Guest Catsuit Skrevet 11. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 3 timer siden: berømtheder Spørgsmål til alle: Har I så lidt en lukket VIP klub hvor I skriver private beskeder med "en lille kreds af særligt udvalgte logebrødre fra Eroguide" og deler jeres erfaringer, anbefalinger og "ikke offentlige anmeldelser" med hinanden? For det ville forklare en del for mig. Det hænder jeg får henvendelser jeg fra EG-medlemmer som antyder eller direkte foreslår "Kan jeg springe kemi-møde med happy ending over, når nu det er mig?" Ikke så meget i private beskeder herinde, men i opkald på Lingamofonen. Jeg ved at nogle af dem der skrev de første Lingam-anmeldelser af "mit alter ego" herinde fik en del PMs baseret på anmeldelsen med spørgsmål om alt muligt fra adressen til personlige informationer og især om mit udseende og min alder. Er der en klub-i-klubben? Eller er det ligesom: "Gentlemen! Welcome to Fight Club. The first rule of Fight Club is: You do not talk about Fight Club. The second rule of Fight Club is: You do not talk about Fight Club!" - Tyler Durden Er det sådan det er? Jeg tror det er sådan det er uanset hvad I svarer... just sayin' Pustekys, Eva Plot twistet er selvfølgelig at de kvinder der er anmeldt i denne klub ikke faktisk eksisterer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg