Hop til indhold

Recommended Posts

Føler jeg har spildt mine penge ved besøg ved hende her https://annoncelight.dk/showad/339194

På billeder ser hun godt ud og tilbyder sex uden, jeg bestilte 30 min, da jeg møder hende lidt tidligt på dagen havde hun hårfarve i da hun havde valgt at farve sit hår før jeg kom. Hendes ansigt var ikke særlig kønt.

Så ville hun have det skulle forgå i en stol (pga håret) men det ville jeg ikke og fik hende over i sengen (sengen var iøvrigt noget ustabil) hun lagde sig på ryggen og ville med det samme kneppe, hva med et blowjob? spurgte jeg, hun virkede træt af at skulle give blowjob også, blow var kort men så`n set okay, hun sidder sig ovenpå mig, fissen føles okay stram men allerede kort inde i akten begynder hun at snakke om bagfra.

Der går heller ikke længe før hun vil kneppes bagfra, jeg tror hun troede at det ville få mig til at komme hurtigt, men nej jeg kommer generelt ikke så let.

Vi gjorde det et stykke tid men der var her dog kun gået ca 15 min, nu vendte hun sig om og sagde "cum cum" jeg skulle komme ud over hende, jeg sagde "not cum yet" og bad om en 69èr, det var hun træt af "you want it all" var ordene.

Det blev også meget kort selvom jeg nød at slikke hende meget, hun satte sig ved siden af mig og nu var det handjob cum time, det lykkes mig da også at komme da hun var villig til at vise lidt fisse bagfra, jeg jerkede mig sig til finish, mens hun gav mine boller og røvhul olie.

20 min og vi var færdig.

Jeg blir nok nødt til at advare andre, spild ikke jeres penge her, jeg kan ikke huske detaljer men hun jokede til sidst om  at hun halvvejs havde hustlet en kunde, dvs. fået gode penge for ikke særlig meget service, det syns hun var fedt, så det siger ligesom det hele.

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Jeg blir nok nødt til at advare andre, spild ikke jeres penge her, jeg kan ikke huske detaljer men hun jokede til sidst om  at hun halvvejs havde hustlet en kunde, dvs. fået gode penge for ikke særlig meget service, det syns hun var fedt, så det siger ligesom det hele."

Det er jo ikke første gang nogen er blevet hustlet på den adresse. Jeg har også prøvet en meget træt pige der ikke rigtig gad massage eller noget som helst -fik så penge retur -og vi aftalte -hun nok helle måtte få sovet -en i øvrigt helt anden pige end i annoncen. 

Men har også været der mindst 2 gange, hvor jeg har været godt tilfreds -og fået mindst det jeg havde bestilt;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 3 minutter siden:

"Jeg blir nok nødt til at advare andre, spild ikke jeres penge her, jeg kan ikke huske detaljer men hun jokede til sidst om  at hun halvvejs havde hustlet en kunde, dvs. fået gode penge for ikke særlig meget service, det syns hun var fedt, så det siger ligesom det hele."

Det er jo ikke første gang nogen er blevet hustlet på den adresse. Jeg har også prøvet en meget træt pige der ikke rigtig gad massage eller noget som helst -fik så penge retur -og vi aftalte -hun nok helle måtte få sovet -en i øvrigt helt anden pige end i annoncen. 

Men har også været der mindst 2 gange, hvor jeg har været godt tilfreds -og fået mindst det jeg havde bestilt;-)

Hej Møffe

Der var her ikke tale om hun var træt overhovedet, hun var vældig frisk og kæk selvom det var morgen.

Hun gad bare ikke rigtig yde noget andet end "okay vi knepper og så er det det" jeg kan godt lide lidt blowjob og da gerne en 69èr også nu man havde bestilt "fuld pakke"

Jeg har også haft mega gode oplevelser der før, en lidt kraftig thai med mega gode patter, jeg kan ikke huske hendes navn det er nogle år siden, en sommer, hun var møg liderlig og service minded, brokkede sig bare altid over min pik var for stor til hende, men jeg fik alligevel altid hele turen.

Det er derfor jeg blir så skuffet når jeg kommer samme sted og oplever det her.

Det er iøvrigt min første anmeldelse ever, noget jeg normalt ikke ville gøre medmindre jeg bare vil advare andre om samme dumhed og mega spil af penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Always looking for fun skrev, for 5 minutter siden:

Hej Møffe

Der var her ikke tale om hun var træt overhovedet, hun var vældig frisk og kæk selvom det var morgen.

Hun gad bare ikke rigtig yde noget andet end "okay vi knepper og så er det det" jeg kan godt lide lidt blowjob og da gerne en 69èr også nu man havde bestilt "fuld pakke"

Jeg har også haft mega gode oplevelser der før, en lidt kraftig thai med mega gode patter, jeg kan ikke huske hendes navn det er nogle år siden, en sommer, hun var møg liderlig og service minded, brokkede sig bare altid over min pik var for stor til hende, men jeg fik alligevel altid hele turen.

Det er derfor jeg blir så skuffet når jeg kommer samme sted og oplever det her.

Det er iøvrigt min første anmeldelse ever, noget jeg normalt ikke ville gøre medmindre jeg bare vil advare andre om samme dumhed og mega spil af penge.

Hun "spillede træt" -og jeg spillede med -og fik penge retur -ellers havde hun fået et los i røven -det kan virkelig pisse mig af, når de ikke gider, og man har betalt!

Hende med de patter der husker jeg godt! -hun var go til flere ting -og flink med tiden -tror jeg var der tæt på 2 timer -1 times massage -og hun pirrede hele vejen, og så brokkede hun sig også over min pik -men hun ville alligevel havde den helt i bund -hun hvinede næsten som en gris...gg -jeg tyssede på hende, men det blev det bare værre af -og da jeg skulle gå -måtte jeg minde hende om betalingen -det var så sjovt! 

Ja man bliver skuffet, når man ellers har gode erfaringer med et sted -og så pludselig kommer der en ko der ikke vil noget som helst andet end have penge mange penge -for ingen ydelse...gg

Vil da opfordre dig til at skrive en anmeldelse om en af dine gode oplevelser i ny og næ også;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 5 minutter siden:

Hun "spillede træt" -og jeg spillede med -og fik penge retur -ellers havde hun fået et los i røven -det kan virkelig pisse mig af, når de ikke gider, og man har betalt!

Hende med de patter der husker jeg godt! -hun var go til flere ting -og flink med tiden -tror jeg var der tæt på 2 timer -1 times massage -og hun pirrede hele vejen, og så brokkede hun sig også over min pik -men hun ville alligevel havde den helt i bund -hun hvinede næsten som en gris...gg -jeg tyssede på hende, men det blev det bare værre af -og da jeg skulle gå -måtte jeg minde hende om betalingen -det var så sjovt! 

Ja man bliver skuffet, når man ellers har gode erfaringer med et sted -og så pludselig kommer der en ko der ikke vil noget som helst andet end have penge mange penge -for ingen ydelse...gg

Vil da opfordre dig til at skrive en anmeldelse om en af dine gode oplevelser i ny og næ også;-) 

Arhh I see my friend Hun "spillede træt" men super du fik penge retur, det er også sket for mig faktisk ved en dansk glædespige uden at sige for meget, hun var go nok til at indse at jeg ikke helt havde fået "det hele" og gav pænt lidt af pengene tilbage, go stil.

Ja lige præcis, det var også den følelse jeg gik derfra med, jeg kunne ha brugt de penge på hele 2 andre i stedet, så det er jo altid lidt et sats, men svært at vende sig og gå når først man står i døren, man er jo for fanden liderlig og hun står lige der.

Gør du fantastisk jeg glemmer aldrig det spejl var perfekt placeret så man kunne nyde synet af hende fisse bagfra, men hun gav dejlig superfransk,  men hun kom aldrig retur, det er sgu ærgerlig, jeg glemmer aldrig de bryster de sat perfekt på hende, og man måtte slikke hende til den store guldmedalje.   

"hun hvinede næsten som en gris" haha ved mig var det mest bagefter hun sad og så øm ud, når jeg så spurgte "what?" var svaret "you you" "too big"

Du betalte bagefter, Vildt jeg troede altid det var betaling up front..

Men enig det er så nederen når man ofrer de her penge i et sats og hun lidt "fucker en" og ikke på den gode måde ;)

Hvis ellers jeg kunne huske navnet på hende skønheden der vi begge har prøvet kunne jeg sagtens have skrevet en go en om hende, men point taken, det kan sagtens være jeg skriver en god en også, der er jo heldigvis masser af service minded piger derude også.

Go weekend :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...