L.Poulsen 7 Skrevet 11. April, 2022 Jeg har lige været en tur ved hende her MELINDA https://annoncelight.dk/showad/278025. Hun har allerede en del fine anmeldelser, men nu giver jeg lige mit besyv med: Ligner sine billeder og er en sød lille sag. Hun taler fint engelsk og vil gerne snakke, men slet ikke så man føler hun bare snakker tiden væk. Kort bad, lidt massage, Super lækker 69 - god deltagelse fra hende i doggy. Tænkte jeg lige skulle have lidt missionary, men hendes flotte bryster; spredte ben for mig og et par vaginale kontraktioner sendte mig så over kanten. Alt i alt en rigtig god oplevelse der godt kan anbefales. Lå og nussede lidt og hun tilbød velfortjente forfriskninger efter den store præstation Dejlig oplevelse og kan varmt anbefales. Spurgte så sødt om jeg ville give min mening til kende her på sitet. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham der gutten 141 Skrevet 12. April, 2022 @Melinda 23 jeg håber bare hun snart vil slå et smut forbi det østjyske 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vildmed6 3 Skrevet 12. April, 2022 Har efterhånden besøgt hende mange gange. Hun er fantastisk sød og kærlig - en ener. 100 stjerner ud af 10. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stone69 66 Skrevet 12. April, 2022 Enig. Jeg besøgte hende i går. Hun er virkelig sødt at være sammen med. Jeg har ikke oplevet noget bedre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GiftMand69Esbjerg 36 Skrevet 12. April, 2022 Ja hun er en ener 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hot-hot 0 Skrevet 13. April, 2022 Er det et centralt sted i Aalborg hun er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klinge 181 Skrevet 14. April, 2022 Hot-hot skrev, for 22 timer siden: Er det et centralt sted i Aalborg hun er Det er meget centralt nær Almen Kirkegård Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg