Hop til indhold
Eva Nadine

Rabatter

Recommended Posts

Hej Rødder og Gutinder <3 

Der har tidligere været tråde om rabatter. Jeg vover dog at starte en ny hvor jeg hermed opfordrer til gode idéer og eksempler på hvilke rabatter I som gæster/betalere kender som fungerer bedst, og hvilke mine kolleger herinde tilbyder som fungerer bedst. 

Det der for mig ikke fungerede af nyere dato:
Jeg havde en overgang 200kr. i "Eroguiderabat" på Lingam massage til EG-medlemmer ved første besøg.
Der var bare alt for mange der benyttede sig af det, til at det kunne betale sig efterhånden som jeg fik for mange "kunder i butikken" til Lingam massage. Rigtigt mange meldte sig også bare ind samme dag som de bookede tid blot for at få rabatten, og det var jo ikke dét der var min tanke. Derfor stoppede jeg med det. Nu kan man som medlem få rabat på sit ANDET besøg og fremefter som EG-medlem i visse tilfælde. Jeg ønsker ikke gå i detaljer med denne "skjulte rabat", fordi det her indlæg er ikke tænkt som reklame for mig, men som sparring mellem os allesammen så vi kan lære lidt af hinandens succeser og fejltagelser.
Ovenstående "skjulte rabat" kan jeg måske heller ikke rigtigt annoncere med, fordi det viste sig at gå lidt op i hat og briller og dem jeg gerne ville gi' en "klub-rabat" simpelthen ikke kunne komme til pga. efterspørgslen. Mange kom fra Annoncelight via links til anmeldelser i min annonce, og var ikke deltagere i debatter osv. Så rabatten ramte fortrinsvist "de forkerte" og ikke dem jeg egentlig havde tænkt. Så må man jo sadle lidt om og prøve noget andet.
Det resulterede dog i ret mange anmeldelser på meget kort tid, så jeg har bestemt ikke fortrudt det! 

Hvad er jeres erfaringer og idéer som kunder/gæster/betalere? 

Hvad er jeres erfaringer og idéer som glædespiger/sexarbejdere? 

I bedste mening som altid, 
Eva <3

PS: Jeg bidrager mere senere. Vil bare hellere høre hvad andre har at bidrage med først ;) 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er formålet med rabatten?

Vil du gerne have flere faste kunder, at flere er aktive i debatterne, at lukke munden på alle de der altid spørger til rabat eller kan du bare godt lide at give rabat?

Tænker at der skal være et klart defineret formål for at du kan måle på om rabatten virker efter hensigten.

Redigeret af AB455

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Eva Nadine skrev, for 18 minutter siden:

Hej Rødder og Gutinder <3 

Der har tidligere været tråde om rabatter. Jeg vover dog at starte en ny hvor jeg hermed opfordrer til gode idéer og eksempler på hvilke rabatter I som gæster/betalere kender som fungerer bedst, og hvilke mine kolleger herinde tilbyder som fungerer bedst. 

Det der for mig ikke fungerede af nyere dato:
Jeg havde en overgang 200kr. i "Eroguiderabat" på Lingam massage til EG-medlemmer ved første besøg.
Der var bare alt for mange der benyttede sig af det, til at det kunne betale sig efterhånden som jeg fik for mange "kunder i butikken" til Lingam massage. Rigtigt mange meldte sig også bare ind samme dag som de bookede tid blot for at få rabatten, og det var jo ikke dét der var min tanke. Derfor stoppede jeg med det. Nu kan man som medlem få rabat på sit ANDET besøg og fremefter som EG-medlem i visse tilfælde. Jeg ønsker ikke gå i detaljer med denne "skjulte rabat", fordi det her indlæg er ikke tænkt som reklame for mig, men som sparring mellem os allesammen så vi kan lære lidt af hinandens succeser og fejltagelser.
Ovenstående "skjulte rabat" kan jeg måske heller ikke rigtigt annoncere med, fordi det viste sig at gå lidt op i hat og briller og dem jeg gerne ville gi' en "klub-rabat" simpelthen ikke kunne komme til pga. efterspørgslen. Mange kom fra Annoncelight via links til anmeldelser i min annonce, og var ikke deltagere i debatter osv. Så rabatten ramte fortrinsvist "de forkerte" og ikke dem jeg egentlig havde tænkt. Så må man jo sadle lidt om og prøve noget andet.
Det resulterede dog i ret mange anmeldelser på meget kort tid, så jeg har bestemt ikke fortrudt det! 

Hvad er jeres erfaringer og idéer som kunder/gæster/betalere? 

Hvad er jeres erfaringer og idéer som glædespiger/sexarbejdere? 

I bedste mening som altid, 
Eva <3

PS: Jeg bidrager mere senere. Vil bare hellere høre hvad andre har at bidrage med først ;) 
 

Jeg er sikkert atypisk, da jeg absolut ikke vil ha' rabat.

Nærvær og kvalitet er det, jeg går efter. Læser derfor altid pigens annonce grundigt og beslutter så, om jeg vil nyde livet sammen med hende til den annoncerede pris. Helt efter samme princip som, når ønskemenuen står på røget laks til forret. Jeg går efter det bedste og har jeg alligevel ikke råd til det, finder jeg på noget andet at nyde.

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 49 minutter siden:

Hvad er formålet med rabatten?

Vil du gerne have flere faste kunder, at flere er aktive i debatterne, at lukke munden på alle de der altid spørger til rabat eller kan du bare godt lide at give rabat?

Tænker at der skal være et klart defineret formål for at du kan måle på om rabatten virker efter hensigten.

Mit debat oplæg er ikke så meget til mig personligt. 
Jeg ved blot fra dialog med gæster og kolleger at det er noget der kan være svært at tale om. 
Og der er ikke rigtigt andre steder end netop hér på Eroguide hvor det ligger lige til højrebenet at udveksle erfaringer og idéer når det kommer til seksuelle ydelser eller sexarbejde overordnet set. 

For alligevel at svare lidt på dit spørgsmål, så ville rabatter for mig have til formål at tiltrække de gæster jeg ønsker mig mest, for at motivere folk til både at springe ud i det første besøg, og til at komme igen. 
Og nu jeg tænker over dit spørgsmål.... ja tak til at lukke munden på dem der lægger ud med at spørge om rabat, tak! :D 
Hvis det er deres fokus, er det ofte engangs-gæster/klienter der lægger ud med at ville spare eller forhandle om pris før vi overhovedet har mødtes, er min erfaring.

Men som sagt: Håber tråden bliver til glæde for andre/mange og ikke kun for mig. Så frem med idéer og erfaringer hvis du har. På forhånd tak ;) 

/Eva <3

PS: En af de få måder der virker som en slags kompliment til gæster/klienter er måske netop rabat, fordi det bl.a. viser at man gerne vil se dem igen snart og er glad for deres tilstedeværelse/fremmøde udover den økonomiske kompensation... Hvis det giver mening? 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
Eva Nadine skrev, 1 time siden:

Hej Rødder og Gutinder <3 

Der har tidligere været tråde om rabatter. Jeg vover dog at starte en ny hvor jeg hermed opfordrer til gode idéer og eksempler på hvilke rabatter I som gæster/betalere kender som fungerer bedst, og hvilke mine kolleger herinde tilbyder som fungerer bedst. 

Det der for mig ikke fungerede af nyere dato:
Jeg havde en overgang 200kr. i "Eroguiderabat" på Lingam massage til EG-medlemmer ved første besøg.
Der var bare alt for mange der benyttede sig af det, til at det kunne betale sig efterhånden som jeg fik for mange "kunder i butikken" til Lingam massage. Rigtigt mange meldte sig også bare ind samme dag som de bookede tid blot for at få rabatten, og det var jo ikke dét der var min tanke. Derfor stoppede jeg med det. Nu kan man som medlem få rabat på sit ANDET besøg og fremefter som EG-medlem i visse tilfælde. Jeg ønsker ikke gå i detaljer med denne "skjulte rabat", fordi det her indlæg er ikke tænkt som reklame for mig, men som sparring mellem os allesammen så vi kan lære lidt af hinandens succeser og fejltagelser.
Ovenstående "skjulte rabat" kan jeg måske heller ikke rigtigt annoncere med, fordi det viste sig at gå lidt op i hat og briller og dem jeg gerne ville gi' en "klub-rabat" simpelthen ikke kunne komme til pga. efterspørgslen. Mange kom fra Annoncelight via links til anmeldelser i min annonce, og var ikke deltagere i debatter osv. Så rabatten ramte fortrinsvist "de forkerte" og ikke dem jeg egentlig havde tænkt. Så må man jo sadle lidt om og prøve noget andet.
Det resulterede dog i ret mange anmeldelser på meget kort tid, så jeg har bestemt ikke fortrudt det! 

Hvad er jeres erfaringer og idéer som kunder/gæster/betalere? 

Hvad er jeres erfaringer og idéer som glædespiger/sexarbejdere? 

I bedste mening som altid, 
Eva <3

PS: Jeg bidrager mere senere. Vil bare hellere høre hvad andre har at bidrage med først ;) 
 

det er helt normalt at man får "ekstra" som fast kunde hvilket er fint for begge parter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 2 timer siden:

Hej Rødder og Gutinder <3 

Der har tidligere været tråde om rabatter. Jeg vover dog at starte en ny hvor jeg hermed opfordrer til gode idéer og eksempler på hvilke rabatter I som gæster/betalere kender som fungerer bedst, og hvilke mine kolleger herinde tilbyder som fungerer bedst. 

Det der for mig ikke fungerede af nyere dato:
Jeg havde en overgang 200kr. i "Eroguiderabat" på Lingam massage til EG-medlemmer ved første besøg.
Der var bare alt for mange der benyttede sig af det, til at det kunne betale sig efterhånden som jeg fik for mange "kunder i butikken" til Lingam massage. Rigtigt mange meldte sig også bare ind samme dag som de bookede tid blot for at få rabatten, og det var jo ikke dét der var min tanke. Derfor stoppede jeg med det. Nu kan man som medlem få rabat på sit ANDET besøg og fremefter som EG-medlem i visse tilfælde. Jeg ønsker ikke gå i detaljer med denne "skjulte rabat", fordi det her indlæg er ikke tænkt som reklame for mig, men som sparring mellem os allesammen så vi kan lære lidt af hinandens succeser og fejltagelser.
Ovenstående "skjulte rabat" kan jeg måske heller ikke rigtigt annoncere med, fordi det viste sig at gå lidt op i hat og briller og dem jeg gerne ville gi' en "klub-rabat" simpelthen ikke kunne komme til pga. efterspørgslen. Mange kom fra Annoncelight via links til anmeldelser i min annonce, og var ikke deltagere i debatter osv. Så rabatten ramte fortrinsvist "de forkerte" og ikke dem jeg egentlig havde tænkt. Så må man jo sadle lidt om og prøve noget andet.
Det resulterede dog i ret mange anmeldelser på meget kort tid, så jeg har bestemt ikke fortrudt det! 

Hvad er jeres erfaringer og idéer som kunder/gæster/betalere? 

Hvad er jeres erfaringer og idéer som glædespiger/sexarbejdere? 

I bedste mening som altid, 
Eva <3

PS: Jeg bidrager mere senere. Vil bare hellere høre hvad andre har at bidrage med først ;) 
 

Jeg giver ikke rabat, for jeg er ikke en “rabat-vare”. <3
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glem da alt om rabatter, og belønne de faste gæster/kunder med lidt ekstra, feks- lidt large på tiden- den 10 gang gratis.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en gæst der især få en del ekstra tid.. Det var først 10 gang han kom på besøg jeg kom til at tænke "okay måske han egentlig slet ikke har tid til at du bare giver ham en 20-30 min ekstra":P:lol:.. 

Men det er som regel det der har virket bedst for mig.. At give lidt ekstra tid.. Early Bird gik egentlig også rigtig godt.. Det blev bare lidt omfattende og jeg er bare ikke skide god til planlægning:ph34r:.. 

 

Nu må man endelig ikke tro jeg er en rabatvare fordi jeg giver det en gang i mellem.. Jeg er bare glad for nogle af mine stamgæster, og de giver mig mere end jeg føler jeg giver dem, derfor viser jeg dem at jeg nyder vores tid tilpas nok til at jeg ikke synes den skal slutte med det samme.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 2 timer siden:

Mit debat oplæg er ikke så meget til mig personligt. 

Men jeg kan ikke forestille mig hvad der kommer ud af at snakke løsninger til rabatter hvis ikke man ved hvad rabatten skal løse. Det bliver mere noget for/imod rabatter.

Eva Nadine skrev, for 2 timer siden:

For alligevel at svare lidt på dit spørgsmål, så ville rabatter for mig have til formål at tiltrække de gæster jeg ønsker mig mest, for at motivere folk til både at springe ud i det første besøg, og til at komme igen. 
Og nu jeg tænker over dit spørgsmål.... ja tak til at lukke munden på dem der lægger ud med at spørge om rabat, tak! :D 

Det sidste ovenfor, ja den nød bliver jo nok værre at løse, særligt ved netop at give rabat :biggrin: Flere skriver det eksplicit i annoncen at bare du nævner rabat, så bliver man afvist, eller i det mindste bliver spørgsmålet ignoreret. Så mon ikke det kan lukke munden på selv den mest inkarnerede jyde (undskyld i fra det jyske, efter sigende skulle det være det samme i hele landet ^_^).

 

Eva Nadine skrev, for 2 timer siden:

PS: En af de få måder der virker som en slags kompliment til gæster/klienter er måske netop rabat, fordi det bl.a. viser at man gerne vil se dem igen snart og er glad for deres tilstedeværelse/fremmøde udover den økonomiske kompensation... Hvis det giver mening? 

Måske, men hvis kunden er glad for at komme det, så er det jo ikke rigtig pengene det tæller. Jeg tror mere som @JenniferRomantica skriver...

 

JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Jeg har en gæst der især få en del ekstra tid..

Det viser jo at netop denne kunde er værdsat og at hun også sætter pris på ham og hans selskab. Det bliver jo nærmest malet med flammeskrift i forhold til hvad lidt mønt kan signalere.

Nogle gange giver man jo også penge bare for at få musikken for at stoppe :biggrin:

Redigeret af AB455

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med @AB455 i, at der skal være en overordnet tanke med, hvorfor rabat er en god ide. Normalt er det jo enten at tiltrække en forøget skare af nye kunder/gæster, eller fordi man via prisen vil øge sandsynligheden for, at kunden/gæsten køber mere (dvs kommer igen til pigen).

Hvis nu målet var at få mange nye gæster, skal rabatten ramme gæstens første køb. Altså en slags introduktionsrabat, som du, @Eva Nadine, vist ikke behøver at overveje, lyder det til. Så drop den.

Hvis man som pige gerne vil give en rabat, men egentlig gerne vil være selektiv med, hvem man giver den til, så lad være med at skilte med den. I stedet kan pigen enten som foreslået af @JenniferRomantica spendere lidt ekstra tid eller også i slutningen af aftalen fx give 200kr tilbage til kunden og med et glimt i øjet nævne, at “så er din opsparing til vores næste møde igang”. Så vil gæsten føle sig speciel og værdsat og enten lade pengene gå retur som drikkepenge eller med overrasket tak tage imod og formentlig føle sig en smule moralsk forpligtet til at kigge forbi igen. Og pigen slipper for at holde styr på, hvem der nu havde rabat til gode til en gang i fremtiden.

Men overvej nøje, om det med rabat overhovedet er en god ide. Når jeg besøger en pige, er det fordi jeg har lyst til hende. Ikke til en rabat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den bedste rabat jeg har fået, var for mange herrens år siden, da jeg blev 40. 

Jeg havde bestilt 30 minutter - fik en time og bagefter inviterede pigen mig ud og spise is. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace

I alt hvad jeg gør at professionel karakter, prøver jeg at give en lille smule mere, end hvad kun har betalt for eller kan forvente. I min verden vil det give dig langt mere at give fx 10 minutter mere end det der er aftalt, give kunden smil og komplimenter, eller en ekstra “ydelse” end at give rabat.

Går du på en god restaurant vil kokken måske komme ud med en lille gratis appetizer som ikke stod på menuen og du vil glædes over den. Går du på en restaurant der tilbyder 20% i rabat, så går du der nok kun den ene gang - for hvorfor skulle du have lyst til at betale fuld pris næste gang?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 2 timer siden:

I alt hvad jeg gør at professionel karakter, prøver jeg at give en lille smule mere, end hvad kun har betalt for eller kan forvente. I min verden vil det give dig langt mere at give fx 10 minutter mere end det der er aftalt, give kunden smil og komplimenter, eller en ekstra “ydelse” end at give rabat.

Går du på en god restaurant vil kokken måske komme ud med en lille gratis appetizer som ikke stod på menuen og du vil glædes over den. Går du på en restaurant der tilbyder 20% i rabat, så går du der nok kun den ene gang - for hvorfor skulle du have lyst til at betale fuld pris næste gang?

Helt enig. Jeg benytter mig af samme princip<3 Der er så mange andre måder at anderkende faste gæster på end ved at give rabat på prisen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker at faste og gode kunder får sin belønning undervejs - det er ikke noget man annoncerer med, men god kundepleje.

Rabat kan jo bare have en hensigt - at få nye kunder ind i butikken. Den slags må man jo laborere med for at finde en formula som fungerer.
F.eks. halv pris en eneste og velannonceret dag, og så ikke igen forend man pludslig får lyst til det igen. Det skal jo ikke være noget kunderne forventer sig eller kan planere for langt i forvejen, men en overraskelse når det en gang imellem sker. Hvis den dag giver en eller tre nye stamkunder, så er det jo godt givet ud.

Men hvad ved jeg? I min virksomhed giver jeg kun rabat i form af at jeg anstrenger mig lidt ekstra og giver dem lidt mere end de egentlig betaler for - og kun hvis de er søde og jeg gerne ser dem igen.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De gange jeg har været sammen med en pige med en masse "extras" på menuen har jeg oftest villet det hele og ikke kunnet begrænse mig. Det har virket at bede om "En time med det hele", og der har mange af egen drift givet lidt rabat i forhold til hvad alle extras ville have kostet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok... så kom vi godt igang - tak for bidrag!

Keep'em coming :) ... som vi sagde det på Bollefabrikken i gamle dage (høhø)
Min første telefondame hos Pigekollektivet på Borups Allé tog telefonen og sagde "Bolleriet, god aften" :D 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A

Jeg ønsker heller ingen økonomisk rabat, men kan godt lide følelse af, at “du” giver lidt mere af dig selv - måske også tid - når “vi” ses fordi jeg betyder noget særligt for “dig” fordi “vi” sammen har noget specielt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 18 timer siden:

Early Bird gik egentlig også rigtig godt

@JenniferRomantica Skønt lige at få lidt opfølgende info om det. 
Husker godt tråden om det før du søsatte projektet :)  
Var det så en succes, altså bortset fra "sekretær-delen" af projektet? :D og kører du stadig med Early Bird rabatten, eller løb det ud i sandet eller andet? 

Det kommer ALDRIG til at fungere for mig med lige netop Early Bird noget som helst. Jeg er udpræget B-menneske og er i forvejen nødt til at klargøre dagens første café latte dagen i forvejen fordi jeg er klodset hele formiddagen og sikkert glemmer at hedde Eva når jeg tager telefonen før ca. kl. 10:10 
Jeg er i næsegrus beundring for A-mennesker :wub: 
I er jo nærmest Superhelte og Superheltinder, manner! 

Kærligst, 
Eva <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Eva Nadine

Early bird var ikke noget om morgenen, men bestilling 2 dage i forvejen. 

Jeg var glad for Jennifers tilbud, men hun reklamere ikke med det mere, desværre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trident skrev, for 5 minutter siden:

@Eva Nadine

Early bird var ikke noget om morgenen, men bestilling 2 dage i forvejen. 

Jeg var glad for Jennifers tilbud, men hun reklamere ikke med det mere, desværre. 

Nå for pokker... ja det har jeg enten misforstået eller glemt... måske lidt begge dele :wub:
Det kan være Demens-rabat skal opfindes af mig tidligere end jeg havde håbet på :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 1 time siden:

@JenniferRomantica Skønt lige at få lidt opfølgende info om det. 
Husker godt tråden om det før du søsatte projektet :)  
Var det så en succes, altså bortset fra "sekretær-delen" af projektet? :D og kører du stadig med Early Bird rabatten, eller løb det ud i sandet eller andet? 

Det kommer ALDRIG til at fungere for mig med lige netop Early Bird noget som helst. Jeg er udpræget B-menneske og er i forvejen nødt til at klargøre dagens første café latte dagen i forvejen fordi jeg er klodset hele formiddagen og sikkert glemmer at hedde Eva når jeg tager telefonen før ca. kl. 10:10 
Jeg er i næsegrus beundring for A-mennesker :wub: 
I er jo nærmest Superhelte og Superheltinder, manner! 

Kærligst, 
Eva <3

 

Jeg er selv mega B menneske og hader alle timer før 10-11 stykker:lol:.. 

Early Bird gik bare du på at man bookede tid i god tid og så fik man en kontant rabat.. Så var mine dage ligesom nemmere at planlægge osv.. Men jeg er sygt dårlig til at opdateret den der annonce tidligt nok:ph34r::P.. Åbenbart har jeg en masse karaktertræk der modarbejder hinanden:lol:.. Jeg vil gerne have min dag planlagt men jeg gider ikke planlægge og jeg er vildt dårlig til "her og nu" gæster" men igen så gider jeg jo ikke planlægge:wacko:.. Det tosset:ph34r:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...