Eventyreren 17 Skrevet 22. September, 2013 Har annonceret utroligt længe på EB. Nogen erfaringer med han/hende herinde? ÅRHUS VICTORIA, LADYBOY. Massage, body to body. Tlf. 5035 6923 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 313 Skrevet 2. Oktober, 2013 ja den har været der længe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr.x 6 Skrevet 22. Oktober, 2013 Hej Er der nogen som ved hvordan hun/han ser ud, er hun feminin, højde osv, måske en henvisning til billeder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 313 Skrevet 3. Maj, 2014 den er der stadig . . . ingen der har været der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juipui 423 Skrevet 3. Maj, 2014 den er der stadig . . . ingen der har været der? Jeg har besøgt hende adskillige gange (senest i oktober 2013) og også skrevet om det tidligere her på forum. Se her: >www.eroguide.dk/forum/topic/16576-victoria-ladyboy/?hl=victoria>www.eroguide.dk/forum/topic/15985-anbefaling-af-ladyboy-eller-shemale-til-en-begynder/?hl=victoria>www.eroguide.dk/forum/topic/11290-victoria-ladyboy-aarhus/?hl=victoria>www.eroguide.dk/forum/topic/8218-ladyboy-århus/?hl=victoria Jeg kan kun gentage mig selv fra tidligere. Hun er utrolig sød og kærlig og har altid givet mig 100% GFE oplevelse. Hun er thai, ca. 170-175 cm høj, slank af bygning, sort hår, medium størrelse pik (der fungerer), både aktiv og passiv. Hun er meget feminin af væremåde, men dog ikke specielt feminin af udseende når først tøjet kommer af. Hun har således ingen bryster. Jeg kan dog kun varmt anbefale hende, baseret på de gode oplevelser jeg har haft med hende gennem tiderne (vel ca. 6-7 gange efterhånden). Pris: jeg har typisk givet 1000 kr. for en times tid. Der findes mig bekendt ingen billeder af hende på nettet. Nu er udvalget af thailandske ladyboys jo absolut ikke noget at prale af her i det midtjyske. Tør jeg anbefale en ferie til Thailand i stedet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg