Manica 707 Skrevet 24. September, 2013 http://massage.side6.dk/horsensklinikken Katarina er en sød og dejlig pige sidst i tyverne, fra Polen men taler ganske godt engelsk. Billederne... Ja de er fake, men Katarina er efter MIN smag dejligere end pigen på billederne. Jeg skal gerne indrømme at jeg lod mig lokke af Fallos' gode anmeldelse – og tusind tak for det! Katarina er helt klart blandt top-5 af de glædespiger jeg har haft fornøjelsen, og æren af at besøge. Havde lavet en aftale med min gode ven (Polak), om han ville hente mig, og så køre til Horsens. Han har aldrig prøvet andet end Thaipiger, og det er bestemt også godt med Thaipiger – men jeg synes det var på høje tid han fik udvidet sin horisont. Og da jeg personligt mener det giver en ekstra dimension til oplevelsen, at kunne kommunikere med glædepigen på sit modersmål, ville det være godt for ham at prøve en polsk pige!. Jeg ringede for at høre om der kunne være en tid til mig, og min kammerat. Det var den fantastiske Sylvia jeg talte med (som jeg har anmeldt to gange tidligere) - fik at vide udover hende og Katarina var der endnu en pige på vagt. Jeg sprang ind i hans bil, og vi kørte LIDERLIGE og håbefulde afsted. Jeg købte en sæk øl på vejen (eller rettere på en tank-kiosk), så vi kunne tage toppen af nerverne dernede... Jeg er jo uerfaren, og genert anlagt når det kommer til glædespiger Endelig var de omkring 80 km tilbagelagt. Vi var spændte. Gik op til det dejlige lille hus, og bankede på. Søde Sylvia samt 2 andre smukke piger åbnede smilende døren . Jeg havde jo besluttet mig for at følge Fallos' anbefaling og prøve Katarina... Men det var bestemt ikke let at ”springe over” Sylvia . Som hun stod der... hendes fantastiske krop, kun iført frækt undertøj. Hendes lille smukke røv kan drive mig til vanvid! Luise og Katarina var også VIRKELIG dejlige ! Men lagde mest mærke til Katarina . Hun ER måske nogle ganske få kilo tungere end jeg normalt foretrækker, men hun havde nu alligevel en enormt smuk krop, mega flot røv. Et sødt ansigt, dejligt smil, og frem for alt de smukkeste øjne jeg har set! De kan gøre enhver mand sindssyg . Hvis jeg havde været det mindste i tvivl før – så var det slut da jeg så hendes øjne – det SKULLE være Katarina denne gang! Lille mand var SÅ klar ! Havde jeg haft penge nok med.. Så havde jeg altså altså taget både Katarina og Sylvia... måske OGSÅ Luise... MEN ikke min kammerat – for så ville han garanteret ikke køre en anden gang Vi gik ind i stuen alle 5, min kammerat slugte en danskvand, og vi andre fik os et par øl. Sylvia spurgte til hvordan det gik med mine katte. Fandt telefonen frem, og vi så lidt billeder. Vi talte lidt om Sylvias to besøg hos mig. Tiden var kommet til at min kammerat skulle vælge... Han mente han var lidt for stille og genert til at tage Sylvia, så han listede afsted med den noget mere rolige Luise. De så også så søde ud sammen... Katarina trak mig med ind i hyggerummet. Hun havde smukt sexet undertøj på. Jeg var parat ! Vi begyndte at kæle og kysse. Hun tungekysser dejligt. GFE helt i top! Jeg var meget begejstret. Tid til Fransk til MIG... Her taler vi om en sand virtuos til deep-throat fransk. Har kun fået BEDRE fransk af én ! Efter 10 minutter måtte jeg stoppe hende... Ellers var jeg kommet . Hun tog hurtigt et kondom frem. Nej, sagde jeg, det er da din tur! Det var tydeligt at hun kunne lide det. Hun vred sig og stønnede frækt. Ind i mellem fingerkneppede jeg hende. Men lille-mand var sygeligt jaloux på fingrene. Den mente de uretmæssigt havde stjålet HANS plads! Den mener at DEN er piloten. Så fingrene måtte forlade Katarinas COCKpit. Så kom kondomet på!. Jeg trængte langsomt op i hendes stramme våde fisse, samtidig kyssede vi, og jeg legede med hendes søde bryster. Så kom vi til cowgirl - en af mine foretrukne stillinger! Især når pigen kan ride som Katarina! ENDELIG... Stillingen over dem alle … DOGGYSTYLE! Var næsten ved at besvime af begejstring... Hendes røv er bare fantastisk! Jeg pumpede løs... Hun masserede mine boller... må sige hun kan sit kram. Efter 8-10 minutter kunne hun høre på mit åndedræt, at jeg var tæt på at komme. Hun vendte sig hurtigt... Kiggede frækt på mig og sagde ”Pleeeease give me this pleasure”... og i det samme flåede kondomet af, og begyndte at sutte løs mens hun kærtegnede mine boller. Gud hvor er hun fræk! Jeg lagde mig på ryggen, hun satte sig overskrævs på mit hoved. Så jeg havde frit udsyn til hendes sexede inderlår, skønne røv og smukke fisse. Jeg begyndte at slikke hende, imens gav hun mig DEEP-THROAT (mega)fransk. Hun suttede og slikkede mig totalt tom. Sikke en OPLEVELSE. Jeg kæmpede for ikke at brøle. Ville ikke lyde som en Tarzan... ”You Jane, Me Insane...” Her har vi i sandhed en pige der ved, hvor vigtigt det er, at være god til at sutte pik! Og DET er hun bestemt. Inden vi satte kursen hjemad, aftalte jeg med Karina og Sylvia at næste gang skulle jeg prøve en trekant med dem. Det bliver nyt for mig. Men jeg VED det kun kan blive fantastisk med de to skønne piger . Vi forlod glade og tilfredse pigerne. Jeg mente at min kammerat måtte være blevet sulten, så han blev beordret forbi burger king. Min kammerat var næsten FOR begejstret. Han kunne slet ikke lade være med at fortælle mig om hans oplevelse i malende detaljer. ”Desværre” tænkte han slet ikke på, at de andre burgerking gæster også forstod engelsk... Så vi var vidst RET tæt på at blive smidt ud. Men kunne godt se, at den bumsede knægt, som hældte pommes frites i papæskerne, vidst hellere ville have adressen, end smide os på porten... Måske var det heller ikke nogen dårlig idé! Hvis pigerne skulle løbe tør for glidecreme, kunne de vidst bare vride hans hår for friture-fedt. Sted 9/10. G.F.E. 10/10. Sex. 10/10. Fransk. 10/10. (Kun overgået af Rikke, og hun er umulig at slå.) Røv. 10/10 krop (udover røv) 9/10 Ansigt 8/10 Øjne de smukkeste jeg har set 10+/10 Bryster. 8/10 Fisse smuk og stram. 10/10 Det var et dejligt besøg hos pigerne! Ingen stress og jag... OG INGEN DUMME URE! Vi var også så heldige at være der, imens pigerne ikke havde travlt med andre kunder. En riiigtig lang køretur – men vi fortrød bestemt ikke! Der hersker INGEN tvivl om succesen skal gentages! Både Katarina og Sylvia. Og den 3. pige, Luise, har bestemt min polske kammerats varmeste anbefaling! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århus8000 6 Skrevet 24. September, 2013 Så smukt Det er som de grå siders dage... Super det er altid hyggeligt at tage af sted med ven :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jydeka'l 18 Skrevet 30. September, 2013 Klikkede på linket og tre nye navne i annoncen kun en uge efter?? : Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg