Hop til indhold
snablen

nye thai pige store bryster (EVA Aarhus)

Recommended Posts

Her er en anmeldelse af denne flotte thaipige. Hun kalder sig for Eva.

Brysterne er store silikone bryster. Hun er en sød pige. Hun gav økoblow, men med for meget fokus på pikhovedet.

Hun snakker dårligt engelsk, så man kan ikke få en dialog igang. Jeg tror det var med til at give en middel oplevelse. Hun vil gerne være serviceminded og give en god oplevelse.

Pigen 7/10
Stedet: 6/10 (lille værelse)

Oplevelsen: 6/10

Link: https://annoncelight.dk/showad/335317

Holder til i lejlighed på Vestre Ringgade Aarhus tæt på Handelshøjskolen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fedt med et skriv om hende.  Havde luret på hende men nu finder jeg en anden.  Takker

8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tilslutter mig ts, men jeg plejer at besøge hende og veninden når de er i nærheden.

Kan godt leve med det lavere serviceniveau og til gengæld er de begge altid søde imod mig, så det bliver altid en skøn oplevelse.

Jeg plejer nu at få et ok bj og alm sex, men måske hun synes ts ville være at tage munden for fuld... XD

Hun er ikke direkte tyk, men erotisk buttet i min optik, hun er stadig i en ung alder hvor kroppen godt kan få en til at skamme sig ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende (Eller også var det Hende her - dengang var de på samme adresse) For et par år siden ved herning motorvejen (Omkring bording så vidt jeg husker). Her havde jeg ikke oplevelsen af service, nærmere "at få det overstået". Betalte den gang for 30 min men stod på gaden efter 10 (Hjalp selvfølgelig heller ikke at jeg skød lidt for hurtigt), men følelsen var at det skulle overstås. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...