Tim 66 Skrevet 13. April, 2022 Vi er nok mange der har oplevet, at stå med en fortrydelse, over at have gennemført et besøg hos en GP. Nogen gange ved man det allerede inden man træder ind af døren, det kan være dårlig kommunikation. Andre gange efter pengene er blevet overført og pigen bliver mere kold! Man håber til det sidste at det bliver et godt besøg, det kan det måske også blive. Modsat er pigen måske ikke lige hvad man forventede, men man gennemfører alligevel. Hvad synes folk egentlig man skal gøre, man vil ikke spilde pigens tid, hvis man nu har indgået en aftale. Men det er heller ikke fedt at gennemføre noget, man har en hvis fortrydelse over? Vi burde vel alle være bedre til at føle lidt bedre efter om der er noget kemi. Hvor ligger skylden henne? Oftest er det manden som får skylden, som sagt kunne han have trukket sig. Kvinden står tilbage med en let indtjening. Skal vi til at lægge noget mere ansvar over på pigen og kan man overhovedet det, når det er hendes levebrød? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1627 Skrevet 13. April, 2022 If you find yourself that the chemistry isn't right, you should leave. I don't think anyone is happy about an unpleasant experience. As a girl, I usually notice when making an appointment whether “we” fit together and whether I want to get to know the person. Only once did I have to turn someone away who wanted to go to their “limits” with a late appointment confirmation, early arrival, no SMS at the door, but SMS from the car and a lot added up. Finally, I didn't want to see him anymore. Eroticism is something beautiful - it is diverse, everyone will find a suitable track to live out their own preferences and every gentleman will find a lady with whom it "sparks" and with whom he can enjoy wonderful moments 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2414 Skrevet 13. April, 2022 Tim skrev, 1 time siden: Hvor ligger skylden henne? det er et samarbejde. Begge er ansvarlige for at afstemme forventningere og tune ind på situationen. Nogle gange står det klokkeklart at der ikke er et match og så er det kun god stil at bakke pænt ud og sige at man har fået kolde fødder. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 515 Skrevet 13. April, 2022 Well, It depends. If the girl uses fake pictures. Well, on the one hand it's her fault. Then again, why did you not just turn around, go Bye Felicia ? And made a post here so nobody else made the same mistake ? If the transaction has already been made, and she completely changes demeanor, then it's 100% on her. And should also be reported on. If it's you are not on same page, misunderstand each-other. Then it's more tricky, do you understand each-other ? And no, Google Translate should not be needed, I mean it's 2022 ! Worse, if it comes to having to show messages, then we're into Big red flag territory ! But again. Misunderstandings happens. Then think. Did you do your best ? If you did, did she ? Then, right there you have your divider. Call it out if thing's where not what was promised. Be prepared to defend your point, but do so in a somber factual manner. And of course. If the meeting has to be stopped. What happens with the money. The one time it happened to me. I got my money back, in full. As always, it takes 2 ! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noah1 251 Skrevet 13. April, 2022 Jeg tror vi alle kender det alt for godt. Det er desværre en følelse som hænger ved noget tid efter. Men som nogle sagde før, hvis hun bruger falske billeder, så er du slet ikke forpligtet til at gennemføre det, og hun kan ikke påstå at du har spildt hendes tid. Faktisk er det omvendt. Hvis hun har en kold attitude før pengene er afleveret er det en gave, faktisk en mulighed for dig at vende dig om, du skal bare forvente at du får grimme ord med på vejen. Du kan faktisk også se det på hende lige så snart i møder hindanden. Jeg tror mange mænd på det punkt er semi autistiske siden de har svært ved at læse folks ansigtsudtryk. Hendes ansigtsudtryk, hendes tone, hendes kropssprog røber hvad hun føler. Og det er meget tydeligt. I sidste ende hvis der er noget galt, og du ikke føler for det, er det meget vigtigt at vende sig om. Lyt til din mavefornemmelse, det er sjældent at den fejler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5252 Skrevet 13. April, 2022 Jeg syntes faktisk jeg er rigtig god til at aflæse gæsten. Kan jeg se han tvivler beder jeg ham om at køre igen og vende tilbage hvis han fortryder . Det vil jeg til enhver tid fortrække end at skulle ligge og knalde med en hvor der absolut ikke er gensidig kemi. Det ser jeg som et overgreb på mig selv. Kan du mærke at du ikke tænder på personen uanset så vend stille om. Jeg sender nemlig også mænd på porten hvis de er langt fra hvad jeg vil være intime med. 4 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 13. April, 2022 (edited) Som tidligere nævnt af andre er forventningsafstemning altafgørende for en god oplevelse både for "sælger og køber" i det hele taget. Ikke kun i denne branche naturligvis. Men måske især i denne branche er det så også lidt svært fordi der kan være mange grunde til at det "går galt" fra den ene situation til den anden. Jeg tror ikke der er nogen ensrettet løsning. Før i tiden - da der var lidt flere dansk-ejede bordeller - var den uskrevne hus-regel ofte at havde man bestilt tid, så måtte man betale, fordi ellers kunne tiden have været givet til en anden. I praksis var det dog op til pigen selv, og hvis der alligevel sad en anden og ventede som ikke havde bestilt tid, ja så var hun sådan lidt ligeglad og trak på skulderen i mange tilfælde, fordi en anden var klar til at "overtage opgaven" og der ikke var mistet indtjening sådan på den korte bane. Men fanger man som mand en pige på en dag hvor det er lidt sløjt med kandidater, kan samme pige måske have en anden holdning dén dag. Jeg vil mene at har man bestilt tid, så betaler man også selvom man går igen. Altså medmindre der er tale om så falsk en varebetegnelse at det er indlysende at det er urimeligt. Min "regel" i gamle dage da jeg havde old school klinikvagter mere eller mindre fast, var min politik at gik folk igen og ikke kunne argumentere for hvorfor, så betalte de "kostprisen" for hvad de havde booket. Altså et par hundrede kroner. Lidt til mistet bonus-mulighed for telefondamen og lidt til huslejen for vagten. Der er nemlig MANGE mænd der booker tid og går igen fordi de bare lige skal ha' en live-demo inspiration til deres næste spiller. Nogle vil lige gramse også, og se varen. Drej lidt rundt... sælg mig noget... og så skrider de og gør det længere nede ad gaden. Når de får Powerpussy-blikket fra sådan een som mig (eller mine kolleger) og ender med at betale "kostpris" som straf, så gør de det ikke på samme bordel næste gang og SLET ikke med samme pige. Det er som jeg ser det en vurdering i hver enkelte situation/sag. Nogle gæster får også bare SÅ meget præstationsangst og/eller adrenalin-rush når man endelig træder ind ad døren, at de kan blive sådan helt skidtmas og grå i hovedet. Lige netop de mænd slap (hos mig) med et kram, lidt beroligende samtale og invitation til at komme igen en anden dag... og et glas vand og en vejrtræknings-coaching. Måske et kys og et kærligt klap i røven på vejen ud af døren også. Det er ofte førstegans-sexkøbere der ligesom taber pusten en halv meter før målstregen, og er tæt på at "gå i dørken". Tackler man det sådan, så kommer de igen når de er klar som @Frodige Ida også nævner. Ofte samme dag, faktisk. En gratis gramse-krammer kommer man langt med Jeg klapper ofte mænd kærligt i røven når de skal gå, eller giver et lille balde-klem/niv der ikke gør ondt... det har på en eller anden måde lidt sådan en omvendt #MeToo(Please!!)-effekt på langt de fleste mænd, men til gengæld det helt omvendte for de fleste kvinder, er mit indtryk. Det er lidt "blurry lines" synes jeg. Kærligst, Eva PS: På Venuslogen i gamle dage blev disse oplevelser sommetider kaldt "Hovedet i rattet"-anmeldelser Eller var det panden i rattet? Måske andre husker det bedre end jeg Redigeret 13. April, 2022 af Eva Nadine 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 13. April, 2022 Jeg har både prøvet at bakke ud, da jeg stod i situationen, og jeg har prøvet at gennemføre og fortrudt bagefter. Jeg har også oplevet det sjældne, at en GP har sagt at det ville være spild af mine penge, hvis jeg gennemførte. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 13. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 43 minutter siden: Som tidligere nævnt af andre er forventningsafstemning altafgørende for en god oplevelse både for "sælger og køber" i det hele taget. Ikke kun i denne branche naturligvis. Men måske især i denne branche er det så også lidt svært fordi der kan være mange grunde til at det "går galt" fra den ene situation til den anden. Jeg tror ikke der er nogen ensrettet løsning. Før i tiden - da der var lidt flere dansk-ejede bordeller - var den uskrevne hus-regel ofte at havde man bestilt tid, så måtte man betale, fordi ellers kunne tiden have været givet til en anden. I praksis var det dog op til pigen selv, og hvis der alligevel sad en anden og ventede som ikke havde bestilt tid, ja så var hun sådan lidt ligeglad og trak på skulderen i mange tilfælde, fordi en anden var klar til at "overtage opgaven" og der ikke var mistet indtjening sådan på den korte bane. Men fanger man som mand en pige på en dag hvor det er lidt sløjt med kandidater, kan samme pige måske have en anden holdning dén dag. Jeg vil mene at har man bestilt tid, så betaler man også selvom man går igen. Altså medmindre der er tale om så falsk en varebetegnelse at det er indlysende at det er urimeligt. Min "regel" i gamle dage da jeg havde old school klinikvagter mere eller mindre fast, var min politik at gik folk igen og ikke kunne argumentere for hvorfor, så betalte de "kostprisen" for hvad de havde booket. Altså et par hundrede kroner. Lidt til mistet bonus-mulighed for telefondamen og lidt til huslejen for vagten. Der er nemlig MANGE mænd der booker tid og går igen fordi de bare lige skal ha' en live-demo inspiration til deres næste spiller. Nogle vil lige gramse også, og se varen. Drej lidt rundt... sælg mig noget... og så skrider de og gør det længere nede ad gaden. Når de får Powerpussy-blikket fra sådan een som mig (eller mine kolleger) og ender med at betale "kostpris" som straf, så gør de det ikke på samme bordel næste gang og SLET ikke med samme pige. Det er som jeg ser det en vurdering i hver enkelte situation/sag. Nogle gæster får også bare SÅ meget præstationsangst og/eller adrenalin-rush når man endelig træder ind ad døren, at de kan blive sådan helt skidtmas og grå i hovedet. Lige netop de mænd slap (hos mig) med et kram, lidt beroligende samtale og invitation til at komme igen en anden dag... og et glas vand og en vejrtræknings-coaching. Måske et kys og et kærligt klap i røven på vejen ud af døren også. Det er ofte førstegans-sexkøbere der ligesom taber pusten en halv meter før målstregen, og er tæt på at "gå i dørken". Tackler man det sådan, så kommer de igen når de er klar som @Frodige Ida også nævner. Ofte samme dag, faktisk. En gratis gramse-krammer kommer man langt med Jeg klapper ofte mænd kærligt i røven når de skal gå, eller giver et lille balde-klem/niv der ikke gør ondt... det har på en eller anden måde lidt sådan en omvendt #MeToo(Please!!)-effekt på langt de fleste mænd, men til gengæld det helt omvendte for de fleste kvinder, er mit indtryk. Det er lidt "blurry lines" synes jeg. Kærligst, Eva PS: På Venuslogen i gamle dage blev disse oplevelser sommetider kaldt "Hovedet i rattet"-anmeldelser Eller var det panden i rattet? Måske andre husker det bedre end jeg Hvor er det godt at flere af de kloge og karismatiske ero-piger er begyndt at skrive igen herinde. Det bliver vi alle mere oplyste af, og man får jo lyst til at lære dem nærmere at kende. Har allerede booket tid. Kram fra Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 13. April, 2022 Jeg havde en oplevelse med en polsk glædespige hvor jeg burde være gået da jeg stod ved døren. Ikke fordi hendes service var dårlig som sådan…. Men jeg havde den største følelse af at hun ikke var der på egne vilkår. For at gøre det kort så det virkede på ingen måder som om hun nød det eller havde lyst og på et tidspunkt lignede det at hun var på nippet til at græde så jeg måtte stoppe. Jeg skulle aldrig været gået derind og jeg havde så dårlig samvittighed på vej hjem fra besøget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Katrine75G 46 Skrevet 13. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 2 timer siden: Som tidligere nævnt af andre er forventningsafstemning altafgørende for en god oplevelse både for "sælger og køber" i det hele taget. Ikke kun i denne branche naturligvis. Men måske især i denne branche er det så også lidt svært fordi der kan være mange grunde til at det "går galt" fra den ene situation til den anden. Jeg tror ikke der er nogen ensrettet løsning. Før i tiden - da der var lidt flere dansk-ejede bordeller - var den uskrevne hus-regel ofte at havde man bestilt tid, så måtte man betale, fordi ellers kunne tiden have været givet til en anden. I praksis var det dog op til pigen selv, og hvis der alligevel sad en anden og ventede som ikke havde bestilt tid, ja så var hun sådan lidt ligeglad og trak på skulderen i mange tilfælde, fordi en anden var klar til at "overtage opgaven" og der ikke var mistet indtjening sådan på den korte bane. Men fanger man som mand en pige på en dag hvor det er lidt sløjt med kandidater, kan samme pige måske have en anden holdning dén dag. Jeg vil mene at har man bestilt tid, så betaler man også selvom man går igen. Altså medmindre der er tale om så falsk en varebetegnelse at det er indlysende at det er urimeligt. Min "regel" i gamle dage da jeg havde old school klinikvagter mere eller mindre fast, var min politik at gik folk igen og ikke kunne argumentere for hvorfor, så betalte de "kostprisen" for hvad de havde booket. Altså et par hundrede kroner. Lidt til mistet bonus-mulighed for telefondamen og lidt til huslejen for vagten. Der er nemlig MANGE mænd der booker tid og går igen fordi de bare lige skal ha' en live-demo inspiration til deres næste spiller. Nogle vil lige gramse også, og se varen. Drej lidt rundt... sælg mig noget... og så skrider de og gør det længere nede ad gaden. Når de får Powerpussy-blikket fra sådan een som mig (eller mine kolleger) og ender med at betale "kostpris" som straf, så gør de det ikke på samme bordel næste gang og SLET ikke med samme pige. Det er som jeg ser det en vurdering i hver enkelte situation/sag. Nogle gæster får også bare SÅ meget præstationsangst og/eller adrenalin-rush når man endelig træder ind ad døren, at de kan blive sådan helt skidtmas og grå i hovedet. Lige netop de mænd slap (hos mig) med et kram, lidt beroligende samtale og invitation til at komme igen en anden dag... og et glas vand og en vejrtræknings-coaching. Måske et kys og et kærligt klap i røven på vejen ud af døren også. Det er ofte førstegans-sexkøbere der ligesom taber pusten en halv meter før målstregen, og er tæt på at "gå i dørken". Tackler man det sådan, så kommer de igen når de er klar som @Frodige Ida også nævner. Ofte samme dag, faktisk. En gratis gramse-krammer kommer man langt med Jeg klapper ofte mænd kærligt i røven når de skal gå, eller giver et lille balde-klem/niv der ikke gør ondt... det har på en eller anden måde lidt sådan en omvendt #MeToo(Please!!)-effekt på langt de fleste mænd, men til gengæld det helt omvendte for de fleste kvinder, er mit indtryk. Det er lidt "blurry lines" synes jeg. Kærligst, Eva PS: På Venuslogen i gamle dage blev disse oplevelser sommetider kaldt "Hovedet i rattet"-anmeldelser Eller var det panden i rattet? Måske andre husker det bedre end jeg Jeg er så enig! Tak! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2588 Skrevet 13. April, 2022 Nu kører rigtig mange piger med tidbestilling only og så mener jeg ikke man er forpligtet til noget som helst. Hvis jeg møder op hos en pige der helt åbenlyst ikke gider, lugter eller har taget stoffer etc så er jeg den der er skredet og hun får ikke en bøjet femøre. Pigen har også mulighed for at afvise mig uden kompensation. Men det er klart at gennemføre man og får dårlig service må man betale, så kan man give lidt igen med en anmeldelse her. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2588 Skrevet 13. April, 2022 Gabbana skrev, for 2 timer siden: Jeg havde en oplevelse med en polsk glædespige hvor jeg burde være gået da jeg stod ved døren. Ikke fordi hendes service var dårlig som sådan…. Men jeg havde den største følelse af at hun ikke var der på egne vilkår. For at gøre det kort så det virkede på ingen måder som om hun nød det eller havde lyst og på et tidspunkt lignede det at hun var på nippet til at græde så jeg måtte stoppe. Jeg skulle aldrig været gået derind og jeg havde så dårlig samvittighed på vej hjem fra besøget. Trist og træls. Lavede du så en anmeldelse herinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 13. April, 2022 pacer skrev, for 31 minutter siden: Trist og træls. Lavede du så en anmeldelse herinde? Ja det var en ret trist oplevelse Nej jeg var ikke medlem af forummet på daværende tidspunkt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 13. April, 2022 Det er vel lidt sådan: part of the trade. Er det nogen anden end på billederne eller anden totalt falsk markedsføring - så går man med god samvittighed (men man skal altså være godt klar over at billeder ikke er detsamme som IRL). Er hun påvirket, eller virker være tvinget at være der, så går man med god samvittighed. Men de der grå zonerne.... kemi, dårlig følelse etc. De er sværere. Jeg synes nok man skal betale i hvert fald noget, hvis man vælger at gå. Man har aftalet tid, forventningerne er måske tårnhøje og skabte af mandens fantasi, flotte billeder, anmeldelser herinde eller whatever, men det er jo ikke helt pigens fejl vel. Jeg mener man skal gå hvis man er klar over at det her var en dårlig beslutning, men også god stil at betale pigen noget for at hun faktiskt har reserveret en tid som kunne have gået til nogen anden. At købe en oplevelse med en kvinde er ikke helt detsamme som at købe en vaskemaskin på Elgiganten. Der er ting mellem mennesker som ikke helt går at produktspecificere; at forvente noget andet er naivt og dumt. I den her verden skal man være beredt på at tage det onde med det gode. Og gøre det som en voksen mand. Nogle gange vinder man. Andre gange ikke, og dem klynker man ikke over, men lærer af. Part of the trade. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 14. April, 2022 Gabbana skrev, for 9 timer siden: Jeg havde en oplevelse med en polsk glædespige hvor jeg burde være gået da jeg stod ved døren. Ikke fordi hendes service var dårlig som sådan…. Men jeg havde den største følelse af at hun ikke var der på egne vilkår. For at gøre det kort så det virkede på ingen måder som om hun nød det eller havde lyst og på et tidspunkt lignede det at hun var på nippet til at græde så jeg måtte stoppe. Jeg skulle aldrig været gået derind og jeg havde så dårlig samvittighed på vej hjem fra besøget. Har prøvet noget lignende, gudskelov kun 1 gang. Også en polsk pige, har stadig dårlig samvittighed over jeg ikke vendte i døren. Det ca 7-8 år siden, husker det meget tydeligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 14. April, 2022 sweetstone skrev, for 11 timer siden: Har prøvet noget lignende, gudskelov kun 1 gang. Også en polsk pige, har stadig dårlig samvittighed over jeg ikke vendte i døren. Det ca 7-8 år siden, husker det meget tydeligt. Det er så trist at det skal være sådan. Det er desværre noget man kan risikere at komme til at møde når man besøger glædespiger. Jeg har også ligesom dig stadig dårlig samvittighed over det den dag i dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gågladibad 70 Skrevet 15. April, 2022 Det ville jo være god stil at vende i døren og sige nej tak…. det vil jeg altid gøre…. tror desværre tit at der kommer mange dårlig anmelderes pga nogen ikke er i stand til at sige nej tak så er det jo altid pigen det er galt med.. og nej det er sku os mænd…der skulle gå igen hvis ikke vi føler at hun har lyst til os. Husk nu der skal 2 til og god kemi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 17. April, 2022 gågladibad skrev, den 15.4.2022 at 10:39: Det ville jo være god stil at vende i døren og sige nej tak…. det vil jeg altid gøre…. tror desværre tit at der kommer mange dårlig anmelderes pga nogen ikke er i stand til at sige nej tak så er det jo altid pigen det er galt med.. og nej det er sku os mænd…der skulle gå igen hvis ikke vi føler at hun har lyst til os. Husk nu der skal 2 til og god kemi Du har helt ret. Jeg har prøvet at stå der i døren og i løbet af et splitsekund skulle afgøre, om jeg skulle gå eller tage chancen. De gange hvor jeg tøvede men tog chancen er jeg altid kommet ud med en fornemmelse af, at jeg hellere skulle være gået til Louis Nielsen end længere ind i klinikken. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1652 Skrevet 19. April, 2022 (edited) Oprydning, en advarsel og to udsmidninger! Heller ikke generel debat har til formål at køre interne personlige kampe - dem kan man føre i PB. Føler man at reglerne brydes rapporterer man et indlæg. Dertil taler man ikke nedladende eller kalder folk for hysteriske! Hold trådens formål eller bliv smidt ud!. Redigeret 20. April, 2022 af Stapler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg