Guest Pophair Skrevet 31. Marts, 2022 PiaV skrev, for 3 timer siden: Altså jeg synes det er helt ok, hvis en udlejer vil ha lidt ud over markedspris for at vi kan leje et sted, men 12 eller 27 bordeller fyldt med udenlandske piger og kartel eller bandelignede set op.... Det lyder altså vildt. Jeg tror bare ikke de får pigerne til at udtale sig og så falder det meste af sagerne til jorden og sådan har det vel egentlig altid været. Politiet bliver som oftest mødt af en mur af tavshed ( som de selv har bygget ). Knus Pia Man kan sige pigerne ikke gør noget forkert. Der kan være noget arbejdstilladelse der er tid med, hvis de er fra lande udenfor EU. Det der også kan blive , er at de ikke er registreret med CVR og skat. Der er steder, hvor de er 3 piger i samme hus. 800 hver betales der. I udkantsdanmark er 72000 kr pr måned rigtigt mange penge for et Gl hus i en lille by på landet. Mange købt som dødsbo til 2-4 hundrede tusind. Forstår godt at det frister, når risikoen for straf er lille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 31. Marts, 2022 Pophair skrev, for 18 minutter siden: Forstår godt at det frister, når risikoen for straf er lille Tror lige jeg ringer til Låsby Svansen og høre om der noget ledig, da chancen er lille for at blive snuppet og nærmest ingen problem i det, spøg til side, denne tråd kan kun ende Politisk, desværre Hva det angår ret og uret (hvilket jeg ej vil på nogen tidspunkt vil sætte mig til Herrer over, det har vi folk til herinde) uden yderlig uddybelse og nok om det. Et eller andet sted så er vi mænd med til at støtte det illegale samt dem som arbejder enten ulovligt eller mm under en Pimp, så tænk over det næste gang du vælger, idet vi kun kan komme det til livs ved at vælge med omhu frem for hva Pikken siger, åh jo jeg er hverken Herrer eller bedre end jer men tror hvis vi ændre fokus og adfærd så giver det i sidste ende + til alle og specielt Dansker, Danmark har altid og er stadig et af de bedste lande i Verden, så for om ikk andet så Guds skyld, så tro på Danmark, vi er Dansker og kan godt såfremt vi vælger fremfor at lade Pikken vurdere, det var blot min holdning i den Upolitiske debat, go aften Danmark What ever you are Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 31. Marts, 2022 Det er jo sjovt at mænd herinde skriver, at de ikke vil besøge danske klinikker fordi at de mener at mutter tager en stor andel. Men så besøger de steder hvor det er "billigt", fordi at de så tror at pigen får hele indtjeningen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 31. Marts, 2022 Mortenkok skrev, for 13 minutter siden: Tror lige jeg ringer til Låsby Svansen og høre om der noget ledig, da chancen er lille for at blive snuppet og nærmest ingen problem i det, spøg til side, denne tråd kan kun ende Politisk, desværre Hva det angår ret og uret (hvilket jeg ej vil på nogen tidspunkt vil sætte mig til Herrer over, det har vi folk til herinde) uden yderlig uddybelse og nok om det. Et eller andet sted så er vi mænd med til at støtte det illegale samt dem som arbejder enten ulovligt eller mm under en Pimp, så tænk over det næste gang du vælger, idet vi kun kan komme det til livs ved at vælge med omhu frem for hva Pikken siger, åh jo jeg er hverken Herrer eller bedre end jer men tror hvis vi ændre fokus og adfærd så giver det i sidste ende + til alle og specielt Dansker, Danmark har altid og er stadig et af de bedste lande i Verden, så for om ikk andet så Guds skyld, så tro på Danmark, vi er Dansker og kan godt såfremt vi vælger fremfor at lade Pikken vurdere, det var blot min holdning i den Upolitiske debat, go aften Danmark What ever you are Du kan da godt ringe til ham, men han tager nok ikke tlf. Han døde i juli 2020, 90 år gl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DanskeMaria Skrevet 31. Marts, 2022 holstebronx skrev, for 17 minutter siden: Det er jo sjovt at mænd herinde skriver, at de ikke vil besøge danske klinikker fordi at de mener at mutter tager en stor andel. Men så besøger de steder hvor det er "billigt", fordi at de så tror at pigen får hele indtjeningen Det er mange år siden at mutter tog en stor andel det sker altså ikke mere i dagens Danmark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 31. Marts, 2022 (edited) DanskeMaria skrev, for 34 minutter siden: Det er mange år siden at mutter tog en stor andel det sker altså ikke mere i dagens Danmark Om de danske klinikker gør eller ej, er jeg græsk katolsk for... Delvist... *tilføjelse: for glædes pigerne håber jeg da, at huslejen er lav / ikke alt for stor. Men mænd herinde løber i favnen på de udenlandske, fordi de tror at der ingen bagmand er, som lige skal have en andel. Og noget helt andet er vel, at en dansk kvinde ikke skylder nogen noget, måske kun på en nul vagt. De udenlandske kan jo i nogle tilfælde skylde en hel del, til dem som har hjulpet dem. Der er selvfølgelig også nogle udenlandske, som er selvstændige, det er jeg klar over. Redigeret 31. Marts, 2022 af holstebronx 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 31. Marts, 2022 Pophair skrev, for 4 timer siden: Du kan da godt ringe til ham, men han tager nok ikke tlf. Han døde i juli 2020, 90 år gl. Øv altså jeg altid kommer for sent, når jeg nu endelig havde penge på lommen men sku da godt gået 90 i hans situation Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 31. Marts, 2022 Mortenkok skrev, for 7 minutter siden: Øv altså jeg altid kommer for sent, når jeg nu endelig havde penge på lommen men sku da godt gået 90 i hans situation Hehe ja, men der er huse nok i udkants Vestjylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PiaV 156 Skrevet 6. April, 2022 holstebronx skrev, den 31.3.2022 at 18:22: Der er selvfølgelig også nogle udenlandske, som er selvstændige, det er jeg klar over. Dem er der ikke mange af. Knus Pia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg