Byens Bedste Blowjob 36 Skrevet 13. April, 2022 (edited) AB455 skrev, 1 time siden: Øh... han ser da også ud til at være en frækkert... skal jeg være nervøs for konkurrence fra Århus? Gad vide hvor mange der ringer til dem når jeg laver annonce på Annoncelight.dk og ikke skriver telefonnummer i annoncen? Skal vi prøve? (fnis) På jysk hedder et Blowjob åbenbart et BLOW JOB Der er alt for meget der er sjovt på det billede! Redigeret 13. April, 2022 af Byens Bedste Blowjob 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 17. April, 2022 (edited) Byens Bedste Blowjob skrev, den 13.4.2022 at 19:53: Der er alt for meget der er sjovt på det billede! Mit nye kink - Eva Nadine/BBBJ 2.0 i det outfit, igang med et BJ.... Waaaaauw siger jeg bare - Tid til et koldt brusebad. Og måske derefter en cigaret... Redigeret 17. April, 2022 af Francois 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 20. April, 2022 Jeg handler af princip ikke steder hvor der gives rabat. Udsalg: ja. Men rabat: nej. Det viser bare at jeg betaler for meget, hvis jeg ikke får rabatten..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Byens Bedste Blowjob 36 Skrevet 20. April, 2022 (edited) Ok... jeg er klar til at afsløre min skumleste bagtanke med tråden her. Der er flere, men her kommer den bedste/værste Efter sparring med jer her i tråden, og en del dialoger i private beskeder fra skønne EG-medlemmer, er jeg kommet frem til noget jeg tror er snedigt og rabat-relevant. Jeg har besluttet at på min næste Blowjob-Fredag (i maj) bliver der rabat til mænd der dukker op i camouflagebukser, sorte snøre-militær-støvler og en militær-grøn T-shirt Man går i bad før jeg møder "manden i mit fetish-outfit" efter instrukser fra min skønne receptionist og telefondame Conni, som også tager imod betalingen via mobilepay eller kontanter. Så er jeg klar på et splitsekund og vi behøver slet ikke tale sammen i det hele taget eller i hvert fald FØR akten. Dagens sidste gæst bliver en af mine faste betalende elskere som kan "handle mig af" i den frække ende. DET bliver en god dag - for mig! Min pointe med ovenstående eksempel er at man kan designe det som man vil for at tiltrække det og dem man ønsker sig. Dette er naturligvis et måske relativt utraditionelt eksempel, men jeg er sikker på at det virker... altså for mig Rabatter er ikke bare "lavpris-desperation" hvis man tænker det lidt grundigt igennem. Flere idéer? Kærligst, Eva Redigeret 20. April, 2022 af Byens Bedste Blowjob Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Swingking 398 Skrevet 26. April, 2022 Eva Nadine skrev, den 9.4.2022 at 13:13: Nå for pokker... ja det har jeg enten misforstået eller glemt... måske lidt begge dele Det kan være Demens-rabat skal opfindes af mig tidligere end jeg havde håbet på Demensrabat?? "Jeg har allerede betalt..."?? Så slipper du også for at spekulere over, hvor meget du skal give i rabet. Det er vel Win-Win? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg