SexHooked 22 Skrevet 20. September, 2013 Hejsa Har længe gået og tænkt på at starte mit eget privat/diskret op og er ret sikker på at jeg ikke er den eneste der har gået/går med de tanker... Det er kun i tankerne indtil videre da jeg overhovedet slet ikke har sat mig ind i hvad det kræves at have sådan et sted ... Man kan jo hurtigt få en over nakken af lovens lange arm. Prøver at læse mig til det meste, men de regler og love er en jungle er finde rundt i. Men synes Århus og omegn mangler et godt sted som feks privat/diskret i Bording da det efter min overbevisning er et af Jyllands bedste steder, kvalitet og troværdighed er vist nøgle ordene i denne branche. " håber det er ok i bliver nævnt" Jeg læser side op og side ned om fake billeder, klamme steder og brudte aftaler. Det må kunne gøres bedre, jeg synes branchen er spændende især efter et par år her på EG Men er her en eller flere der vil ud med lidt Info omkring emnet, er i meget velkomne til at skrive her eller sende mig en PB Vh Th Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. September, 2013 Jeg læser side op og side ned om fake billeder, klamme steder og brudte aftaler. Det må kunne gøres bedre Hej Thaihooked! Jeg vil give dig fuldstændig ret.. Frisk initiativ fra din side. Du skal tale med en Advokat og en Revisor som det første. Gerne nogle som tidligere har hjulpet personer med relationer til branchen. De vil kunne give dig opskriften på en god start. Det bedste ville nok være, at tale med nogen af de få, som har drevet bordel i mange år, uden at være i søgelyset fra myndighederne...Men de deler næppe ud af guldkornene.. Dernæst er beliggenheden nok ikke uden betydning. En placering tæt ved motorvej kan klart anbefales. Desuden er stedets diskretion, nok også værd at fokuserer på. Held og lykke med projektet. PS: På nu på du ikke drukner i forslag til et prøjserligende arrangement, på dit forhåbentlige nye sted.. VH Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 20. September, 2013 Jeg kunne godt tænke mig det samme, hvis jeg ikke lige havde kone, børn og familie at tænke på. Men har tænkt på at lave det lidt a la et FKK koncept, hvor ejeren kun modtager entré fra mændene - f.eks kr. 100,- - kommer der f.eks 50 mænd om dagen er det kr. 5000,- eller 150.000/md., så kan man vist leve rimeligt - selv når husleje, skatter, forsikringer, internet, varme, vand, el. mv. - ialt måske kr. 20000,- er betalt. Der skal være måske 5 flotte værelser m. bad og toilet af en vis standard - gerne med lidt luksuspræg, som efter ansøgning stilles gratis til rådighed for pigerne, som udover at være attraktive, yde en rimelig service også skal være ærlige og pålidelige. Der skal derudover være et kontakt/hyggerum med fjernsyn, computere mv.. Pigerne, som skal være selvstændig erhvervsdrivende med CVR nr. skal evt. betale et bidrag på f.eks kr. 300,-/dag til håndklæder, sengetøj, køkkenrulle, toiletpapir, rengøringsmidler, rengøring, vask, el, vand, strøm, varme, vinduespudsning, tlf. dame, internetopkobling, fjernsynsabo. mv. Da pigerne ikke skal betale husleje og deres udgifter ellers er begrænsede, behøver de ikke tage så høje timepriser - f.eks max. 600,-/½ time og kr. 1000,-/timen. Selvfølgelig + div. ekstraydelser - og det vil lokke flere mænd til og give højere entreindtægter, hvis ikke mændene vælger længere sessioner Hvordan myndighederne stiller sig til et sådant koncept er jeg ikke helt sikker på, men det er jo nærmest bare en klub - ja man burde måske bare lave det som en forening og få kommunal støtte til lokalerne :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 20. September, 2013 PS: På nu på du ikke drukner i forslag til et prøjserligende arrangement, på dit forhåbentlige nye sted.. VH Ludvig. Ludvig - du tænkte nok på mig, og så overhaler Jernsvinet mig indenom Men husk nu det var ikke mig der begyndte denne gang Held og lykke vil jeg imidlertid tilønske initiativet, og tilslutte mig rådet om solid juridisk og rivisor bistand. Var der ikke noget med fra en debat i en tidligere tråd, om at nok kan man ikke få et forhåndstilsagn fra politiet i strafferetslig henseende, men der skulle være en eller anden mulighed for at opnå skats forhånds accept af egen forretningsmodel? Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 20. September, 2013 Jeg kunne godt tænke mig det samme, hvis jeg ikke lige havde kone, børn og familie at tænke på. Men har tænkt på at lave det lidt a la et FKK koncept, hvor ejeren kun modtager entré fra mændene - f.eks kr. 100,- - kommer der f.eks 50 mænd om dagen er det kr. 5000,- eller 150.000/md., så kan man vist leve rimeligt - selv når husleje, skatter, forsikringer, internet, varme, vand, el. mv. - ialt måske kr. 20000,- er betalt. Der skal være måske 5 flotte værelser m. bad og toilet af en vis standard - gerne med lidt luksuspræg, som efter ansøgning stilles gratis til rådighed for pigerne, som udover at være attraktive, yde en rimelig service også skal være ærlige og pålidelige. Der skal derudover være et kontakt/hyggerum med fjernsyn, computere mv.. Pigerne, som skal være selvstændig erhvervsdrivende med CVR nr. skal evt. betale et bidrag på f.eks kr. 300,-/dag til håndklæder, sengetøj, køkkenrulle, toiletpapir, rengøringsmidler, rengøring, vask, el, vand, strøm, varme, vinduespudsning, tlf. dame, internetopkobling, fjernsynsabo. mv. Da pigerne ikke skal betale husleje og deres udgifter ellers er begrænsede, behøver de ikke tage så høje timepriser - f.eks max. 600,-/½ time og kr. 1000,-/timen. Selvfølgelig + div. ekstraydelser - og det vil lokke flere mænd til og give højere entreindtægter, hvis ikke mændene vælger længere sessioner Hvordan myndighederne stiller sig til et sådant koncept er jeg ikke helt sikker på, men det er jo nærmest bare en klub - ja man burde måske bare lave det som en forening og få kommunal støtte til lokalerne Dette forretningskoncept kaldes en saunaklub det finde åbenbart og lever stadig: http://www.copenhagensaunaclub.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. September, 2013 Rufferi loven er en stor mundfuld og er du mand, ja så har du alle forhindringerne på din side desværre... Der falder dom i en stor sag fra Odense her snart, prøv at følge med der, så kan du se at det er stort set umuligt at se sig ud af desværre. Mit råd: god advokat, god revisor og forvent intet andet end fornøjelsen ud af det . Har sendt en pm med nærmere oplysninger til dig. Held og lykke og stor knus fra Line :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 20. September, 2013 Ja Nille Copenhagen Saunaclub har eksisteret i mange år. Men i den udstrækning der er tale om en ramme om oplevelsen i stil med FKK i Tyskland, er det så desværre ikke sådan at dels, er der tale om mere lukkede arrangementer, dels er det tilfældet at prisen for oplevelsen er mindst i den høje ende af prislejet hos de bordeller med danske piger, hvor man bliver gemt af vejen og sluset ud og ind ad døren, sådan som det jo foregår i Danmark? Ikke desto mindre har vi altså her et sted, hvor det i årevis har været muligt at opleve købesex, på en måde som vi er en del der gerne vil. Ydermere er der tale om en fast adresse i alt den tid med faste åbningstider. Men igen, Copenhagen Saunaclub er vel ikke til at komme i nærheden af for mænd med almindelige indtægter, og udgør vel mere eller mindre et defacto miljø for forretningsfolk og i den dur? Udfordringen er vel at skabe noget lignende, gerne langt mindre luksuriøst, på en eller anden nonprofit basis for alle andre end pigerne selv? Måske en forening af en slags for mænd, der skyder måske 2000 kr ind hver? Mon ikke 100 mænd for 200000 kr kunne finansiere det første års drift, hvis det kan lade sig gøre uden for megen lønnet medhjælp indover? Hvis pigerne skal betale 0 kr for at benytte et hus som foreningen stiller til rådighed, for egne kontingenter, kunne pigerne måske organisere sig som hinandens kaffedamer mv. Hvis prisen for sex så bliver 40 +/- % under markedsprisen hos danske piger ellers, kan der måske komme tusinder af nye kunder over det første års, hvoraf mange forhåbentlig kan blive til nye foreningsmedlemmer? Ender man med 1500 mandlige medlemmer efter 1 - 2 år, kan de hver betale 1200 kr i årlig kontingent, som vi simpelthen kan overdrag til brugergruppen af piger, til husleje, løn til rengøring og teledame mv. PS Gad vide om Copenhagen Saunaclub ville være til at tale med hvis vi lavede en forening af mænd og piger, hvor mændene simpelthen betaler 3 - 500 kr bare i entre, mod at vi får besøg af piger der betaler 0 kr i entre, mod at vi mænd kan købe sex på dagen så tilpas meget billigere end ellers, at det berettiger entreen? Huset har altså intet med hverken pigerne eller mændene at gøre andet end at de åbner døren, vel helt som de plejer at gøre for lukkede arrangementer? For min skyld kan klubben gerne sælge både vådt og tørt i samme ombæring når vi besøger stedet, uden at dette angår foreningen, eller den skal have del heri. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sanne 82 Skrevet 21. September, 2013 Rejse og Jernsvin - I er allerede gået i selvsving med modeller der er nævnt 1000 gange før, men lig lige mærke til at Thaihooked overvejer og søger råd om privat/diskret a la Bording. Kan I ikke starte ENDNU en ny tråd om dansk FKK istedet for at ride Jeres kæpheste i den her? Hilsen fra en der er riiiiimelig træt af at høre om det :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 21. September, 2013 Jo Sanne Det kan du egentlig have ret i, smæk over fingrene til Jernsvinet og mig Tomlen op til Ludvig for den skarpe, men nok også forudsigelige forudsigelse Men Thaihooked - overvej et eller andet klub/foreningskoncept, kontingent og eller entre, hvor prisen for sex bliver mere attraktiv mod at folk samler sig om at bruge deres penge på jeres sted, i stedet for at sprede deres forbrug ud i markedet. Sådan et sted så jeg gerne på Sjælland Jeg skriver "jeres sted" fordi at Line nok har ret i at der bare ikke må stå en mand bag Men held og lykke med forsøget. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. September, 2013 Er det fordi I vil have et andet arbejde, eller fordi I vil tjene KASSEN? Hvis det var mig, så ville jeg kontakte nogle steder og høre hvad de gør. Og så bagefter tjekke om der er nogle regler de har glemt. Så jeg var dækket 100% ind. Man kan vel kontakte en i øst, om at man vil starte noget i vest, så de ikke føler sig truet af ny konkurrence. p.s. Daglige udgifter, er et fy ord i min verden Selv om de selvfølgelig eksisterer :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 21. September, 2013 Med en hel del års erfaring som ven til en af de mest succesfulde koncepter og steder herhjemme, og med både juridisk som regnskabsmæssig baggrund - kan jeg kun give dig et eneste godt og velment råd : hvis du har en drøm om at lave et sted af altruiske årsager og uden at se ualmindeligt stift på pengene - så: GLEM DET .... Med mindre du er en ualmindeligt selvstændig person - uden netværk af betydning - altså hvor du på nogen måde kan "rammes" Som mand kommer du aldrig til at få det fungere. Uanset hvor meget nonprofit du laver det vil du blive endevendt på alle måder i alle sammenhænge - MEN hvis du derimod vil betale omkostningerne for at tjene lidt ekstra - så go for it... Bare husk at i verdens øjne så er en alfons ( og sådan vil du blive betragtet - fair eller ej) noget nær ligeså lavt i anseelse som politiker og børnemishandler. Og så er det faktisk et 24/7 job - hvis du vil lave et koncept som Bording Nå ja - og så skal du selvfølgelig slet ikke bruge 2 sekunder på rejses fkk- fjollerier Og jeg ville ellers gerne være positiv. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille-bror 13 Skrevet 21. September, 2013 Rejse og Jernsvin - I er allerede gået i selvsving med modeller der er nævnt 1000 gange før, men lig lige mærke til at Thaihooked overvejer og søger råd om privat/diskret a la Bording. Kan I ikke starte ENDNU en ny tråd om dansk FKK istedet for at ride Jeres kæpheste i den her? Hilsen fra en der er riiiiimelig træt af at høre om det Jeg vil lige vil starte med at benytte lejligheden til at rose såvel Rejsenetværk og Jernsvinet for deres mange velskrevne indlæg, ikke blot i denne tråd men helt generelt på eroguide.dk, og samtidig udtrykke min støtte til deres ret til at skrive om deres egne overvejelser, og tanker omkring "bordeldrift", og noget minder om det i mere eller mindre grad. Jeg har meget svært ved at se at de herrers indlæg, IKKE skulle være relevante, selvom de tænker i en lidt alternativ form for "bordel" end trådstarten selv har overvejet. Selvom lovgivningen i danmark sikkert har haft de bedste intentioner, så er det jo desværre sådan at der skal tænkes ualmindeligt kreativt for ikke at træde nogen over tæerne, og ikke komme i konflikt med myndighederne... Og i praksis er det alt for ofte de små "detaljer" der trods de kan forekomme alt fra ligegyldige, til helt absurde, der gør forskellen på LOVLIGT og ULOVLIGT. Det jeg er sikker på flertallet af brugerne herinde ønsker - (og i særdeleshed Rejsenetværk, Jernsvinet og sikkert også trådstarter), er vel bare flere gode steder, hvor en kunde under ordnede forhold, kan købe seksuelle ydelser af piger, der selv ønsker at udbyde disse. Jeg er ganske vidst ret ny herinde, og kender stadig ikke ret meget til stedet. Men har dog fundet ud af en ting allerede: Eroguide.dk er heldigvis så snedigt indrettet, at man kan undlade at læse de indlæg man ikke finder interessante. Og nu vi er inde på hvad folk er trætte af... Vel vidende, at der givetvis heller ikke er nogen der interesserer sig for hvad JEG er træt af - vil jeg alligevel godt afsløre det! Jeg er syg og træt af at snart sagt enhver god tråd, før ellers siden. skal have stemningen og flowet ødelagt af et surt opstød. I nogle tilfælde (her tænker jeg selvfølgelig IKKE på din kommentar) udvikler folks indlæg ligefrem til en blodrus af hadske personagreb. Som hovedregel fuldstændig uprovokeret. Hvorfor i himlens navn kan der ikke være plads til at folk kan hygge sig herinde? Måske endda fra tid til anden have lov at mene noget andet end andre? Eller udtrykke interesse for eller lyst til, noget som ikke lige svarer flertallets smag. Så lykkedes det også for mig.... at komme med et lettere mavesurt indlæg.. Der er vidst noget om det gamle ordsprog, med at grave grave og selv falde i dem. Med (trods alt) venlige og velmenende hilsner, lille-bror Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 21. September, 2013 Tusind tak Lille-bror, men Sanne havde nu en pointe, derfor har jeg også trykket på synes godt om. Det moderationen altid pointerer er at vi enten skal holde os til emnet i tråden, eller oprette vores egne tråde hvor vi er velkomne til at dyrke egen præference. Det var nok her filmen knækkede Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 21. September, 2013 et godt råd, kør det hele sort. man kan alligevel ikke køre det fuldt lovligt ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg