Hop til indhold
Guest MogensJ

Knep uden - Haderslev

Recommended Posts

Hej Stoner848 

spændt på at høre din oplevelse med hende, jeg har fået kontakt med hende og skal mødes med hende en sf de nærmeste dage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når, hun skrev så i dag at hun beklagede om måtte aflyse, og om vi sku lave en ny tid i dag! Ja sku tænkte jeg, og skrev hun måtte bestemme tidspunkt, så vi blev enige om kl 22. Jeg skrev kl 20 om vi stadig havde en aftale, og det havde vi da! Jeg hoppede i bilen kl 21, landede kl 21.40, skrev jeg var ankommet og bare ville vente til 22 som aftalt, - beklager, jeg er nødt til og aflyse igen var svaret! For helvede man! Så mit råd gutter, spild ikke jeres tid på hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stoner848 skrev, for 15 timer siden:

Når, hun skrev så i dag at hun beklagede om måtte aflyse, og om vi sku lave en ny tid i dag! Ja sku tænkte jeg, og skrev hun måtte bestemme tidspunkt, så vi blev enige om kl 22. Jeg skrev kl 20 om vi stadig havde en aftale, og det havde vi da! Jeg hoppede i bilen kl 21, landede kl 21.40, skrev jeg var ankommet og bare ville vente til 22 som aftalt, - beklager, jeg er nødt til og aflyse igen var svaret! For helvede man! Så mit råd gutter, spild ikke jeres tid på hende. 

Det er sgu ikke i orden!

Del dette indlæg

Link til indlæg
MogensJ skrev, den 24.8.2022 at 20:54:

Bolleman giver da udtryk for han har mødt hende længere oppe?

Længere oppe, er det omkring livmoderen? ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...