Bull1958 414 Skrevet 13. April, 2022 https://annoncelight.dk/showad/341358 skrev en sms til hende hvad hun skulle have for 1 time sms kom hurtig tilbage fra hende med besked om at det ville koste mig 4000,- ja så var den ged barberet 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 13. April, 2022 Bull1958 skrev, 1 time siden: https://annoncelight.dk/showad/341358 skrev en sms til hende hvad hun skulle have for 1 time sms kom hurtig tilbage fra hende med besked om at det ville koste mig 4000,- ja så var den ged barberet Med den pris bliver der nok ikke så stor kø hos hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 13. April, 2022 (edited) Pite skrev, for 1 time siden: Med den pris bliver der nok ikke så stor kø hos hende Måske ønsker hun netop ikke en stor kø. Men ønsker kun få " kunder i butikken" ved at sætte prisen lidt høj begrænser man naturligt tilstrømningen. Og det er faktisk vældig attraktiv for nogle. Især de sexarbejdere der kun udbyder sex som et krydderi i deres hverdag og ikke er afhængig af indkomsten. Redigeret 13. April, 2022 af Den lille frøken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 13. April, 2022 Den lille frøken skrev, for 31 minutter siden: Måske ønsker hun netop ikke en stor kø. Men ønsker kun få " kunder i butikken" ved at sætte prisen lidt høj begrænser man naturligt tilstrømningen. Og det er faktisk vældig attraktiv for nogle. Især de sexarbejdere der kun udbyder sex som et krydderi i deres hverdag og ikke er afhængig af indkomsten. Den går måske i kbh menn husk vi er i Vestjylland der betaler vi ikke mere end varen koster for 4000,- kan man få en godte hele natten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 13. April, 2022 Bull1958 skrev, Lige nu: Den går måske i kbh menn husk vi er i Vestjylland der betaler vi ikke mere end varen koster for 4000,- kan man få en godte hele natten Nå men hvis det virker for hende ksn andre vel være ligeglade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 13. April, 2022 4000 er helt okay! - hvis hun er jomfru Meeen som jeg læser hendes annonce er det ikke tilfældet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nellythehot 5 Skrevet 13. April, 2022 Hej. jeg er klassens Nye pige i Esbjerg, jeg lavede en taste fejl - så en time koster ikke 4000.- - så nu er det afklaret ☺️ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 13. April, 2022 Nellythehot skrev, for 6 minutter siden: Hej. jeg er klassens Nye pige i Esbjerg, jeg lavede en taste fejl - så en time koster ikke 4000.- - så nu er det afklaret ☺️ 400,- lyder også mere realistisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 13. April, 2022 Mortenkok skrev, for 27 minutter siden: 400,- lyder også mere realistisk Jeg tror hun mener 1400,- + extra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nellythehot 5 Skrevet 13. April, 2022 For at lige få den på det rene tager jeg 2100 plus minus 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg