Hop til indhold

Recommended Posts

Var hos hend idag i Støvring . a Hun har stram krop og røv . Fitnes krop kan man sige . Glat fisse smuk . Model krop fik jeg til komme så hurtig selvom jeg var træt efter arbejde .. kommer igen ja helt sikker har ikke fået nok i nu  .  Nemt snakke med .

pige 8 

krop 10

BD423F3D-F5EE-4E80-A2A5-327DD6706208.png

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fedt hører du har haft et godt besøg hos hende. 

Desværre så var min oplevelse hos hende stik modsat af din, ingen indlevelse, holdt ikke det vi havde aftalt osv. Men hun kan selvfølgelig have haft en dårlig dag. 

Men som sagt, fedt din oplevelse har været positiv :)

Claesen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen en halv times gfe blev til 15 min koldt knald.. 

Jeg har lidt skavanker som jeg selvfølgelig altid informere pigerne om, når jeg henvender mig om et møde men tror at til trods for hun sagde ja til en aftale, at det måske var det der var et problem for hende men så skulle hun hellere have sagt nej tak i døren. 

Der var ingen kys osv osv. Og jeg er absolut typen der kommer direkte fra et bad og en tandbørste hjemme fra og desuden, låner toilettet ved ankomst, for lige at vaske de nedre regioner igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok

Hva sker der lige her under Feedback om Eg, husk der er gratis vognbaneskift den 1. Time og benyt meget gerne bane Thai 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaiboy85 skrev, for 6 timer siden:

Hva sket . Synes hun meget nemt og snakke med . 

Undrer mig, at du står opført som Glædespige. Er du trans, fjams eller fjums?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...