Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa

En lille fortælling om Jenni Hobro, hun holder til i Rørbæk på en kendt adresse, som jeg mener er uegnet til menneske bolig, der lugter af svamp i hele huset ,men nu ee jeg ikke ejendomsmægler og skal ikke sælge huset ,men lækre lokaler kan jeg ikke skrive det er.

Jenni er sød og rar, og alt kan lade sig gøre, jeg købte en time/1400kr med superfransk og69 og hele molevitten , der er okay pris.

Billederne af Jenni err passer, hin har en dejlig krop, slank og velsiddende ægte bryster, men så holder alt det positive op, hin er fra Cuba, og som efterhånden ganske normalt for piger derfra, stopper al services efter pengene  har skiftet hænder, - ingen superfransk,ingen kys, ingen 69, ingen suttens på bryst etc

Nå men pillen blev afsprittes, ja med spritklude, og fik jeg blow, det var okay, så,fuck i alle mulige stillinger ,men altid med: you come Now , jeg trak den til det ydereste, for tiden skulle jo bruges,,et gode var, at hun forstod jeg gerne ville nullers på nosserne, det gjorde hun hele tiden, ros for det, så efter 40 min kom jeg, så talte vi lidt sammen sammen.

Så, hun er sød og rar, har en  rigtig fin krop, og en stram fisse, og det var det

kan ikke anbefale hende, og jeg kommer ikke igen

https://annoncelight.dk/showad/332026

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...