Hop til indhold
Alex-Odense

Angelina spansk pige i Aalborg

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/327785

Jeg besøgte denne spanske skønhed i går.

Nem at snakke med på engelsk.

Hun holder lige nu til i et hus lidt udenfor Aalborg, vil ikke angive nærmere hvor, da det er i et almindeligt villakvarter.

Jeg ankom til en parkeringsplads tæt på huset og fik herefter husnummer. Da jeg kommer ind bliver jeg mødt af en petite pige med et rigtig sødt smil.

Jeg havde bestilt 45 minutter GFE og det gjorde hun fantastisk. Meget nærværende og indlevende og masser af snak efter selve akten.

Hun giver et fantastisk blow og er dejlig stram og våd.

Helt sikkert en anbefaling herfra!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er altid mistænkeligt, når en helt ny bruger - i første anmeldelse skamroser en GP - næsten som en reklame. 

Men jeg kan self. ikke afvise, at det er sandt. Lad os høre om andre deler din opfattelse af pigen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan kun fuldt ud tilslutte mig Alex-Odense  -  alle skal jo starte som ny bruger uden det af den grund er fake  :D

Jeg har også besøgt hende og tidligere lavet en anmeldelse af hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klinge skrev, for 11 timer siden:

Jeg kan kun fuldt ud tilslutte mig Alex-Odense  -  alle skal jo starte som ny bruger uden det af den grund er fake  :D

Jeg har også besøgt hende og tidligere lavet en anmeldelse af hende 

Helt fair - jeg har bare oplevet det mange gange, som beskrevet længere oppe :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 4 timer siden:

Det har jeg også, og det er meget trælst på nordjysk  -  men den spanske godbid er et besøg værd

Del dette indlæg

Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 20 timer siden:

Det er altid mistænkeligt, når en helt ny bruger - i første anmeldelse skamroser en GP - næsten som en reklame. 

Men jeg kan self. ikke afvise, at det er sandt. Lad os høre om andre deler din opfattelse af pigen :)

Fair nok at være mistænkelig, men min bruger er nu oprettet i 2018. Jeg har bare ikke lavet en anmeldelse før nu, fordi jeg ikke har været hos en glædespige i lang tid. Men nu skulle det prøves igen og var en rigtig god oplevelse, så synes det var på plads at lave en anmeldelse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
kingdane68 skrev, den 8.4.2022 at 12:29:

Men med al respekt, så må du efterhånden også have oplevet det modsatte mange gange, altså at anmeldelsen var oprigtig. 

Du var også efter mig i starten, og måske du oftere skulle lade tvivlen komme anmelderen tilgode. 

Redigeret af Søren A

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
kingdane68 skrev, for 5 timer siden:

Der er vi så ikke helt enige - jeg vil hellere misse en god GP - end at gå forgæves, eller endnu værre - blive snydt!

Det var jo heller ikke det jeg skrev. 

Jeg skrev jo, med lidt andre ord, at du ikke kan være bekendt at hakke på anmelderen og så tvivl om hans anmeldelse når du ikke kender pigen. Du tager forgivet, at når anmelderen er ny og roser en pige, så er anmelderen = pigens pimp. Og det bliver lidt trættende. Min første anmeldelse fik også grinesmileys af dig med efterfølgende beskyldninger, selvom den var ganske sand. 

Redigeret af Søren A

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A

@kingdane68jeg tror vi misforstår hinanden.

Jeg skriver ikke om, at du skal være mindre mistænksom og så bare besøge pigen pga. en god anmeldelse fra en ny bruger og bare stole blidt på ham. 

Jeg skriver om, at du pr. automatik ikke altid behøver at mistænkeliggøre en ny bruger, der laver en positiv anmeldelse af en pige. Og så skrive, at anmeldelsen er bestilt arbejde fra pigen eller kalde anmelderen for pigens alfons. 

Og når jeg så skriver, at du jo til tider tager fejl, så er det jo fordi, at der sommetider er der en del brugere, der efterfølgende bakker den nye anmelder op i, at pigen han har anmeldt bestemt er et besøg værd, ægte billeder og alt det der. 

Giver det bedre mening nu, eller er du stadigvæk forvirret? 

Med ønsket om en god weekend

Fra Søren 

Redigeret af Søren A
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det giver da fin mening, men vi er nok bare ikke helt enige. Jeg går efter "better safe than sorry" strategien, og så misser man jo ind i mellem "de gode sager" - og sådan er det.

Men klart nok, at der er tilfælde hvor den er god nok, selvom det er en helt ny bruger der skamroser en pige....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...