Jernsvinet 13951 Skrevet 30. Marts, 2022 TrunteDarlingen skrev, for 5 timer siden: Han dukker op kl 10.25 og banker på døren 5 minutter før åbnings tid og 20 minutter han skulle komme. Det er jo ikke OK - han kunne have nøjedes med at sende en SMS (som han åbenbart har haft meget travlt med fra morgenstuden) om at han var ankommet til et sted i nærheden - så kunne pigen afgøre om hun ville lade ham komme før tid og sidde og vente indenfor - absolut ikke OK at stå udenfor døren, tiltrække sig opmærksomhed og forstyrre pigen i hendes arbejde med at gøre sig klar. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Olrik 2 Skrevet 30. Marts, 2022 (edited) Morabito skrev, for 53 minutter siden: Jeg beklager min formulering - det kom nok til at fremstå alt for hårdt. Jeg kan også dukke lidt tidligere op, når jeg besøger en pige. Men er det privat-diskret, skriver jeg som du altid en sms, inden jeg så meget som nærmer mig hendes dør. Og er det på bordel, er der jo netop et venteværelse til formålet. Jeg tror faktisk, at vi er ganske enige. Det er sjovt, som du konstant forsøger at pakke din hang til psykopatisk adfærd ind i et selvindbildt narrativ om "rollespil". Jeg mente bare, at det jo ikke er noget, nogen af os ved noget om det med sikkerhed. Jeg er nok bare typen, der ser glasset som halvt fyldt og ikke halvt tomt. -Olrik Redigeret 30. Marts, 2022 af Olrik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1198 Skrevet 30. Marts, 2022 Olrik skrev, 1 time siden: Jeg mente bare, at det jo ikke er noget, nogen af os ved noget om det med sikkerhed. Jeg er nok bare typen, der ser glasset som halvt fyldt og ikke halvt tomt. -Olrik Det vi KAN vide - og det endda med sikkerhed - er, at manden har opført sig sindssygt ubehageligt. At stå og banke på døren før tid og tiltrække sig unødig opmærksomhed er én ting. At true med SKAT, fordi den lille mand ikke fik det, som han ville have det, er noget helt andet. Og nej, du ser ikke verden med en positiv indstilling - du vælger at sige pyt til at vi har med en mand at gøre, som har en adfærd, der virkelig får en til at tænke, at han har nogle karaktertræk, der leder tankerne hen på noget psykopati. Det samme gør sig gældende for dit vekommende. Du er så helt utrolig giftig. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Olrik 2 Skrevet 30. Marts, 2022 Morabito skrev, for 45 minutter siden: Det vi KAN vide - og det endda med sikkerhed - er, at manden har opført sig sindssygt ubehageligt. At stå og banke på døren før tid og tiltrække sig unødig opmærksomhed er én ting. At true med SKAT, fordi den lille mand ikke fik det, som han ville have det, er noget helt andet. Og nej, du ser ikke verden med en positiv indstilling - du vælger at sige pyt til at vi har med en mand at gøre, som har en adfærd, der virkelig får en til at tænke, at han har nogle karaktertræk, der leder tankerne hen på noget psykopati. Det samme gør sig gældende for dit vekommende. Du er så helt utrolig giftig. Altså, nu ved jeg ikke, om det giver mening at gøre det til en kæmpe diskussion - men det, du beskriver, at han står og banker på, truer med skat og de ting der, det er jo ikke sikkert, han mener det. Det er der, jeg mener, at der kan være tale om et slags rollespil (i mangel af bedre ord) for ham. Så det er jo ikke sikkert, han mener noget med det. Men ok. -Olrik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PiaV 156 Skrevet 30. Marts, 2022 (edited) Olrik skrev, for 21 minutter siden: Altså, nu ved jeg ikke, om det giver mening at gøre det til en kæmpe diskussion - men det, du beskriver, at han står og banker på, truer med skat og de ting der, det er jo ikke sikkert, han mener det. Det er der, jeg mener, at der kan være tale om et slags rollespil (i mangel af bedre ord) for ham. Så det er jo ikke sikkert, han mener noget med det. Men ok. -Olrik Et rollespil har spilleregler. Spilleregler begge spillere kender fordi de er aftalt på forhånd. Her er ikke tale om et rollespil. Her er tale om total grænseoverskridende og uacceptabel adfærd af den ene part imens den anden står og bliver bange. Redigeret 30. Marts, 2022 af PiaV Gramatik 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Olrik 2 Skrevet 30. Marts, 2022 ok, jeg er ikke så meget inden i den konkrete situation. Men jeg mener bare, at hvis jeg gjorde noget lignende, så ville der ikke være noget ondt i dét. -Olrik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 30. Marts, 2022 Olrik skrev, for 1 time siden: ok, jeg er ikke så meget inden i den konkrete situation. Men jeg mener bare, at hvis jeg gjorde noget lignende, så ville der ikke være noget ondt i dét. -Olrik Sikkert ikke, men kan man ikke se situationen fra den anden side - så mangler man virkelig empati! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Olrik 2 Skrevet 30. Marts, 2022 Jernsvinet skrev, for 12 minutter siden: Sikkert ikke, men kan man ikke se situationen fra den anden side - så mangler man virkelig empati! Jeg kender ikke så meget til den konkrete hændelse, jeg prøvede bare at nuancere det lidt. -Olrik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1222 Skrevet 30. Marts, 2022 Jeg synes, du gør det helt rigtige. Du skriver pænt og beder om lidt mere tid til at gøre dig klar, hvilket jo kun vil resulter i en bedre oplevelse for en mand, at GP'en enten er mere rolig, har styre på lejligheden eller har brugt ekstra tid på at gøre sig lækker. Ligeledes strækker du dig sgu langt med at stikke ham 200 kr. for køreturen, synes det er god stil af dig lige der og viser du er en dame med maner. Danskeblondeemma skrev, for 9 timer siden: Personligt ville jeg skrive: “ Tak for dit ønske om et besøg hos mig, men det bliver et nej tak fra mig”! Din respekt - eller mangel på samme - har udløst en meget dårlig stemning mellem os. Da du tillige truer med at melde mig til diverse instanser, gør kun min beslutning endnu mere rigtig! Jeg håber du finder et match med en anden GP. Ser man det svar er der sgu stil over 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 31. Marts, 2022 (edited) TrunteDarlingen skrev, den 30.3.2022 at 11:01: Hvad synes I ? Jeg synes at man altid har ret til at sige nej uanset hvor tæt man var på at sige ja. Der er her slet ingen forskel på at være sexarbejder og på ikke at være det. Man skylder ingen forklaring heller. Min erfaring er at man kommer længst med det mest enkle såsom "Jeg må aflyse. Beklager". Så kan man altid udrede senere hen hvis man ønsker det. Det er i dialogen det går galt, idet dialogen inviterer til en samtale eller en forhandling. Det er det jo ikke. Hvad der sker rent psykologisk når en måske i forvejen frustreret mand bliver afvist af en eller anden grund af en kvinde som måske i hans optik slet ikke har ret til at afvise ham er et kapitel for sig selv. Mon ikke skoen har trykket i forvejen siden han reagerer med trusler og forsøger at overtage kontrollen og magten i situationen? Er det et møde ansigt til ansigt er det min erfaring at hvis man bare råber højere og er endnu mere truende end ham, så bliver de så forskrækkede at de bakker ud. Så "If all else fails, then show him all of your CRAZY!". Jeg kan ikke huske hvem der sagde det. En eller anden kvindelig standup komiker tror jeg måske? Det er de færreste mænd der ikke bliver skræmt fra vid og sans af en ukendt kvinde der går i hysterisk selvsving. Så hvis man er fysisk underlegen kan det sommetider være den eneste udvej at gå verbalt besærk og bare skrige og råbe et eller andet sort snak der lyder så vanvittigt at han stikker af fordi han bliver mere bange og/eller forvirret end han er gal. Ja ja... knap så stilfuldt, indrømmet. Men fåg det - bare det virker Er det på afstand såsom telefon eller email så bare vær kort og kontant og neutral. Det er hvad jeg synes og har erfaret ad åre. Kærligst, Eva Redigeret 31. Marts, 2022 af Eva Nadine 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4651 Skrevet 1. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 10 timer siden: Min erfaring er at man kommer længst med det mest enkle såsom "Jeg må aflyse. Beklager". Af ren nysgerrighed, hvor ofte får du så spørgsmålet “Hvorfor?” retur? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 1. April, 2022 Den_glade_amatør skrev, for 5 timer siden: Af ren nysgerrighed, hvor ofte får du så spørgsmålet “Hvorfor?” retur? Endnu har ingen spurgt hvorfor førend vi er ansigt til ansigt ved en ny aftale. Jeg aflyser for sjældent til at der er noget statistisk at hente dér Der svares typisk noget i stil med "øv" eller "pokkers" eller "nu havde jeg lige glædet mig" eller lign. efterfulgt af noget med at de håber jeg er ok, og sommetider "hvornår kan du så?". En par gange har nogen kaldt mig useriøs i en eller anden vending, og så har de ligesom selv afsluttet det dér, så det svarer jeg ganske enkelt ikke på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2590 Skrevet 1. April, 2022 Manden er 100& idiot og skulle have en dummeflad. Du har strukket dig langt og du får for den indstilling. Du har min opbakning og du har intet gjort som på nogen rimelig måde kan kritiseres. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TrunteDarlingen Skrevet 6. April, 2022 Buck skrev, den 30.3.2022 at 11:35: Jeg anbefaler GP'er ved kunde henvendelser at sende en liste over hvilket ydelser i giver/ikke giver, samt pris (eller evt. skrive det på jeres profiler). Det er enkelt og nemt, samt minimere tiden for at skrive frem og tilbage for både dig og ham. Jeg har tit oplevet at lave en aftale med en GP, møde op på adressen, derefter hun spørger om jeg kan vente en time ekstra og komme tilbage. Så jeg kan forstå hans frustration, dog at vente 5 minutter ekstra vil ikke slå ham ihjel og det var hans eget skyld. Vil han virkelig anmelde dig til kommunen og SKAT? Vil det ikke være pinligt for ham og skal forklarer kommunen/SKAT at han betaler kvinder for sex? Ja på min annonce står der både beskrivelserm ydelser og priser. Så der har jeg på forhånd været ude med snøren så ma kan finde det lettere. På profilen ka mab ikke skrive så meget på og det er med antal max ord. bogstaver desværre. Ja det ville han og je forstår det ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TrunteDarlingen Skrevet 6. April, 2022 fræk6 skrev, den 30.3.2022 at 11:29: Hej jeg syntes du har gjort det rigtige, meddelt i god tid du er blevet forsinket - og tilbyde 200 kr for forgæves kørsel - har jeg aldrig hørt om andre der tilbyder - super fint du har været helt fair - glem ham, han er en skovl, der kun tænker på sig selv - får han ikke sin vilje, ønsker han bål og brænd for dig glem ham og denne oplevelse Tusind tak for din opbakning. Ja han e blokeret og kan ikke skrive til mig mere , Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 6. April, 2022 Et samtykke kan ALTID trækkes tilbage. For hvis der ikke er samtykke er der jo tale om overgreb/ voldtægt. Loven gælder for alle - også gp'er og sexkunder. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg