Hop til indhold
Guest Rust in Peace

Yoni massage

Recommended Posts

Guest Rust in Peace

Har oplevet den mest magiske lingam massage hos Medeea. Det får mig til at ønske at jeg vil kunne give samme oplevelse til kvinden - en ægte yoni massage. 
Er der nogen der kender kvinder som har erfaring med yoni massage og som vil lægge krop til og kan guide en?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 42 minutter siden:

Har oplevet den mest magiske lingam massage hos Medeea. Det får mig til at ønske at jeg vil kunne give samme oplevelse til kvinden - en ægte yoni massage. 
Er der nogen der kender kvinder som har erfaring med yoni massage og som vil lægge krop til og kan guide en?

Den kursus anmelder jeg mig også til. Giv lyd når det er arrangeret.

Jeg kommer, betaler og lærer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Os der evt. ville være villige til det, ser nok gerne at I liiiiige har taget et weekend kursus, læst en bog eller noget først :D 
Der findes kurser hvor man møder op som "par" for at lære hhv. Lingam og Yoni massage. 
De er ikke billige, og det er længe siden jeg har set dem annonceret. Formentlig pga. pandemien, har der været stille på "Tantra-skolerne" eller hvad man kan kalde dem. 

Jeg vil vove den påstand at man ikke kan være lærerinde OG "frisørmodel" på samme tid, uanset hvor meget man prøver. Men jeg kan tage fejl, naturligvis. Jeg kan i hvert fald ikke både lægge krop og læring til på samme tid. Det vil blive som at spille squash imens man prøver at meditere... eller noget :wub:
Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Lemongrass Lingam

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Lemongrass Lingam skrev, for 2 minutter siden:

Os der evt. ville være villige til det, ser nok gerne at I liiiiige har taget et weekend kursus, læst en bog eller noget først :D 
Der findes kurser hvor man møder op som "par" for at lære hhv. Lingam og Yoni massage. 
De er ikke billige, og det er længe siden jeg har set dem annonceret. Formentlig pga. pandemien, har der været stille på "Tantra-skolerne" eller hvad man kan kalde dem. 

Kærligst, 
Eva <3

Ja, og hvis ikke lige der er mulighed for at man er et par, så er det godt med et alternativ :-)  Og nu er jeg også mere til learning by doing end til instruktionsbøger og foredrag. Men selv teknikken ville jeg nu rigtigt gerne lære. Og lingam massage er jo ikke raketvidenskab, så det er yoni massage forhåbentligt heller ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 28 minutter siden:

Og lingam massage er jo ikke raketvidenskab

No, definitely not.:D;)

It's more the art of touch<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Rust in Peace 
Hmm... Det er et omfattende emne. 
Jeg synes helt klart du skal kaste dig ud i det. Der er ikke ret mange Yoni massører i DK. Hverken mandlige eller kvindelige. Der er heller ikke nok Lingam massører i øvrigt. Altså i forhold til efterspørgslen.
Lad mig dog lige slå HELT fast at jeg IKKE er kvalificeret til at kunne være bekendt at undervise i tantra, men har været elev hos en del efterhånden over mange år som privatperson længe før jeg slog mig ind på at tilbyde Lingam massage professionelt.
Alle jeg personligt er blevet instrueret eller undervist af i tantrisk regi, har givet udtryk for at kvinder er mere komplicerede end mænd hvad seksuel nydelse og tilfredsstillelse angår. Sådan meget forenklet.
Det er ikke så politisk korrekt eller ligestillings-agtig en holdning. Det er jeg klar over. 

De fleste tantrikere vil nok sige at der ikke er nogen "rigtig" måde at gøre det på. 
Jeg vil dog mene at det netop er nødvendigt at læse en del og følge et kursus eller en workshop netop for at lære teknikken. 
Jeg kan lære dig hvad der foregår rent biokemisk i kroppen - men det er ikke noget jeg ved pga. af tantrisk læring. 

Måske @Tantra og  @Chantall kan byde ind med mere end jeg kan her?
Det er de eneste to kvinder jeg kender som jeg tænker kan bidrage og har profil på Eroguide.
Der er nok flere.

Jeg vil rent praktisk foreslå dig at oprette en annonce profil på Annoncelight.dk hvor du søger/tilbyder dette. Måske også på Scor.dk eller andre sexdating sider. Jeg følger ikke med i dating markedet, så ved ikke hvad der ellers er hot for tiden? 
Jeg oprettede en sådan profil og annoncerede på Annoncelight.dk sidste år og kaldte det "elev-behandling". Det var så til cirka halv pris. Jeg tænkte det var sådan frisører gjorde det, og så kunne jeg vel også? Jeg fik over 200 emails på to dages annoncer derinde med "ansøgninger" baseret på en række spørgsmål jeg bad om besvarelse på. Slettede annoncen lyn-hurtigt igen, da jeg jo slet ikke skulle bruge så mange, men fik stadig ansøgninger i flere uger.
For mig var det hvad jeg tror du mener med "learning by doing" og det var en KÆMPE succes. Jeg fik øvet mig på rigtigt mange på meget kort tid, og fik praktisk erfaring nok til at jeg kunne "gå til eksamen" hos både en kollega her i Kbh, og hos en tantrisk læremester som begge lod mig bestå med kryds og slange, hvorefter jeg selv syntes jeg kunne være bekendt at kalde mig Lingam massør. 
Nu er jeg så også sådan en der går planken ud og er meget forfængelig mht. hvad jeg leverer. Ikke kun mht. dette men også med madlavning eller andre hobbies der udvikler sig til faglige kompetencer over tid. 

Gør det! 
For mig er det "job" det allermest tilfredsstillende arbejde jeg nogensinde har haft. Ikke seksuelt men nærmest sjæleligt. Jeg har aldrig elsket noget så meget som jeg har fået betaling for. Det er for mig sådan nærmest euforisk at "gå på arbejde". Den glæde der er ved at være det bedste indslag på et andet menneskes dag i intimt, ægte og personligt samvær som GIVER har jeg aldrig oplevet før i så høj en grad. 

Hverken Lingam massør eller Yoni massør er en beskyttet titel eller noget der kræver certifikat, så du kan jo bare kaste dig ud i det, tænker jeg? 
Jeg vil dog gætte på at efterspørgslen på Yoni massage er væsentlig mindre end på Lingam massage på Annoncelight eller Scor f.eks. 
Det vil nok kræve lidt mere indsats og markedsføring end med omvendt kønsfordeling. 

Jeg hepper i hvert fald på dig med fanfare og støttende tilråb!

Kærligst, 
Eva <3

Edit: Og nu har @Tantra så svaret lidt imens jeg skrev :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace

@Lemongrass Lingam

Tak for dit lange svar. Mit ønske er ikke at kunne gøre det professionelt eller at blive eksamineret. Jeg vil blot gerne kunne bruge teknikken i privat regi og udvide min seksuelle horisont. For ligesom jeg nyder at kunne lave og spise mad i mange forskellige afskygninger, hvis blot det er lavet med kærlighed, så vil jeg også gerne kunne nyde at modtage og give forskellige aspekter af det seksuelle univers.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm... måske de kvinder der tilbyder tantra og body-to-body er mit bedste bud, så. 
Spørg da Medea som du besøgte til en start.
Eller opret en ny tråd i Efterlysninger også. 
Jeg vil rigtigt gerne vide hvis du finder nogen, og vil følge med i en sådan efterlysning. Jeg vil gerne kunne henvise til det. Jeg har mange mænd der spørger til det, hvor jeg siger nej, fordi jeg ikke føler mig fagligt kvalificeret nok til at kunne undervise i tantra.

Jeg underviser en sjælden gang imellem par hvor kvinden lærer Lingam massage med hendes partner som "frisørmodel".
Det sker ikke så ofte, men det er nok mest fordi jeg ikke markedsfører det. 
Men det hjælper jo ikke dig videre med alle mine "jeg, jeg, jeg"-sætninger, desværre. 
Fornemmer du at jeg SÅ gerne vil hjælpe, men kan ikke? :D 

Kærligst, 
Eva <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Lemongrass Lingam skrev, for 8 timer siden: 
Spørg da Medea som du besøgte til en start.

Det gjorde jeg skam samme aften. Men you tror at hendes yoni er yderst hellig og det respekterer jeg naturligvis fuldt ud. Vil måske sige at hendes lingam massage bliver endnu mere pirrende af at man ikke kan tage det skridtet videre, selvom man er ved at eksplodere af lyst. Det er en fantastisk kontrast til den ellers meget frie og hardcore tilgang der kan være til sex. @Tantra ‘s bagdel bliver jo heller ikke mindre tiltrækkende af at hun holder den hellig :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan forestille mig at det for Yoniens ejerkvinde kan være attraktivt at Yoni og Lingam massage ikke foregår på samme dag ;) 
Det fungerer bedst for langt de fleste tantrikeres tilfælde når "flowet" i den tantriske seance går langt overvejende den ene vej. 
At giveren er "på besøg" i modtagerens "osteklokke" kan man måske sige. 
Det er ligesom en del af "magien" ved tantra at modtageren ikke skal præstere andet end tilstedeværelse. 

Men jeg forstår udmærket det med at det bliver endnu mere spændende når "man ikke må" :D 
Det oplever jeg ved måske cirka halvdelen af mine behandlinger. Også blandt gengangere - altså faste og meget faste gæster/klienter. Også dem der egentlig tænder på en helt anden type end mig. 
En del af det er netop fordi det feminine flow er det der påvirker modtagerens maskuline konstante. Sådan hyper-forenklet. 
Det at det feminine flow ikke tøjles helt, men hele tiden er lige udenfor rækkevidde, gør at dynamikken er så magisk som de fleste oplever det. 

Men nu er der jo også en del der kalder "en langtids-hånder" for Lingam massage og tantra, men som måske ikke helt når i mål, set med en tantrikers øjne. 
Det betyder jo ikke at det er dårligere eller mindre værd, overhovedet! Det er bare lidt svært at sammenligne. 
Nu ved jeg jo ikke et klap om hvad det er DU har prøvet @Rust in Peace. Jeg svarer (som jeg plejer) mere sådan generelt hvad jeg tænker medlæsere kan have glæde af også. 

Når det kommer til yoni massage så ER det i min optik måske lige så svært at lære som "raket-videnskab". 
Det er dog min holdning og mening, og på ingen måder en sandhed der nødvendigvis gælder for alle. Jeg er jo heller ikke fri fra at være subjektiv :wub: 

Det er lidt øv at ikke andre blander sig i debatten, synes jeg. 
Kom frit frem :) 

Kærligst,  
Eva <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lemongrass Lingam skrev, for 39 minutter siden:

Det er lidt øv at ikke andre blander sig i debatten, synes jeg. 
Kom frit frem :) 

Jamen så blander jeg mig med hele min indsigt i emnet.

"I know nothing, I'm from Barcelona."

Jeg tror nu alligevel det er bedst at jeg holder mig til en lytter, men fortsæt endelig. Jeg prøver også at blive klogere uden at åbne en bog :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Bananas skrev, den 6.4.2022 at 21:51:

Den kursus anmelder jeg mig også til. Giv lyd når det er arrangeret.

Jeg kommer, betaler og lærer.

Her er lidt en intro-video, som jeg egentlig meget godt viser, hvad det hele drejer sig om. 

Jeg har researchet lidt på mulighederne og er faktisk forundret over, hvor mange mænd, der tilbyder yoni massage til kvinder mod betaling. Nu ved jeg ikke om de har mange kunder, men det kunne tyde på at det ikke er noget som kvinder gerne vil have og at det ikke er nemt at finde i privaten. Til gengæld er det svært at finde undervisere, der ikke er mænd. 

https://www.xnxx.com/video-cuwk323/yoni_massage_for_the_female

Redigeret af Rust in Peace

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 15 minutter siden:

Nu ved jeg ikke om de har mange kunder

Det har de ikke. Jeg har kontakt til flere dog ikke som sexarbejder, men som praktiserende tantriker til husbehov i "privaten". 

Rust in Peace skrev, for 15 minutter siden:

hvor mange mænd, der tilbyder yoni massage til kvinder mod betaling

Det er med ganske få undtagelser mænd der på ingen måde er trænede i det, men som enten gerne vil øve sig, eller tror de har fundet på en smart idé til at få kvinder til at lægge krop til mændenes egne lyster og fantasier. Det er meget langt fra at være andet end en alternativ scor.dk-profil for laaaangt de fleste. 
Udvalget er ualmindeligt amatøragtigt og trist, desværre. 

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace

@Eva Nadine - der er eller en del, der har super flotte hjemmesider, så de lægger meget energi i det. Så jeg håber da for dem, at de har bare en smule omsætning i butikken.

I øvrigt undrede det mig at der også bliver tilbudt yoni massage med lingam - og sågar BDSM Tantra. Er det virkeligt “ægte” tantra - eller blot et skalkeskjul for de reelle seksuelle lyster?

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Rust in Peace 
Tantra er ikke noget der er fast defineret, da der jo ikke er noget kirkeligt overhovede eller tilsvarende der er ude med riven for at beskytte et image eller en filosofi. 
Alle kan kalde sig tantrikere og tilbyde tantra. 

Jeg har hverken tid eller lyst til at gå i dybden med emnet, men en "inkarneret tantriker" vil sige at der ikke findes rigtig eller forkert tantra. 
Når jeg taler om det med novicer eller nysgerrige, plejer jeg at kalde tantra ifm. sex at det er en tilføjelse. En spirituel dimension hvor man ved forskellige teknikker, øvelser, bevægelser og andet tilføjer noget sjæleligt til sexakten. Er den ene partner øvet i tantriske teknikker og traditioner, kan giveren (altså glædespigen/sexarbejderen/den øvede) styre flowet i en retning der giver (mere) optimal nydelse. 
Og så er det en selvmodsigelse. For en øvet tantriker vil nok mene at man ikke skal "styre" noget men netop "go with the flow" og ikke have et manuskript på forhånd. 

Så BDSM tantra er formentlig noget dem der tilbyder det kalder det, fordi det på en kortfattet måde giver en idé om hvad det er. At kalde det BDSM tantra er nok mest for brugervenlighedens skyld. 

Sagt med andre ord: Tantra er "noget ekstra" og kan sådan set bruges som "sidevogn" eller som "hovedformål". 
En Lingam massage kan jeg til sammenligning kalde "Tantrisk Olie-Svensk med blid kropsmassage" hvis det forklarer lidt bedre hvad der måske menes med "BDSM Tantra".

Det er ikke så hokus-pokus-agtigt med tantra. Det er heller ikke (for alle) en livsfilosofi eller noget nærmest religiøst. 
Det er en oldgammel praksis der kan læres af alle i en eller anden grad. 

For min del har jeg praktiseret tantra "til husbehov" som tidligere nævnt i mange år. Min allerførste tantriske sex oplevelse som ganske ung, var IKKE noget hit for hverken mig eller "giveren".
Jeg følte det som straf at jeg skulle igennem alt muligt gøgl og halløj til underlig musik i timevis for at gøre mig fortjent til et slaw pikkemand. 
Det ændrede sig dog med tiden, da jeg fik en partner der var lidt mindre fastlås og mere fleksibel og kompromis-agtig i sin praktiseren af tantra. 
Min interesse for kroppens biokemiske reaktioner udspringer bl.a. af mine oplevelser med tantra. Jeg blev nysgerrig på hvad det var der skete inde i kroppen og ikke kun spirituelt/sjæleligt som elskerinde, tantriker og sexarbejder. 
Det ledte mig i en anden retning end de fleste der praktiserer tantra. Jeg ønskede at forstå det også "i teorien". Det jeg praktiserer når jeg leverer det som en serviceydelse, er en meget nørdet form for tantra.  Men modtageren mærker ingen forskel. Det er kun mig, der bare ved hvad jeg laver også teoretisk. Det gør MIG til en bedre Lingam massør at forstå det med fornuften og det rationelle. Det intuitive og den praktiske erfaring er dog vigtigere, vil jeg mene.
Jeg kalder det Lingam massage også fordi jeg er klar over at det er nemmere for folk at forstå end de lange søforklaringer. Især i markedsføringsmæssig sammenhæng. En Lingam massage kan man google, og så har man en idé om hvad vi er ude i. Jeg kalder det også "velvære massage med happy ending" for at indfange dem der synes at tantra lyder lidt for meget som noget med krystaller og sære ritualer. Det er nu det samme uanset hvad jeg kalder det. 
Mon ikke andre end mig forsøger at forenkle det ved at kalde det noget kort og let forståeligt, tænker jeg?

Men alle kan kalde sig tantrikere og tilbyde tantra sex. Det er ikke nogen beskyttet titel. 
Sådan er det også med frisører og meget andet i virkeligheden. 
Det er for de fleste "modtagere" af en klipning bare rart at "frisøren" har øvet sig og ved hvad han/hun gør. 
Men man kan i princippet købe en kam og en saks og kalde sig frisør. 
Det samme med tantra. Måske især i sammenhæng med seksuelle ydelser bliver det dog brugt meget i flæng fordi det for tiden er mere "trendy" end det var for bare et halvt eller et helt år siden. 

Kærligst, 
Eva <3
Tantra NØRDinde ;) 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Eva Nadine skrev, 1 time siden:

@Rust in Peace 
Tantra er ikke noget der er fast defineret, da der jo ikke er noget kirkeligt overhovede eller tilsvarende der er ude med riven for at beskytte et image eller en filosofi. 
Alle kan kalde sig tantrikere og tilbyde tantra. 

Jeg har hverken tid eller lyst til at gå i dybden med emnet

Tak fordi du alligevel både brugt tid og gik i dybden med det ^_^

Jeg har - måske fejlagtigt - anses tantra som en pendant til yoga - blot med fokus på erotisk velvære. Og i yoga kan man også kalde sig yogalære efter et 2-timers kursus, men vil måske reelt gøre mere skade end gavn på sine kursister. Og vil man virkelig lære yoga, så er der “guruer” man henter inspiration fra og man vil sørge for at blive undervist af de bedste og dem, der kan give en nye teknikker og inspiration. I yoga er der en række anerkendte øvelser og teknikker, som jeg formoder at der også er i tantra. Der er også meget der IKKE er yoga, fordi grundfilosofien er for forskellig. Du vil fx næppe se yoga udført med tunge vægte. På samme måde er jeg overrasket over st der finde BDSM-tantra (eller mørk tantra), fordi jeg ser en vis modsætning mellem det mørke og det, som jeg forbinder med tantra. 
Og selvom du siger at tantra ikke er en beskyttet titel, så ser jeg da heldigvis at fx yoni massage, synes at blive udført med de samme grundteknikker, uanset, hvilken guide der benyttes.

Anyway - som nyder af tantra og tantra-inspireret erotik, så lad os glæde os over at det er blevet “trendy” i en tid, hvor det hardcore ellers er blevet mere og mere dominierende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rust in Peace skrev, for 5 timer siden:

Tak fordi du alligevel både brugt tid og gik i dybden med det ^_^

Jeg har ikke engang ridset i overfladen :D 
I dybden kræver et weekendkursus, og ikke hos mig ;) 
Godt at læse at du er kommet lidt videre med hjælp fra bl.a. mig - det er nemlig IKKE "bare sex-yoga"... selvom det er netop dén opfattelse mange har, og derfor de begynder at søge på det og finde interesse for tantra, i rigtigt mange tilfælde. 
Jeg siger sommetider at det kan være som at stå i kø på gaden hos bageren, og opdage at der ligger en is-butik ved siden af. Når jeg prøver at afmystificere det og folk allerede kender "bageren" altså yoga og måske østlige filosofier, Buddhisme osv. 

Jeg oplever af ukendte årsager også at jeg har rigtigt mange professionelle, tidligere professionelle og kommende professionelle sportsfolk på briksen til Lingam massage. 
Nogle ender altså som "tantrisk nysgerrige" fordi de er vant til at få sportsmassage ret ofte, tænker "det ku være rart med en hånder og en kvinde i stedet for fysioterapeuten/massøren" og ender hos mig til en Lingam massage. Ofte ved at have googlet først hvad det mon kunne være? 

Nogle er også sexkøbere der godt kunne tænke sig "en fancy langtids-hånder" og som ender med at være tantrisk nysgerrige ad den vej.

Det er de 3 hovedgrupper jeg som Lingam massør har flest af. "Diverse" gruppen er den 4. og omfatter lige nu alle andre.
En mulig "gruppe 5" som fortiden er hurtigt voksende (måske forårsfornemmelser?) er unge mænd med MILF fantasier. Dem har jeg efterhånden en hel del af. Det er mænd mellem 18 og cirka 25 der gerne lige vil prøve at være i nærheden af sådan en MILF med tunge ægte babser, uden uden at de forventer eller lover for meget, og samtidigt kan have lov til at få rejsning i nøgen tilstand med en moden halvnøgen kvinde der smiler. De tør ikke helt springe ud i den dybe ende og gå til en glædespige hvor der er aldersforskel så de kommer lige forbi briksen et par gange først. Der er ved at være så mange af dem at de kan få en gruppe for sig selv i mine statistikker :D 

Så der er mange veje der fører til Rom kan man sige. Næsten alle der kommer på briksen mere end 2 gange begynder at interessere sig for tantra fordi jeg naturligvis forsøger at "nudge" dem lidt. 

Min tanke med alt ovenstående var at vise at der er mange veje ind i det. 
Det er der temmelig sikkert også for kvinder. 
Så hvordan "ender" kvinder med at være nysgerrige på yoni massage? 
Det er jo på vejen til deres første oplevelse at en yoni massør skal fange deres interesse. 
De kommer ikke på Eroguide eller andre debat og/eller sex annoncesider. Så hvor er de? 
Jeg ved det ikke... måske andre har en idé? 

Hvad Yoni massage og mine subjektive anskuelser angår, så er det mit indtryk at kvinder ofte har en øv-oplevelse første gang fordi "giveren" ikke havde et klap forstand på hvad han havde gang i, og så trækker de sig igen og associerer tantra med noget nærmest overgrebs-agtigt for nogle. 
Jeg underviser faktisk kvinder i Lingam massage nu, men kun som en slags begynder-smagsprøve. De har ikke deres mænd med. Det er nu mere sådan "Valentines Day gave til min kæreste"-agtigt end rigtig træning. Netop fordi jeg ikke er kvalificeret til at undervise i tantra. 
Disse kvinder fortæller i "præsentations-runde-sang" kort om deres erfaringer med tantra. Og mange har dårlige oplevelser med hvad de troede var tantra "fordi det sagde han jo". Naturligvis ikke alle har overgrebs-associationer!!! Men deres fortællinger er fortrinsvist negative, hvilket gør at de har en lidt høj gennemsnitsalder. Det kan selvfølgelig også have andre årsager. 
Mit billede af hvor mange yoni-massører der egentlig er "derude" er naturligvis helt skævt malet fordi jeg bliver påvirket af dem jeg møder. Jeg håber det er din vinkel der er den mest rigtige. Det gør jeg virkelig <3

Hvor har du fundet alle disse mænd der reklamerer med yoni massage? 
Jeg vil gerne kunne henvise, nemlig. 

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace

@Eva Nadine - jeg tror faktisk ikke at den massage, som jeg fik af Medeea vil kunne have bestået en eksamen hos certificeret Tantra Master. Men det gjorde ikke oplevelsen mindre god og fik virkelig vækket min interesse for at kunne give igen den modsatte vej. Og nu tror og håber jeg at kunne begive mig ud i det i praksis i næste måned, hvor jeg er ved at få en aftale på plads. Så må vi se om jeg består - og om det giver lyst til at gå opdagelse i universet. 

Altså, jeg aner jo ikke om de mange mænd, der annoncerer yoni massage er gode. Jeg har kun set deres hjemmeside, som fx.:

Oliver 

Mads

Hr. Sensuel

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Rust in Peace 
De tre er ikke typiske for udvalget vil jeg mene. Så godt ramt! 
Tusind tak :) Jeg spurgte også af hensyn til de af mine kolleger her på EG der måske kunne have lyst til at prøve.
Mahamudrainstitut kender jeg som tantriker. Ham kan jeg varmt anbefale. Han har "styr på det" men ligger i den dyre ende. For en novice måske lige i overkanten af hvad de har lyst til at springe ud i første gang... hører jeg ;) 
Måske kender jeg også ham fra BodyMindWhisper... er ikke helt sikker på ham  må jeg indrømme. Men han ligner lidt. :wub: Kan ikke gennemskue hvor i landet det ligger, så er usikker. 

Måske du kunne skrive og spørge dem om du kunne blive praktikant mod betaling? 
På Mahamudrainstituttet har man i hvert fald kunnet købe et kursus før i tiden.
Jeg stiller gerne op som "frisør-model" hvis de siger ja. Men nu er det jo kun "billigt" hos den ene af dem, synes jeg? Det er så også ham i Roskilde jeg ikke har hørt om før. 
Jeg vil stadig opfordre dig til at oprette en annonce på Annoncelight.dk hvis du når længere med projektet. Det kan være der ikke kommer så mange henvendelser, men du skal vel heller ikke bruge "frisørmodeller" i hobetal, tænker jeg? 

En af mine ekskærester er hobby-yoni massør... guess why? :D 
Jeg har ikke talt med ham i årevis, men jeg kan høre ham ad om han underviser og skrive en privat besked til dig hvis han gør. 
Hos ham vil det være akavet og helt skævt at lige JEG er frisørmodel, dog :mrgreen: Men måske har han klienter/elskerinder der vil lægge krop til en oplærings-session... det er ikke utænkeligt at han har et harem ;) 

Måske profil på scor.dk hvor du ærligt fortæller at du er "under uddannelse" og mangler "frisørmodeller" kunne gi' et par gode hits? 

Hep hep! 

Kærligst, 
Eva <3

PS: Jeg er helt enig i at det ingenlunde kræver "master class" at give en god oplevelse! Jeg er sikker på at Medea er et hit :) 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 16 timer siden:

I øvrigt undrede det mig at der også bliver tilbudt yoni massage med lingam

De gange jeg har prøvet det har det været forskelligt faktisk. Med/uden Lingam (altså penis i vagina) og med/uden redskaber såsom en dildo eller lign., omend det i denne forbindelse er et meget vidt begreb, da det har været meget forskelligt hvordan "dildoen" har været. Eet sted var det nærmest en lettere vinklet kæp der var ligesom slebet til og påsat noget halløj. Måske noget man brugte i gamle dage. Er lidt usikker. Har ikke set eller hørt om "kæppen" før eller siden. Talte ikke sproget, og ingen på stedet talte et klap engelsk heller :D 
Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan en Yoni massage skulle være uden enten en Lingam (penis) eller noget Lingam-erstatning på en eller anden måde. 
Men måske jeg bare har en dårlig fantasi :wub: 

Eksen er på langtids-ferie i Indien, så jeg er ikke blevet klogere på det med ham. Sorry.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 6 timer siden:

Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan en Yoni massage skulle være uden enten en Lingam (penis) eller noget Lingam-erstatning på en eller anden måde. 

Jeg har prøvet yonimassage en enkelt gang, udført af en kvinde med fingrene. Det var massage for at løsne spændinger, ikke sex. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Eva Nadine skrev, for 7 timer siden:
Men måske jeg bare har en dårlig fantasi :wub: 

Jeg påtænker ikke at bruge hverken lingam eller redskaber - det fjerner for mig en del af hele konceptet. Det her er den video, som jeg lader mig inspirere af:

https://www.xnxx.com/video-cuwk323/yoni_massage_for_the_female

Mit mål er nu heller ikke at prøve det på flest mulige kvinder eller kunne tjene på det. Det er helt 100% egen fornøjelse mellem to personer, som føler tryghed ved hinanden og vil kunne give sig helt hen. Nu er den første undervisnings-session sat i kalenderen i maj. Så må vi se, hvor hvilken verden, der åbner sig derefter.

@Liv - mit oprindeligt indtryk af yoni-massage er/var at det ikke handlede om sex. Til gengæld har jeg selv oplevet en kæreste og se udsendelser af kvinder, hvor yoni-massagen løsnede op for noget, der fik dem til at bryde ud i gråd. Jeg ved ikke om det var en mental eller fysisk forløsning, men det er ret stærkt at opleve.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Liv 
Kan man komme "langt nok ind" med fingrene til at kunne løse op for de spændinger og infiltrationer der kan være?
Jeg tænker, at Yoni massører gør det nok lige så forskelligt som Lingam massører.
Vil du skrive link til hendes side? Det kan være der er læsere og/eller kolleger der gerne vil prøve hendes behandling, jo ;) 

Nå... briksen kalder på mig. Jeg må se videoen @Rust in Peace næsten linker til i næste frikvarter.
Synes det er blevet omstændigt at lave links i øvrigt.... nå det var det med briksen dér :D 
<3 Eva

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Eva Nadine skrev, 1 time siden:

@Liv 
Kan man komme "langt nok ind" med fingrene til at kunne løse op for de spændinger og infiltrationer der kan være?
Jeg må se videoen @Rust in Peace næsten linker til i næste frikvarter.
Synes det er blevet omstændigt at lave links i øvrigt.... nå det var det med briksen dér :D 
<3 Eva

Som jeg har læst det, så sker den primære massage udenpå - hvor afslutningen sker med let berøring lige indenfor med et let pres opad. Men fingre kan reelt nå langt ind - reelt set helt i bund, så tror ikke det er er problem i forhold til at kunne løsne op.

Glæder mig til at høre om videoen viser, hvad det reelt handler om - eller om det intet har med tantrisk yoni massage at gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Francois 
Er det dig eller mig der fortæller historien om min første Tantra-oplevelse? :D 
Du fortæller den bedre end mig. Sikkert også kortere. I hvert fald sjovere.

For god ordens skyld skal det lige nævnes at Francois og jeg aldrig har lavet hanky panky hverken med eller uden betaling.
Mest fordi han foretrækker kvinder hvis røv ligner mine babser når man klemmer dem sammen... sådan størrelsesmæssigt ;) 
Bare rolig rødder... jeg har spurgt Francois om tilladelse til "namedropping" i tråden. 
Jeg prøver at "nudge" ham til at deltage i debatten, fordi jeg har insider-viden og ved han kan bidrage med mere end "likes" i andres indlæg :ph34r: 
Diskretion er vigtigt... men liiige med Francois, er det altså et særtilfælde, når nu jeg har fået lov :wub:

@Rust in Peace 
Jeg har "spisefrikvarter" og tid til at se videoen. Vender tilbage med feedback senere <3
Jeg glæder mig også til at høre andre Yoni-ejerinders kommentarer til den. På forhånd tak :) 

/Eva 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...