Zip 7 Skrevet 4. April, 2022 Hej alle friske drenge Jeg har længe tænkt på sammen med en anden mand at besøge en 2-3 (tja eller 4) tøser der mere eller mindre er til alt (med kondom) og villige til at blive grundigt domineret og kneppet i alle huller. Facefuck, dt, cim, anal, dp, smæk, dildo, alt det sjov og ballade man kan finde på. Vil også gerne have dem til at give den gas med hinanden. Og jeg tror jeg har fundet nogen, der kan levere. De er på Frederiksberg (pisse lækre og klar på det tror jeg). Jeg tænke selv noget ala 60-90 minutter. Ved ikke hvad prisen er, men det kan undersøges… Jeg er til unge, petite, villige tøser (sandsynligvis Østeuropa) måske med lidt variation i størrelse, så forvent det! selv er jeg 51, pæn, slank, almindeligt udrustet og temmelig dominant. Er 100% hetero. Er du frisk, send mig en privat besked Zip Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 557 Skrevet 4. April, 2022 Tænker du de 2-4 tøser på samme tid..? En lille orgie.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zip 7 Skrevet 4. April, 2022 Karsteng skrev, Lige nu: Tænker du de 2-4 tøser på samme tid..? En lille orgie.. Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 557 Skrevet 4. April, 2022 Høres cool ud - men jeg er ikke i København før i slut april igjen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg