AB455 3114 Skrevet 2. April, 2022 Pophair skrev, for 1 minut siden: Det er jo sådan det er nu og sådan bliver det ved med at være. Her ændres ikke noget, dertil er det for konservativt Der gøres ikke det vilde for at holde på medlemmerne. På dan anden side er det gratis at læse med. Hvis du ikke er medlem, får du bare alle reklamerne , der skal jo tjenes penge. Nej, sådan ser jeg det ikke. Altså konservativt som at reglerne sjældent opdateres jo, men med så vide rammer at ingen sensureres, med mindre man ikke overtræder de basale regler. Så er kan det naturligvis altid diskuteres hvordan admin administrerer efter de regler. Jeg har selv en enkelt gang fået en løftet pegefinger og den var ok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 2. April, 2022 AB455 skrev, for 1 minut siden: Nej, sådan ser jeg det ikke. Altså konservativt som at reglerne sjældent opdateres jo, men med så vide rammer at ingen sensureres, med mindre man ikke overtræder de basale regler. Så er kan det naturligvis altid diskuteres hvordan admin administrerer efter de regler. Jeg har selv en enkelt gang fået en løftet pegefinger og den var ok. Har også prøvet det, dog kun advarsel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 2. April, 2022 Pophair skrev, Lige nu: Har også prøvet det, dog kun advarsel Men den var rimelig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 2. April, 2022 AB455 skrev, for 9 minutter siden: Men den var rimelig? Ved jeg ikke, blev anmeldt . Man kan ikke diskutere ens advarsel, den er envejs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 2. April, 2022 Pophair skrev, for 17 minutter siden: Ved jeg ikke, blev anmeldt . Man kan ikke diskutere ens advarsel, den er envejs Ok, jeg mente egentlig om du selv synes advarslen var rimelig. Jeg formoder at du godt er klar over hvad du fik advarslen for? Jeg har ikke fået en egentlig advarsel, men blot blevet bedt om at stikke piben ind i en debat. Det gør jo at man får en slags forklaring, selvom den ikke kan diskuteres. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catsuit Skrevet 3. April, 2022 (edited) Nu har jeg været on/off på diverse forums ("rigtige" internet forums som dette og ikke sociale medier som Facebook, Reddit og lign) vel over et årti og jeg syntes ikke EG skiller sig ud på nogen særlig måde – det er de samme mønstre der går i gengang og den samme underliggende kultur. Den eneste måde EG skiller sig betydeligt ud er den specielle status de lyserøde brugere har og den tilhørende skare af tørstige tilbedere der med åbent gab ruller den røde løber ud. Derfor undres jeg bestemt når GP'erne (og køberne, for at score nogle billige point hos tøserne) brokker sig over tonen. A hva' for noget? Et forum, hvad end det er for købesex, Buddhisme eller havearbejde, er bare en flok anonyme personligheder der kaster med mudder, til tider med en guldklump gemt væk her og der. Uanset hvad forummet omhandler, så er "generel debat" og "hyggesnak" altid de mest aktive subforum. Og det er hyggeligt nok. På med gummistøvlerne og flyverdragten eller bliv indendørs Det med at folk melder sig ud er bare noget halvfesent idealisme hvor de naivt ønsker tingene var anderledes og gør sig selv som martyr i håb om forandring. Lidt som ham munken der satte ild til sig selv i protest. Og som @underdog40skriver, så bliver de gladeligt genfødt under et nyt brugernavn. Det er bare doven demonstration. Det hænder som ofte med "de store" brugere at de en eller anden dag bare stopper med at logge på. En ny generation tager over, de gamle føler sig måske fremmedgjort og romantiserer de gode gamle dage, for at trække sig stille hen uden det store fyrværkeri. Det er bare livets cirkel Indrømmet, forums var generelt bare bedre i 2010'erne. Stadig lidt "underground", med aktive, stærke personligheder og et tæt bånd. Tingene er tyndet ud og sådan er det bare. Bag enhver kyniker er der en skuffet idealist, så måske man skulle droppe de rosenrøde briller og se tingene som de er og ikke hvad de kunne/har været. Selv er jeg trukket tilbage fra mange forums jeg ofte frekventerede pga en overflod af useriøse brugere og et udvandet indhold/sammenhold, og holder mig derfor mest til bøger for min information på diverse niche områder disse dage. Jeg forestår udemærket godt motivet bag, men attituden bag er sgu lidt delusionel Redigeret 3. April, 2022 af Catsuit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17610 Skrevet 3. April, 2022 Catsuit skrev, 1 time siden: ... Den eneste måde EG skiller sig betydeligt ud er den specielle status de lyserøde brugere har og den tilhørende skare af tørstige tilbedere der med åbent gab ruller den røde løber ud. Derfor undres jeg bestemt når GP'erne (og køberne, for at score nogle billige point hos tøserne) brokker sig over tonen. A hva' for noget? Et forum, hvad end det er for købesex, Buddhisme eller havearbejde, er bare en flok anonyme personligheder der kaster med mudder, til tider med en guldklump gemt væk her og der. Uanset hvad forummet omhandler, så er "generel debat" og "hyggesnak" altid de mest aktive subforum. Og det er hyggeligt nok. På med gummistøvlerne og flyverdragten eller bliv indendørs Det med at folk melder sig ud er bare noget halvfesent idealisme hvor de naivt ønsker tingene var anderledes og gør sig selv som martyr i håb om forandring. Lidt som ham munken der satte ild til sig selv i protest. Og som @underdog40skriver, så bliver de gladeligt genfødt under et nyt brugernavn. Det er bare doven demonstration. Det hænder som ofte med "de store" brugere at de en eller anden dag bare stopper med at logge på. En ny generation tager over, de gamle føler sig måske fremmedgjort og romantiserer de gode gamle dage, for at trække sig stille hen uden det store fyrværkeri. Det er bare livets cirkel ... Jeg er altså dybt imponeret @Catsuit. Al den der viden du har om "folk" og "de". Det er noget halvfesent idealsime, martyr, doven, demonstration etc. Jag føler at jeg nærmer mig et tilstand af fuldstændig oplysthed nu. Forklarelsens lys stråler over mig. Har kun nogle små spørgsmål tilbage: Gælder din resumé af folk som melder sig ud, alle som ikke går uden at sige hej? Uanset hvis man brokker sig eller ikke? Uanset hvis man takker for tiden herinde, eller fiser på den? Jeg undrer mig også lidt over forskellen mellem dem som melder sig ud og brokker sig, og f.eks. dig som brokker dig over dem som melder sig ud og deres brokken? Du siger at "de store", går tavst, og jeg tænker at den dersens de stores tavshed måske også kunne bruges overfor de ikke lige så store - når de melder sig ud? Det er sikkert bare noget jeg endnu ikke forstår, men du ved; EG og Sverige er de eneste to communites jeg nogensinde har været medlem i, så der er nok meget jeg skal lære endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 3. April, 2022 Catsuit skrev, for 1 time siden: Fedt! er næsten fuldstændigt enig;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catsuit Skrevet 3. April, 2022 Bananas skrev, 1 time siden: Jeg er altså dybt imponeret @Catsuit. Al den der viden du har om "folk" og "de". Det er noget halvfesent idealsime, martyr, doven, demonstration etc. Jag føler at jeg nærmer mig et tilstand af fuldstændig oplysthed nu. Forklarelsens lys stråler over mig. Namaste, du gyldne kvabodde. Tag denne visdom og civiliser barbarerne på den anden side af Øresund. For et forenet kongerige! Bananas skrev, 1 time siden: Har kun nogle små spørgsmål tilbage: Gælder din resumé af folk som melder sig ud, alle som ikke går uden at sige hej? Uanset hvis man brokker sig eller ikke? Uanset hvis man takker for tiden herinde, eller fiser på den? Jeg undrer mig også lidt over forskellen mellem dem som melder sig ud og brokker sig, og f.eks. dig som brokker dig over dem som melder sig ud og deres brokken? Du siger at "de store", går tavst, og jeg tænker at den dersens de stores tavshed måske også kunne bruges overfor de ikke lige så store - når de melder sig ud? Det er sikkert bare noget jeg endnu ikke forstår, men du ved; EG og Sverige er de eneste to communites jeg nogensinde har været medlem i, så der er nok meget jeg skal lære endnu Der er jo intet i vejen med at sige farvel og takke for tiden. Så jeg forstår godt din fjendtlighed til mit skriv. Vi er nok bare forskellige på det punkt at hvor du ser et uskyldigt "Farvel og tak, kære venner" så læser jeg mellem linjerne og får det til et "Farvel og tak, hundehoveder. Det er nok rigeligt med lort i baghaven til min smag, nyd jeres rod". Det er helt OK at sige farvel. Som jeg skrev, jeg forstår godt motivet bag, men attituden er som ofte virkelig passiv-aggresiv og falder i dårlig smag Eh. Måske læser jeg for meget mellem linjerne, men det er det ærlige indtryk det gør på mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 3. April, 2022 (edited) Catsuit skrev, for 3 timer siden: Måske læser jeg for meget mellem linjerne, men det er det ærlige indtryk det gør på mig Du læser det præcis lige som jeg. Et "Farvel og tak for denne gang. Måske vi ses igen", er mere end rigeligt. Jeg ved ikke hvad tåreperseren skal til for. Et det et håb om at folk skriver tilbage? "Åh nej. Forlad os ikke, oh du store maestro og indehaver af alverdens visdom". Eller måske en forventning om at andre sidder tilbage og tænker: "Jamen, han har jo fuldstændigt ret. De er jo kugleskøre herinde. Lad mig følge hans eksempel og tilslutte mig hans nyfødte klan af retskafne disciple. Måske vi kan starte vores egen sobre hjemmeside med den eneste korrekte moralske kompasretning...og måske en åbning i bestyrelsen til mig". Jeg ved det ikke. Men jeg synes det er lige så klæg som 4 dage gammel risengrød. Redigeret 3. April, 2022 af underdog40 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17610 Skrevet 3. April, 2022 underdog40 skrev, for 4 minutter siden: "Åh nej. Forlad os ikke, oh du store maestro og indehaver af alverdens visdom". Hvis du skriver det til mig den dag jeg går, så er det forståeligt. Selv om det ville være lidt af en overdrevelse. Alverdens visdom er jeg jo ikke indehaver af, selv om det nogle gange kan virke sådan - det kan jeg godt forstå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 3. April, 2022 Bananas skrev, for 2 minutter siden: Hvis du skriver det til mig den dag jeg går, så er det forståeligt. Selv om det ville være lidt af en overdrevelse. Alverdens visdom er jeg jo ikke indehaver af, selv om det nogle gange kan virke sådan - det kan jeg godt forstå. Stop nu dine illusioner om at forlade Eroguide. Det kommer jo aldrig til at ske. Hvem skulle du så være spydig og sarkastisk overfor? Du er en fast bestanddel af denne pseudo-tossede verden, lige som jeg selv er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17610 Skrevet 3. April, 2022 Catsuit skrev, for 3 timer siden: Der er jo intet i vejen med at sige farvel og takke for tiden. Så jeg forstår godt din fjendtlighed til mit skriv. Vi er nok bare forskellige på det punkt at hvor du ser et uskyldigt "Farvel og tak, kære venner" så læser jeg mellem linjerne og får det til et "Farvel og tak, hundehoveder. Det er nok rigeligt med lort i baghaven til min smag, nyd jeres rod". Det er helt OK at sige farvel. Som jeg skrev, jeg forstår godt motivet bag, men attituden er som ofte virkelig passiv-aggresiv og falder i dårlig smag Eh. Måske læser jeg for meget mellem linjerne, men det er det ærlige indtryk det gør på mig Der er sgu ikke noget fjendligt over mit skriv til dig. Har du nu læst mellem linjerne igen? Muligtvis noget lidt ironiskt, det skal jeg ikke kunne sige. Det der med at læse mellem linjer... Det kan jo være vigtigt, i relation med kvinder f.eks. er det meget vigtigt. Eller i businessrelationer; især med danskere - det fik jeg lære den hårde vej når jeg begik mig derovre. Men herinde? Behovet at læse mellem linjer i ny og næ, grunder sig nok generelt meget i angst for at blive luret og bedraget. Hellere så mistænke nogen en gang for meget, end at blive luret en eneste gang. Selv om det bedrag ikke betyder noget som helst - hvad det jo ikke gør herinde. Det rager mig jo ikke en høstblomst, som i så pænt udtrykker det der ovre, hvad f.eks Grydesken eller nogen anden som går, ev siger mellem linjerne. Han siger farvel, og jeg kvitterer med et farvel og tak. Tabte jeg noget på det? Nej vel - ikke noget som jeg ikke havde råd med i hvert fald. Får jeg det bedre hvis jeg kritiserer ham og "afslørrer" hvad jeg læst mellem linjerne? Nej, ikke et spor. Får han det bedre? Skulle ikke tro det. Så hvorfor skulle jeg, hvis ingen har noget godt ud af det? Kun for at bevise at jeg er "Mesterafslørreren", bare så i ved det? Har jeg det behov, er nok mit behov at vokse lidt end større. Von Trier sagde det godt når han den gang trådte ind på Eroguide: "Så vil jeg være beredt på at tage det gode med det onde". Et godt råd. At jeg har så svært at melde mig ud herfra og sige farvel, grunder sig meget i at jeg sagtens godt kan lide ham Bananas og hans "venner" herinde, og vil savne det. Jeg har investeret meget kraft og kærlighed i ham, og det at prøve ham herinde har givet mig meget tilbage. Bananas har lært mig lidt om mig selv, sjovt nok. At jeg hurtigt skulle komme tilbage som en anden frugt ville jo bare være mærkeligt. Som @underdog40 siger, i skulle opdage det på 0,5 - ikke kun pga mit øresundske, men også på at ham Ananas i egen juice jo omtrent har de samme meninger og filosofi som Bananas. Måske er de brødre? Men den dag jeg siger farvel, og bl.a. takker dig for dine intelligente og intressante indlæg, eller @underdog40 for hans rappe og skæve humor - så ved jeg i hvert fald at i begge vil læse noget helt andet mellem linjerne. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17610 Skrevet 3. April, 2022 underdog40 skrev, for 1 minut siden: Stop nu dine illusioner om at forlade Eroguide. Det kommer jo aldrig til at ske. Hvem skulle du så være spydig og sarkastisk overfor? Du er en fast bestanddel af denne pseudo-tossede verden, lige som jeg selv er. Håbet er det sidste som dør. Så lad mig dog beholde det, hvis det ikke er for meget at spørge om? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 3. April, 2022 (edited) Bananas skrev, for 11 minutter siden: Håbet er det sidste som dør. Så lad mig dog beholde det, hvis det ikke er for meget at spørge om? Nuvel, så lad gå. Jeg har også et naivt håb om at Philine Roepstorff, ligger i min seng i aften og modtager mig med ordene: Er du rar og skamknalde mig sønder og sammen indtil mit bækken fordamper og jeg mister balanceevnen i 1 til 3 uger. Aint gonna happen. Redigeret 3. April, 2022 af underdog40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17610 Skrevet 3. April, 2022 underdog40 skrev, for 1 minut siden: Nuvel, så lad gå. Jeg har også et naivt håb om at Philine Roepstorff, ligger i min seng i aften og modtager mig med ordene: Er du rar og skamknalde mig sønder og sammen indtil mit bækken fordamper og jeg mister balanceevnen i 1 til 3 uger. Aint gonna happen. Giv mig en uge. Jeg skal snakke med hende. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catsuit Skrevet 3. April, 2022 Bananas skrev, for 9 minutter siden: Der er sgu ikke noget fjendligt over mit skriv til dig. Har du nu læst mellem linjerne igen? Muligtvis noget lidt ironiskt, det skal jeg ikke kunne sige. Det der med at læse mellem linjer... Det kan jo være vigtigt, i relation med kvinder f.eks. er det meget vigtigt. Eller i businessrelationer; især med danskere - det fik jeg lære den hårde vej når jeg begik mig derovre. Men herinde? Behovet at læse mellem linjer i ny og næ, grunder sig nok generelt meget i angst for at blive luret og bedraget. Hellere så mistænke nogen en gang for meget, end at blive luret en eneste gang. Selv om det bedrag ikke betyder noget som helst - hvad det jo ikke gør herinde. Det rager mig jo ikke en høstblomst, som i så pænt udtrykker det der ovre, hvad f.eks Grydesken eller nogen anden som går, ev siger mellem linjerne. Han siger farvel, og jeg kvitterer med et farvel og tak. Tabte jeg noget på det? Nej vel - ikke noget som jeg ikke havde råd med i hvert fald. Får jeg det bedre hvis jeg kritiserer ham og "afslørrer" hvad jeg læst mellem linjerne? Nej, ikke et spor. Får han det bedre? Skulle ikke tro det. Så hvorfor skulle jeg, hvis ingen har noget godt ud af det? Kun for at bevise at jeg er "Mesterafslørreren", bare så i ved det? Har jeg det behov, er nok mit behov at vokse lidt end større. Von Trier sagde det godt når han den gang trådte ind på Eroguide: "Så vil jeg være beredt på at tage det gode med det onde". Et godt råd. At jeg har så svært at melde mig ud herfra og sige farvel, grunder sig meget i at jeg sagtens godt kan lide ham Bananas og hans "venner" herinde, og vil savne det. Jeg har investeret meget kraft og kærlighed i ham, og det at prøve ham herinde har givet mig meget tilbage. Bananas har lært mig lidt om mig selv, sjovt nok. At jeg hurtigt skulle komme tilbage som en anden frugt ville jo bare være mærkeligt. Som @underdog40 siger, i skulle opdage det på 0,5 - ikke kun pga mit øresundske, men også på at ham Ananas i egen juice jo omtrent har de samme meninger og filosofi som Bananas. Måske er de brødre? Men den dag jeg siger farvel, og bl.a. takker dig for dine intelligente og intressante indlæg, eller @underdog40 for hans rappe og skæve humor - så ved jeg i hvert fald at i begge vil læse noget helt andet mellem linjerne. Jeg har selv lavet den der farvel salut et par gange. Og det er hjertens betrøstende at få varme afskedshilsner og komplimenter. "Vi kommer til at savne dig", "sikke et tab", "tak for dit bidrag" bla bla bla. Men det er i allerbedste stil at informere dem man har holdt kontakten ved lige over årene at smide dem en personlig mail. "Jeg skrider for godt fra dette helvedshul, men du kan kontakte mig på XXX". Skrid når du vil, bare lad vær med at være en kylling omkring det. Vær mand nok til lige at efterlade en mailadresse på en bananskræl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17610 Skrevet 3. April, 2022 Catsuit skrev, for 20 minutter siden: Jeg har selv lavet den der farvel salut et par gange. Og det er hjertens betrøstende at få varme afskedshilsner og komplimenter. Jeg har det stadig til gode. Men havde en mistanke om at det ev kunne være sådan. Tak for deleren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 3. April, 2022 (edited) Lidt forhistorie til min kommentar, dersom nogle skulle få den tanke "Hvad fa'n ved madammen om det? Hun er jo bare professionel PØKsutter!?"... hvilket jo ikke ville være hverken usandt eller uforståeligt. Men... jeg har en skummel fortid som projekt- og produktudvikler (som nogle allerede er bekendt med). Derudover har jeg arbejdet som nøgleperson i projekter af humanitær karakter, som har været mere eller mindre relateret til denne branche i internationalt regi. Mere ikke-afslørende kan jeg vist ikke beskrive det. Jeg har virket som en slags mellemled mellem en eller anden organisation og sexarbejdere. I den forbindelse har jeg både erfaring og en hel del uddannelse i konkflikthåndtering. En af de ting jeg har lært og erfaret at vi gør i stor stil når vi har et begrænset indblik i en situation, et menneske eller en dialog er at vi laver det der sommetider kaldes "Fill In The Blanks". Vi udfylder eventuelle huller i "fortællingen" eller i dette tilfælde, det skrevne, med hvad vores tidligere erfaringer med enten samme person, personer der minder om eller andet vi har erfaret så vi får et billede vores hjerne kan bruge til at forstå det bedre. For nogle er det overvejende negative "blanks" for andre positive. Det afhænger af hvilke erfaringer vi personligt har med et givent emne eller i en given situation. Der er masser af studier i dette og lign. fænomener. En af dem der er hurtigt forklaret, og som jeg tænker er bedst til at illustrere min pointe i dette tilfælde er denne her: "Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe." Den med "Fill In The Blanks" er sværere at illustrere nemt med de kilder jeg har. Men det svarer lidt til at hvis vi læser teksten til en sang vi kender rigtigt godt, f.eks. men hvor nogle af ordene faktisk er nogle andre end dem vi kender, så kan vores hjerner næsten ikke læse det der rent faktisk står. Resten er ret nørdet og omfattende. I forhold til at "læse mellem linierne" så er det noget vi alle gør i større stil end vi måske aner. Der er undersøgelser omkring kommunikation på sociale medier der også tyder på at vi tillægger indlæg mening på helt op imod nogle-og-halvfjers procent som ikke er direkte formuleret. Alt ovenstående er faktisk een af årsagerne til at jeg skriver ret lange indlæg når jeg skriver online. Jeg har selverkendelse nok til at vide at det ikke hverken er den er den eneste eller sågar den primære årsag Det der afsendes er ikke det samme som der modtages når man kommunikerer. Især på skrift, især mellem mennesker der ikke kender hinanden personligt, og især på steder (som her) hvor der er tradition for og personlige erfaringer med konflikter. Vi (vores hjerner) har også en naturlig tendens til at lave positive fortolkninger af skriv der kommer fra folk hvis indlæg vi tidligere har kunnet lide og/eller været enige i. Grafiske og visuelle sidevogne gør det endnu mere udtalt. Hvis nogen f.eks. bruger en avatar der i min hjerne ligger tæt op af f.eks. Bananas' avatar og jeg læser vedkommendes indlæg, vil min hjerne automatisk gå i "positive fill in the blanks mode" fordi jeg underbevidst regner med at det er noget jeg vil være enig i. Det modsatte er naturligvis også tilfældet. Så næste gang du læser et indlæg fra nogen der har en røv i lingeri som avatar, så vil du formentlig tolke indlægget som mere nørdet end det er, hvis du har læst dette indlæg til ende Nå... det var det at massagebriksen skulle støves af jeg kom fra. Tak for overspringshandlings-frikvarter og ha' en skøn søndag aften Kærligst, Eva Redigeret 3. April, 2022 af Eva Nadine 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17610 Skrevet 3. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 26 minutter siden: Lidt forhistorie til min kommentar, dersom nogle skulle få den tanke "Hvad fa'n ved madammen om det? Hun er jo bare professionel PØKsutter!?"... hvilket jo ikke ville være hverken usandt eller uforståeligt. ..... helt ned til ...... Nå... det var det at massagebriksen skulle støves af jeg kom fra. Tak for overspringshandlings-frikvarter og ha' en skøn søndag aften Kærligst, Eva Tak Frk Røv i Lingerie. Kunne ikke have sagt det bedre selv. In fact: kunne ikke have sagt det overhoved. Dog; røve i lingerie er der i hundretusindetal derude, så hvis der ikke også er vedhæftet ved den røv noget à la Nadine, Nadeen, Nadene, Nadia, Nadja, Nadya, Nadezhda, Nadéžda - som allesammen emanerer fra det ryske: надежда = Håb - så ville i hvert fald ikke jeg tænke noget særligt. Men hvor der er en Eva Nadine så er der altid håb. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 3. April, 2022 Tiden er da helt klart til at sige farvel Eg (ikk pga Eg, men pga de (mænd som skriver herinde) idet vi ej længere siger hinanden mere, og nok mest smal talk om intet som giver mening, sådan er der så meget vi ALDRIG forventer at blive enig om, det ska vi bestemt heller ej, men idag er sitet alene og absolut kun et site for at Profilere sig som Danske Gp, intet andet udover Danske mænd som ej har et liv ved siden af Eg, så nok derfor, forlader dem som ku skrive Eg, farvel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg