love ass 29 Skrevet 5. April, 2022 Jeg skal en tur til Amsterdam er der nogen gode anbefalinger til frække oplevelser i Amsterdam ? jeg har set på park118 https://privehuis118amsterdam.nl/en/the-ladies/ er der flere steder der kan anbefales? findes der et setup aka FKK i Amsterdam? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HerrVonKnoblauch 153 Skrevet 5. April, 2022 Park118 kan rekommenderas, har alltid fått bra service där! Charlotte ger fin GFE Försöker alltid hinna med en tur till RLD (de Wallen) när jag är där, men mest av sentimentala skäl, det är ju bara en skugga av sitt forna jag. På Molensteeg brukar det finnas några riktigt fina GP's! Fast med 50€/15 min är det nästan samma priser som i Byen her hjemme... Finns inga FKKs alls i Nederländerna tyvärr, för det får du ta dig över gränsen till t.ex Ruhrområdet/Düsseldorf. Inte så långt bort från östra NL även om många ställen strukit med i pandemin... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
love ass 29 Skrevet 5. April, 2022 Tak HerrV - hvor meget tager de på Park118 for 1 time er det de priser der fremgår af deres side eller skal man betale tillægge for visse ydelser som 69 og cof? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg