Stoner848 4 Skrevet 29. August, 2022 Jeg er netop ankommet heroppe, for at hun så melder fra ! For helvede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skagen 26 Skrevet 29. August, 2022 Hej Stoner848 spændt på at høre din oplevelse med hende, jeg har fået kontakt med hende og skal mødes med hende en sf de nærmeste dage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stoner848 4 Skrevet 29. August, 2022 Hej Skagen. Desværre, jeg skrev 10 min før som hun bad om, hvortil hun så aflyste . Så ingen god oplevelse herfra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stoner848 4 Skrevet 31. August, 2022 Når, hun skrev så i dag at hun beklagede om måtte aflyse, og om vi sku lave en ny tid i dag! Ja sku tænkte jeg, og skrev hun måtte bestemme tidspunkt, så vi blev enige om kl 22. Jeg skrev kl 20 om vi stadig havde en aftale, og det havde vi da! Jeg hoppede i bilen kl 21, landede kl 21.40, skrev jeg var ankommet og bare ville vente til 22 som aftalt, - beklager, jeg er nødt til og aflyse igen var svaret! For helvede man! Så mit råd gutter, spild ikke jeres tid på hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pep 10 Skrevet 1. September, 2022 Stoner848 skrev, for 15 timer siden: Når, hun skrev så i dag at hun beklagede om måtte aflyse, og om vi sku lave en ny tid i dag! Ja sku tænkte jeg, og skrev hun måtte bestemme tidspunkt, så vi blev enige om kl 22. Jeg skrev kl 20 om vi stadig havde en aftale, og det havde vi da! Jeg hoppede i bilen kl 21, landede kl 21.40, skrev jeg var ankommet og bare ville vente til 22 som aftalt, - beklager, jeg er nødt til og aflyse igen var svaret! For helvede man! Så mit råd gutter, spild ikke jeres tid på hende. Det er sgu ikke i orden! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skagen 26 Skrevet 2. Oktober, 2022 Har besøgt hende, hun bliver bare hurtig våd og sprøjter. Sød pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flotfyr4 31 Skrevet 3. Oktober, 2022 Hvad er prisen ved hende for 1 time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Otte 108 Skrevet 3. Oktober, 2022 MogensJ skrev, den 24.8.2022 at 20:54: Bolleman giver da udtryk for han har mødt hende længere oppe? Længere oppe, er det omkring livmoderen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gågladibad 70 Skrevet 15. November, 2022 1600kr for 20 min ??? det er så 3200kr for 60 min En meget dyr dame der aflyser..Hmm nej tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg