ja, jeg røg sgu i fælden takket være en vidunderlig kvinde og brugte 8000 i marts, helt klart et tilbagefald, men jeg er ikke stolt af det, selv om det var pivlækkert. Har pålagt mig selv slap pik de næste 14 dage for at kompensere. Og ja, jeg ser tydeligt forskellen imellem en bonderøv og en bekymret nabo. Gisp, hvilken del af Danmark bor du i? Jamen jeg er bare en dum trucker der tøffer rundt på Lolland. Kommer tit rundt på Sjælland og Københavnstrup i andre embede. Vil du da invitere en flot fyr på kaffe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 30. Marts, 2022 Catsuit skrev, for 7 minutter siden: Jamen jeg er bare en dum trucker der tøffer rundt på Lolland. Kommer tit rundt på Sjælland og Københavnstrup i andre embede. Vil du da invitere en flot fyr på kaffe? Hvorfor ikke? Jeg er blot en skør skriver og kommunikator, der bor et sted i Nordsjælland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catsuit Skrevet 30. Marts, 2022 Mr. Sensual skrev, Lige nu: Hvorfor ikke? Jeg er blot en skør skriver og kommunikator, der bor et sted i Nordsjælland. Nordsjælland. Sjovt. Jeg skrev med @JenniferRomanticatidligere. Om en aflyst aftale fra min side og at jeg var velkommen alligevel. Hun er i Helsignør hos Citygirls imorgen kan jeg se på hendes på hendes vagtplan. Skulle vi tre monstro prøve et anderledes møde an i morgen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2175 Skrevet 30. Marts, 2022 (edited) Mr. Sensual skrev, 1 time siden: Hvorfor ikke? Jeg er blot en skør skriver og kommunikator, der bor et sted i Nordsjælland. Og jeg er en luksusvagabond med rødder i en egn med grønne enge, store skove, brune heder og højt til loftet - og bor nu hvor idyllen er så fed at det driver ... Ud af en slægt af halv-vagabonder, finurlige småhandelsmænd og forknytte jamregøjer ... Men jeg er så via diverse tilfældigheder er landet med een fod i den solide danske middelklasse og alle andre fødder placeret alle mulige mærkelige steder ... Undtagen Kjøwwenhavstrup - lærer aldrig at forstå hvorfor dér sku' være så spændende .. - og undtagen det rige Nordsjælland ... Trods mit forsigtige og ængstelige gemyt har jeg en vis evne til at løbe ind i ganske besynderlige mennesker .. nok fordi jeg qua min baggrund har det bedst med excentrikere .. Jeg elsker det komplekse og er løbet ind i mange tossede situationer og paradoksale mennesker i løbet af livet ... Men af det jeg har set, er dét her miljø g-o-d-t nok det mest dunkle, gådefulde, uudgrundelige, selvmodsigende .. jeg nogen sinde har oplevet ... Er storfan af Archade Fire, Death Cab for Cutie og Girl In Red ... Og al den slax ... Og så er jeg nok lidt små-autistisk Nåja, og så ejer jeg nul og en hatfuld ... Hils @JenniferRomantica mange gange fra mig ... Redigeret 30. Marts, 2022 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 30. Marts, 2022 Catsuit skrev, for 37 minutter siden: Nordsjælland. Sjovt. Jeg skrev med @JenniferRomanticatidligere. Om en aflyst aftale fra min side og at jeg var velkommen alligevel. Hun er i Helsignør hos Citygirls imorgen kan jeg se på hendes på hendes vagtplan. Skulle vi tre monstro prøve et anderledes møde an i morgen ? Har bemærket hvor Jennifer er i morgen. Men der er også en anden GP lige i nærheden, som jeg har besøgt mange gange. Har ikke bestilt, endnu, for som du nu ved har jeg pålagt mig selv cølibat de næste 14 dage. Men Helsingør frister..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 2. April, 2022 (edited) Læser først denne tråd nu, dersom nogen kunne undre sig over hvorfor jeg ikke har bidraget endnu. Jeg har været på ufrivillig orlov i månedsvis. Jeg er som så ofte før rørende enig med @Liv Mr. Sensual skrev, den 28.3.2022 at 17:57: Findes dette? Og kunne dette være en ide som "Extra" for de mere modne af pigerne, der har fået en vis livserfaring? En måde at skille sig ud på? Jeg tror, at der som supplement til sex er et behov for ikke alt for dyre tilbud, som går på nærvær, berøring, sjov og samtale, eventuelt en udflugt/et måltid sammen. En time, to timer eller tre? Har før efterlyst den gamle, erotiske og dannede kurtisane-rolle i indlæg herinde. Altså altså altså... Hvor ville det være smart hvis det kunne lade sig gøre. Man kan bare ikke reklamere med det fordi det ikke er noget man kan "tilbyde" netop fordi det ikke er en service, men noget mere ægte der i min optik ikke kan prissættes. Jeg er helt bombesikker på at det du beskriver er noget der forekommer. Altså fordi jeg i ny og næ taler med kolleger om disse ting. Det er netop noget der opstår når der er så god kemi at begge parter har lyst til at male lidt udenfor stregerne. For mit eget vedkommende er det ikke noget man kan købe sig frem til. Det koster ikke ekstra fordi det ikke er noget jeg "har på lager". Når jeg for ganske nyligt har besluttet mig for at stoppe med at annoncere mig selv som hobby-elskerinde er det faktisk allermest fordi jeg fremover KUN ønsker at tilbyde og modtage ægte gensidigt tilfredsstillende (ikke nødvendigvis orgasmisk ment) samvær med mænd jeg rent faktisk har lyst til at være sammen med uanset om de betaler eller ej. Det har været svært at finde ud af hvordan hulen man gør dét. Sugardating fungerer SLET ikke til formålet. Der er så forsvindende få Daddies hvor det er det de vil og ikke blot et billigt knald uden kondom hjemme hos mig når det passer ham. Hvilket aldrig aldrig aldrig kommer til at ske, bortset måske fra billigt alt efter folks definition af dette Datingsider fungerer heller ikke til formålet. Det er sindssygt tidskrævende at sortere i folk. Der er tusindvis der vil til og det er alt for overvældende. Det du prøver at "opfinde" findes allerede hvis det opstår af sig selv. Det er jo sjældent noget der opstår første gang man kysse-boller. Måske tredje eller fjerde gang eller senere. Man kan fornemme om der er potentiale til det efter første eller måske anden gang, vil jeg mene. Jeg har et par stykker af den slags relationer, og jeg vil rigtigt gerne have nogle flere. Men jeg kan ikke annoncere mig ud af det. Nogle har varet i årtier og vi ses et par gange om året pga. afstand eller andet. Andre lidt oftere og nyere. En enkelt måske på vej til at blive det, hvis vi kan komme igennem det sværeste som er at finde frem til om vi er enige om hvordan vi gerne vil male udenfor stregerne. Det er altid lidt på vippen et stykke tid i netop dén fase. Uha uha. Når jeg gør det dér super duper girl friend experience (eller hvad det nu var) så betaler de ikke for det. De betaler! Men ikke for dét. Samværet er ikke begrænset af tid, og der betales altid for en time plus hvad de selv synes de vil give ekstra. Og de afholder udgifterne til hvad vi spiser og drikker og evt. hotel eller hvad der kan være af udgifter. Lykkeligvis har jeg fundet en smutvej sådan lidt pga. nogle heldige omstændigheder kombineret med en gæsts skidegode idé. Nu må vi se om det fungerer sådan i større stil. Jeg håber det meget, for alternativet er at stoppe helt og bruge halve dage på datingsider eller byture. Gudfrimigvel! Det magter jeg ikke engang at tænke på som Plan B. Så hellere blive full blown seksuelt dement (som min mor kalder sig) og gå sulten i seng Grunden til at vi ikke læser om disse relationer og oplevelser herinde i anmeldelser, er naturligvis fordi det er så personligt at det ikke er til glæde for andre og ikke kan kopieres tilnærmelsesvist med en anden. Jeg ville undre mig voldsomt hvis en af mine faste betalende elskere som får super duper girlfriend experience sex og samvær hver gang, pludselig skrev en anmeldelse af mig her. Netop fordi jeg er hele mig når vi er sammen kan det ikke "varebetegnes" på nogen måde. Men det findes i større stil end folk måske tror er jeg sikker på. Vejen frem til den økonomiske del er måske at spørge kvinden om hun kunne have lyst til at tilbyde dig en "flatrate" pris hvor I er sammen så længe I begge har tid og lyst i stedet for en timepris. Det er efter min erfaring den bedste måde at løse det med pengene på. Hvis man så som betaler ender med at betale for to timer og hun ikke bliver længere end de to timer, så må man jo prøve igen forfra med en ny. Jeg kalder dem for betalende kærester i øvrigt. Jeg ved faktisk ikke hvad de kalder mig. Det må jeg spørge om næste gang Men det er sikkert ikke SGFEva Kærligst, Eva Redigeret 2. April, 2022 af Eva Nadine 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2175 Skrevet 2. April, 2022 @Eva Nadine Tak for indlægget. Det sætter meget på plads for mig. Eva Nadine skrev, for 3 timer siden: Når jeg for ganske nyligt har besluttet mig for at stoppe med at annoncere mig selv som hobby-elskerinde er det faktisk allermest fordi jeg fremover KUN ønsker at tilbyde og modtage ægte gensidigt tilfredsstillende (ikke nødvendigvis orgasmisk ment) samvær med mænd jeg rent faktisk har lyst til at være sammen med uanset om de betaler eller ej. Det har været svært at finde ud af hvordan hulen man gør dét. Det er i bund og grund det spørgsmål jeg - og, tror jeg, @Mr. Sensual, også stiller - blot set 'fra den anden side' ... Det eksempel jeg selv nævner kræver nok en særlig tilgang ... noget terapeutisk / omsorgsorienteret .. det er ikke alle der er 'gearet' til det ... Det I evnetielt kan gøre - det har jeg set flere annoncer fra 40+ pigerne på - er at starte med 'kemi-dates' ... Hvordan man så arrangerer det med betaling, vælger hver enkelt jo ... For mit eget vedkommende, så er det såmænd ikke så presserende ... Jeg er mere i retning af det du skriver lidt længere nede Eva Nadine skrev, for 3 timer siden: Det du prøver at "opfinde" findes allerede hvis det opstår af sig selv. Det er jo sjældent noget der opstår første gang man kysse-boller. Måske tredje eller fjerde gang eller senere. Man kan fornemme om der er potentiale til det efter første eller måske anden gang, vil jeg mene. På en måde synes jeg - og skæld mig gerne ud hvis jeg tager fejl - at det du beskriver viser lidt af en 'flydende grænse' mellem sex-salg og polyamore eller åbne forhold. Og også at du selv er usikker på hvordan man navigerer i dét ... Jeg selv synes det er nogle både varme og spændende piger jeg møder, og tænker egentlig mange gode snakke og bekendskaber 'går i vasken' .. men reglerne i game't er nu en gang som de er, og forståeligt nok ... Og det kan jeg såmænd godt leve med ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 2. April, 2022 sneræven skrev, for 54 minutter siden: På en måde synes jeg - og skæld mig gerne ud hvis jeg tager fejl - at det du beskriver viser lidt af en 'flydende grænse' mellem sex-salg og polyamore eller åbne forhold. Og også at du selv er usikker på hvordan man navigerer i dét ... Ja det er en flydende grænse. Der tager du ikke fejl. Det er det samme jeg mener når jeg kalder det at male udenfor stregerne. Jeg er ikke spor usikker på hvordan man navigerer i dét. Altså når det opstår af sig selv, og er startet med "almindelig købesex". Det er jeg ret øvet i efterhånden. Det er "bare" forventningsafstemning og vilje til at være ærlig om sine sårbarheder. Altså fuldstændigt ligesom ikke-betalende relationer. Kartoffel kartoffel. Jeg er usikker på hvordan man markedsfører sig frem til at det KUN er det man vil Du nævner kemi-dates. Dem har jeg godtnok været på (for) mange af da jeg havde profil på Sugardaters i stedet for her og annoncelight, med en meget kort overlapning. Kemi-dates er akavede fordi de (for mig) og føles (for mig) lidt ligesom testknald bare uden knald. Vi er ikke rigtigt i hinandens intimsfære uanset om det er en gåtur eller fancy middag. Så jeg bliver ikke ret meget klogere om der er potentiale til mere end et engangsknald ved at gå på kemi-date. Derfor er det lidt spild af mandens tid og penge og bliver til "tvangs-hygge" for mig når der ikke er gensidig kemi. Og det er der for sjældent. Det er også de færreste gifte mænd der overhovedet kan tage på kemi-dates. Rigtigt mange mænd føler sig også akavede, usikre og udstillede selvom de ikke er gift når de går på dates. De fleste vil gerne slippe er mit indtryk. Så situationen bliver for kunstig til at vi/jeg kan udlede noget ægte. Måske er det bare fordi mænd og kvinder tænker meget forskelligt trods alt. Dét er jeg usikker på Nu har jeg jo som nævnt fundet en for mig/os langt bedre løsning end kemi-dates, men det er ikke et koncept man bare lige kan kopiere på kort tid, og vil ikke være egnet for alle halv-pensionerede glædespiger. Men for nogle vil det måske. Det er for tidligt at sige noget om endnu for mig. Egentlig tror jeg at andre har det som mig at det bliver meget omstændigt det hele og så er det nemmere at lade være og så vælge enten blot at acceptere at reglerne som du nævner eller lade helt være med at spille med. Blandt "min" generation af glædespiger er vi nogle stykker der lige nu sådan går og har de samme tanker om hvordan man forlader branchen uden at blive helt væk. Altså ikke tager det sure med det søde længere men kun det søde. Vi sparrer og prøver at finde det gyldne snit, og ingen af os har helt fundet ud af det endnu. Måske har jeg fundet det der virker for mig - det vil vise sig i nærmeste fremtid. Nogle af årsagerne er meget lavpraktiske. Der mangler fleksibilitet i forhold til elskovsreder til leje. De få der findes er lige så dyre som et billigt hotel eller en fuld vagt på en klinik. Så der er flere udfordringer i det hvis man ikke vil både/og end de mere "bløde" ting. Kærligst, Eva Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17610 Skrevet 3. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 16 timer siden: Jeg er som så ofte før rørende enig med @Liv Ja, man er jo ofte det. Eva Nadine skrev, for 16 timer siden: Altså altså altså... Hvor ville det være smart hvis det kunne lade sig gøre. etc etc etc helt frem til: Jeg kalder dem for betalende kærester i øvrigt. Jeg ved faktisk ikke hvad de kalder mig. Det må jeg spørge om næste gang Men det er sikkert ikke SGFEva Kærligst, Eva Det var jo for hulan det jeg skrev - om end fra mandens/kundens perspektiv. Hvis det var mig som var din betalende kæreste, ville jeg nok kalde dig for .... Eva. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 3. April, 2022 @Bananas Næste gang skriver jeg "jeg vil gerne sige det samme som Bananas bare med bryster på" Må jeg så kalde dig Bananas? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17610 Skrevet 3. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 40 minutter siden: Må jeg så kalde dig Bananas? Det må du sagtens meget gerne. Men er ikke sikker på at jeg reagerer på navnet. Så giv mig gerne en kærlig klap der bag når du siger Bananas - så ved jeg det er mig du mener. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 3. April, 2022 (edited) Svendsenaalborg skrev, den 29.3.2022 at 16:38: Jeg kunne godt mig at prøve Ultimativ GFE+. Der, hvor hun ikke vil have sex, fordi jeg ikke gider besøge hendes forældre. Jeg vil selvfølgelig betale for den tid, hun sidder og surmuler foran fjernsynet Du inspirerer mig. Jeg har allerede et manuskript der former sig i min krøllede hjerne med småhysteriske udbrud om at trykke midt på tandpastatuben, ikke slå brættet ned, efterlade toiletrullen med kun det sidste fastklistrede stykke papir og beskidte sokker på gulvet lige ved siden af vasketøjskurven. Det bliver SÅ ægte, mand! Næste gang nogen spørger mig om jeg tilbyder rollespil har jeg et svar klart. Tak for dig! Rollespil koster naturligvis ekstra Redigeret 3. April, 2022 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2175 Skrevet 3. April, 2022 (edited) Eva Nadine skrev, for 22 timer siden: Ja det er en flydende grænse. Der tager du ikke fejl. Det er det samme jeg mener når jeg kalder det at male udenfor stregerne. Tak .. nok en gang ... Det med at 'male udenfor stregerne' er netop det jeg også har prøvet at beskrive som en mulighed i nogle indlæg undervejs ... ... at der er mere glidende overgange mellem køb af sex, een eller anden slags relation, og følelser ... ... Og jeg får ørerne noget så gevaldigt i maskinen og bliver pløjet helt ned under gulvbrædderne .. Dybt besynderligt, så er det nok betydelig nemmere at 'male uden for stregerne' hvis det starter med en salg-og-køb relation. Forstået sådan, at hvis man ude i den virkelige verden som 'voksen' har et mere glidende, eksperimenterende forhold til sex, følelser, forhold og monogami, så kan man ryge ud i gevaldige problemer I køb-salg-relationen er nemmere på grund af anonymiteten .. Igen, sig til hvis jeg er helt på afveje ... Eva Nadine skrev, for 22 timer siden: lidt ligesom testknald bare uden knald. Eva Nadine skrev, for 22 timer siden: "tvangs-hygge" Øøhh ... Jow ... Som du dog kan sige det .. Men jeg tror faktisk også at man kender det ude fra den virkelige verden ... Hvis - hvis - det kan lade sig gøre at kombinere sex og venskab 'derude' så tror jeg faktisk det er nemmere at gå fra sex til venskab end at gå fra venskab til sex. Nu har jeg ikke den store erfaring - mildt sagt - men har dog en enkelt gang haft et engangsknald, og det gav ikke problemer med et godt bekendskab efterfølgende. Men har også prøvet den anden vej. og der gik 20 år .. og stadig ingen sex ... og her var fornemmelsen også tydelig, "sex fucks things up" .. havde vi haft sex, ville det ha' ødelagt venskabet ... For at blive i dit sprogbrug, så er det måske bedre at starte med 'test-knald' end med 'kemi-date' ... og så se om det kan udvikle sig til et venskab - med eller uden 'fryns' ... Men ude i 'den virkelige verden' er den med 'test-knald' nok ikke rigtig gangbar ... Og starter man med 'kemi-date' bliver man omgående 'friend-zone'd' ... Dæl'me ikke nemt at finde rundt i, jeg opgav for ti år siden og begyndte at besøge GP'er ... Redigeret 3. April, 2022 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 3. April, 2022 @sneræven Øj hvor har jeg enormt mange forskellige ting at fortælle om eller sige til dét indlæg Det er en samtale der kræver mere tilstedeværelse end jeg er i stand til at præstere i et debat indlæg eller pennevenne-dialog, er jeg nødt til at indrømme Kortest muligt: Test-knald virker (desværre) ikke for mig længere. Jeg har på sær vis mistet evnen til at kunne knalde med hvemsomhelst og være bekendt at kalde det en service. Det er jeg meget meget ærgerlig over. Jeg har aldrig haft den tanke at det var noget jeg en dag kunne løbe tør for. Kemi-dates virker (desværre) ikke heller for mig. Jeg er nødt til at have været på besøg i folks intimsfære for at kunne vurdere om der er chance for succes ved et test-knald. Heldigvis har jeg et par andre "skud i bøssen" der skal prøves af før jeg giver fortabt Det kan måske sammenlignes med at jeg ikke har noget problem med at købe og betale for 100 skrabelodder, hvis bare jeg kun behøver at skrabe det der er gevinst på. Men sådan fungerer det jo ikke. Man skal skrabe dem alle sammen, og det er for opslidende. Hvis det giver mening sådan billedligt talt? Det er vel i virkeligheden også sådan det er fra den anden side? Eller hvad? Kærligst, Eva 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg