reknas 926 Skrevet 29. Marts, 2022 https://annoncelight.dk/showad/338908 Kære brødre. Har nogle besøgt denne smukke pige i Holsted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 29. Marts, 2022 Og er der eventuelt nogen, der har fået malet vægge af hende, og kan sige, om hun gør det grundigt? Det er jo ellers ikke til at få en håndværker i disse tider. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
traveren 62 Skrevet 12. April, 2022 Hej jeg har besøgt hende da hun var i huset ved Videbæk. Hun er en ældre dame, så billederne er virkelig ikke for nylig. Men sikke en oplevelse. Hendes krop er stadigvæk fast og flot, over gennemsnit i forhold til alderen (spurgte ikke ) Service var i top og som alle spaniere gir hun den altså god gas på lagnerne, jeg blev ikke skuffet. Hun snakker udmærket engelsk og er meget serviceminded. Jeg kan anbefale at man besøger hende og priserne er fornuftige. God fornøjelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter sagan 5 Skrevet 19. April, 2022 Hej !! har virkelig også overvejet et besøg!! Men hvad er hendes rigtige alder vil i sige ? Hendes røv er jo alt for lækker ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
traveren 62 Skrevet 19. April, 2022 Peter sagan skrev, for 5 timer siden: Hej !! har virkelig også overvejet et besøg!! Men hvad er hendes rigtige alder vil i sige ? Hendes røv er jo alt for lækker ! Forsigtig gæt er slut i 40'erne, men det er kun ansigtet. Kroppen er virkelig i god form og du bliver næppe skuffet over røven ;-) Tag og besøg hende og bidrag til tråden bagefter, er jo rart når vi er flere til at vurdere oplevelserne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg