Scorpionen 18 Skrevet 7. April, 2022 Hej Brødre Faldt over denne spændende Trans Ling Ling i Aarhus. Jeg kan godt finde gamle anmeldelser sf hende/ham, men de er meget gammel. Nogen der har haft fornøjelsen af et besøg der ik lige er 2 år siden https://annoncelight.dk/showad/283355 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 7. April, 2022 Jeg mødte hende for et lille års tid siden, og da var hun altså temmelig lækker. Har jo så kun mødt hende den ene gang, så om hun er blevet bedre med årene kan jeg ikke vide. Men hun er rigtig flot, fræk og kinky. Jeg var meget begejstret og tilfreds med mit besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. April, 2022 Scorpionen skrev, for 1 time siden: Nogen der har haft fornøjelsen af et besøg der ik lige er 2 år siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grandemarco 137 Skrevet 3. Juni, 2022 Jeg ved godt, at det er lidt sent, men jeg har været forbi LingLing både i Århus og Odense efterfølgende. Turen i Århus var ikke optimal, men Odense var helt på toppen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg