Pervy 745 Skrevet 13. April, 2022 (edited) Er dette en genre du er tilhænger af, bør du Læse med her Få korpus op af sofaen og bevæge dig til Brønshøj Punkt 1 og punkt 2 Jeg var så fornuftig at tage en tur forbi de glimrende lokaler, yderst i 2700, og det er jeg jeg glad for! Ligeså snart jeg var trådt ind ad døren og havde fulgt de delikate ben, og den vuggende røv ind i de gyldne lokale, vidste jeg at det ville blive en sjov time. Brenda er en lækker lille sag: alderen et sted mellem 25 og 35. Det er utroligt svært at bedømme alder på de her små og veltrænede nips. Synet af en hendes skønne, lysebrune hånd der, selvom den ikke kunne nå hele vejen rundt om kalorius, spillede min pik flot og stiv, var et syn for alverdens guder. Nå, men jeg skyndte mig ud i bad og var snart tilbage, klar til at proppe den i munden på hende. Dét er hun god til! Blødt, fint og vådt, uden den mindste antydning af tænder suttede hun løs. Jeg prøvede forsigtigt af, hvordan hun kan lide det, og om hvorvidt mundknep er på tapetet. Det er det ikke rigtigt. Størrelsen på hendes mundhule og hals, taget i betragtning af størrelsen på det, der blev proppet ind, er det helt forståeligt. På med kondom og hun fik den vaginalt i alle stillinger. Hun er meget stærk og smidig og det var sjovt. Af med kondom og hun sutter videre, mens jeg slikker hendes lækre og velplejede røvhul. Så på med kondom igen og anus får en ordentlig tur. Liggende, stående, siddende, you name it Så af med kondom og sutte-sutte. Jeg spørger spagt om numsehullet kan mere: Det kan det sagtens, så vi starter hvorfra med god og omfattende røvpuling. Livet er skønt Ét af mange highlights i denne runde af endetarms-udvidelse er, da jeg har knaldet hende godt og grundigt ind imellem puderne, og hun ligger krøllet sammen i fosterstilling, mens hun fortsat får den kørt bestemt ind bagi. Et skønt syn. Èt andet, er den klassiske med hende på maven med pikken i røven og hænderne symbolsk holdt fast på ryggen. Det er i grunden imponerende hvor godt nogle piger tager den bagi Til sidst beder hun mig om at lægge mig til rette på ryggen, så jeg kan tømme ynglebærrene i den dejlige mund. 10 ud af 10 point! Jeg syntes der har været meeeeeeget langt mellem snapsene, men det er her var altså én af de bedre. Jeg er stor fan af små velplejede latinaer med nybarberede kroppe og sultne velholdte numsehuller. Muligvis er jeg heldig fordi jeg taler spansk, hun kan ikke et ord engelsk. Så er I advarede. Hun er i øvrigt skidesød! Redigeret 13. April, 2022 af Pervy 17 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bølle-1 163 Skrevet 13. April, 2022 Jeg kan fuldt ud tilslutte mig din beretning har selv været forbi hun er super lækker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pervy 745 Skrevet 13. April, 2022 Gid jeg dog ikke var sådan en fattigrøv... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 13. April, 2022 (edited) Hvor petite er hun? 150, 160 eller er hun petite på en anden måde? Redigeret 13. April, 2022 af skunken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pervy 745 Skrevet 13. April, 2022 skunken skrev, for 6 minutter siden: Hvor petite er hun? 150, 160 eller er hun petite på en anden måde? Uden at jeg fik målt, vil jeg sige at hun er et godt stykke lavere en jeg er. Hun er vel 155. Hun havde hele tiden meget højde hæle på. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 543 Skrevet 13. April, 2022 Meeeeget smuk dame med en villig mis, mund og anus.. Synd hun ikke taler engelsk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobstar 58 Skrevet 14. April, 2022 God anmeldelse. På billede 10 ligner det store skamlæber, har hun det? Elsker når man rigtigt kan se dem klæbe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pervy 745 Skrevet 15. April, 2022 Danishman skrev, den 14.4.2022 at 14:39: Sluger hun? Ingen anelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pervy 745 Skrevet 15. April, 2022 Bobstar skrev, den 14.4.2022 at 15:47: På billede 10 ligner det store skamlæber, har hun det? Ingen interesse og ingen anelse Jeg var der hovedsageligt for mund, anus og bryster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg