skoda 7 Skrevet 14. April, 2022 Hej alle er kørt lidt fast i købesex markedet Så derfor søger jeg en fast elsker. Er der nogen der ved hvilken forums man måske kan være heldig med Håber at høre fra jer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 14. April, 2022 (edited) Scor.dk er det oplagte sted at starte. Der er et stort og seriøst udvalg, og medlemsabonnementet er overkommeligt på 149 kr/måned. Sugardaters.dk er også en mulighed, men der er længere mellem de seriøse, og abonnementet er betydeligt højere. Scor.dk er nogenlunde fri for penge mellem parterne, men det er sugardaters.dk som bekendt bestemt ikke. Redigeret 14. April, 2022 af Casten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 14. April, 2022 (edited) Altså.. Er det sådan at du er træt af at møde forskellige piger på klinikkene og søger nu kun en? Er det ikke blot at besøge de samme pige igen og igen. Nogle gange går pigerne jo..privat/diskret, hvis lysthusene ikke er dem. Måske hvis de får opbygget kemi med udvalgte besøgene (som lægger gode penge oveni). Jo mere man er sammen med den samme pige, jo bedre er forudsætningerne for at kende hinandens lyster ud og ind. Redigeret 14. April, 2022 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 14. April, 2022 skoda skrev, 1 time siden: Hej alle er kørt lidt fast i købesex markedet Så derfor søger jeg en fast elsker. Er der nogen der ved hvilken forums man måske kan være heldig med Håber at høre fra jer Desværre som mand, er der ingen steder man kan finde en elskerinde. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 14. April, 2022 sweetstone skrev, for 23 minutter siden: Desværre som mand, er der ingen steder man kan finde en elskerinde. jo jo, det hedder ægteskab Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 850 Skrevet 14. April, 2022 (edited) Kan kun sige sugardaters.dk. Er sugardaddy for 4 kvinder i aldre 28-32-45-53 år. 1200 kr pr besøg og knepper op til 2-3 timer ved hver besøg. Alle er sygdom frie og knepper uden gummi med stort lyst. Får dækket alle mine lyster og var på sugardaters i 2 mdr. Pengene var givet godt ud da jeg søgte fast elskerinde og bolleveninde. Besøger dem privat eller på klub. Hvad en thai kæreste der droppede mig sidste år efter 2 års kæresteri pga arbejdet kom i vejen hele tiden. Vil dog sige der er mange weided people på dette medie...både søde-haders-og nymphoes. Go hunt Redigeret 14. April, 2022 af Kim Madsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 14. April, 2022 (edited) Casten skrev, for 7 timer siden: Scor.dk er nogenlunde fri for penge mellem parterne Nogenlunde? Er Scor.dk blevet sløsede med at slette profiler der ikke overholder dét? I gamle dage da jeg slog mine folder dér (som privatperson) var det ret ofte at profiler blev slettet fordi brugerne anmeldte de profiler der i private dialoger skrev om betaling for sex. Har det ændret sig? For så kunne jeg da bare været gået til scor.dk i stedet for at opfinde hjemmestrikkede kemi-dates med happy endings for at finde faste betalende elskere Jeg troede der var meget stramme regler og vandtætte skodder. Ved godt at Sugardaters.dk er lidt ligeglade i praksis. Det endte med bare at være en kødbørs ligesom Annoncelight.dk men bare mere stuerent udadtil og hvor folk kunne skrive internt og sexkøberne også havde profiler. Har jeg spildt min tid på at "produktudvikle" mig selv som sexarbejder, og kunne have sparet et års eksperimentering ved bare at melde mig ind på scor.dk? ARGH... Jeg mener mit spørgsmål alvorligt, dersom nogen skulle være i tvivl Kærligst, Eva Edit 1: @skoda Er det betalings-relation eller "gratis" elskerinde du mener når du skriver "elsker"? Og er det en han eller en hun? For det kan jo være ret afgørende om det er en han-elsker eller en elskerinde for dem der evt. gerne vil bidrage med råd og idéer her i tråden, tænker jeg Edit 2: Man kan gøre det på mange andre måder end jeg gør det. Så lige forleden at @Liv i sin "signatur" har skrevet at hun ønsker sig faste betalende elskere - i en eller anden formulering. Se f.eks. i bunden af hendes indlæg her: Snedigt, Liv... du er altså et hit Redigeret 14. April, 2022 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skoda 7 Skrevet 14. April, 2022 Casten skrev, for 8 timer siden: Scor.dk er det oplagte sted at starte. Der er et stort og seriøst udvalg, og medlemsabonnementet er overkommeligt på 149 kr/måned. Sugardaters.dk er også en mulighed, men der er længere mellem de seriøse, og abonnementet er betydeligt højere. Scor.dk er nogenlunde fri for penge mellem parterne, men det er sugardaters.dk som bekendt bestemt ikke. Hej Den vil jeg udforske takker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2158 Skrevet 15. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 18 timer siden: For det kan jo være ret afgørende om det er en han-elsker eller en elskerinde Det må man sige! For mig havde den eneste realistiske mulighed nok været at finde en fast elskerinde (eller et par). Jeg tror jeg inderst inde efter min skilsmisse ret hurtigt blev klar over at et nyt, fast forhold var 'out of the question'. Både på grund af ting ved mig selv, og nogle mere ydre omstændigheder. Min oplevelse var, at som mand lidt 'off mainstream' får man ikke en chance for hverken det ene eller det andet ... Som jeg har set det udtrykt, "For mænd er det at få sex som at lede efter vand i en ørken, for kvinder som at lede efter vand i en regnskov" ... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 15. April, 2022 Eva Nadine skrev, den 14.4.2022 at 21:42: Er Scor.dk blevet sløsede med at slette profiler der ikke overholder dét? Nej, det har jeg ikke noget grundlag for at sige, at de er. Jeg har blot konstateret, at flere af pigerne på sugardaters har en profil med samme profilnavn på Scor. Og om de lige husker, at dem, der kontakter dem på Scor, ikke må betale, mens dem, der kontakter dem på sugardaters gerne må, kan jeg godt være i tvivl om. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 15. April, 2022 Sku da et held man ikk har en profil herinde, så go Påske every on Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 15. April, 2022 (edited) Casten skrev, for 14 minutter siden: Jeg har blot konstateret, at flere af pigerne på sugardaters har en profil med samme profilnavn på Scor. Og om de lige husker, at dem, der kontakter dem på Scor, ikke må betale, mens dem, der kontakter dem på sugardaters gerne må, kan jeg godt være i tvivl om. Det har du nok ret i. Jeg havde profil på Sugardaters.dk i nogle år - hvor jeg ikke havde aktiv profil eller annonce her eller på Annoncelight o.lign. Det startede godt og endte helt i hat og briller og blev efterhånden (for mig at se) bare annoncelight.dk men med indbakke og profiler ligesom scor.dk Jeg fik mange breve fra mænd der spurgte om vi ikke lige kunne hoppe over på scor.dk i stedet fordi deres medlemskab løb ud om et par dage... eller lign. Så det har du nok ret i. Omend mine erfaringer på Sugardaters.dk er et par år gamle efterhånden. Jeg stoppede dér fordi jeg ikke kunne se formålet med at skulle være pennevenner med folk først når det alligevel var 95% der lagde ud med "Sluger du? Er det med gummi? Hvad koster du? Er du ledig?" uanset hvad pokker jeg skrev i profilteksten på Sugardaters.dk. Så er Annoncelight.dk altså nemmere. Der skal jeg ikke være pennevenner først, og hvis "alle" alligevel hellere bare vil ha' taxameter-oplevelser uden gummi, så kan jeg ikke helt se formålet. Det er mindre end 8% af "mine mænd" (som Lingam massør) der kommer fra Eroguide i dag. Stort set alle kommer fra AL, og jeg slipper for ind-bakken Scor.dk er endnu flere år siden for mig. Nok nærmere 10-15 år. Var forbi en måned efter noget meget specifikt sidste sommer, men meldte mig ud så snart jeg havde fundet ham jeg syntes jeg manglede. Det var helt sindssygt så meget pres der var på indbakken til "gratis-mig". Jøsses! Det er som kvinde - hvis man er til det naturligvis - bare SÅ meget nemmere at tage betaling for sit samvær. Forventningsafstemningen er lynhurtigt overstået. Det er den IKKE på scor.dk - som i overhovedet ikke. Men i gamle dage var der meget strikse regler for penge mellem parterne på scor.dk. Helt i starten var der en særlig chat og afdeling for sexarbejdere, dog. Ved ikke om den er fjernet da de gjorde det hele mere stuerent end det var i starten? Fedt at høre der stadig er liv i Scor.dk dog. Min bedste eksmand mødte jeg i en trekant arrangeret igennem scor.dk Det var så før jeg startede som sexarbejder. Så det er længe siden Scor.dk nævnes naturligvis ikke så ofte herinde, da Eroguide handler om købesex. Men de har da købt top-banner annoncen herinde i denne måned kan jeg se. Også på Annoncelight.dk i øvrigt. Så der er vel mange der "prøver på scor.dk" om der vanker noget gratis med lidt indsats, og som så ender her hvis der er for langt mellem de gode sild, tænker jeg? Tak fordi du deler og svarer Redigeret 15. April, 2022 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 15. April, 2022 Jeg har nu indtryk af, at Scor klarer sig OK. Men måske bedst for kvinder og par. Også her har mænd det sværest. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekmand40 66 Skrevet 15. April, 2022 Xklub.dk er noglunde det samme som scor men har selv haft gode erfaringer derinde sf, hvis man starter med at skrive en god profil og så dem man skriver til i en god tone, så skal det nok komme sf. men regn med at skrive mange breve før der er en som evt bliver din elskerinde, som sagt skriv altid i en god sober tone og vær ærlig om dig selv. kvinder og par derinde skal du regne med for mange breve derfor bliver du valgt fra engang imellem. fraekmand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 16. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 17 timer siden: Det har du nok ret i. Jeg havde profil på Sugardaters.dk i nogle år - hvor jeg ikke havde aktiv profil eller annonce her eller på Annoncelight o.lign. Det startede godt og endte helt i hat og briller og blev efterhånden (for mig at se) bare annoncelight.dk men med indbakke og profiler ligesom scor.dk Jeg fik mange breve fra mænd der spurgte om vi ikke lige kunne hoppe over på scor.dk i stedet fordi deres medlemskab løb ud om et par dage... eller lign. Så det har du nok ret i. Omend mine erfaringer på Sugardaters.dk er et par år gamle efterhånden. Jeg stoppede dér fordi jeg ikke kunne se formålet med at skulle være pennevenner med folk først når det alligevel var 95% der lagde ud med "Sluger du? Er det med gummi? Hvad koster du? Er du ledig?" uanset hvad pokker jeg skrev i profilteksten på Sugardaters.dk. Så er Annoncelight.dk altså nemmere. Der skal jeg ikke være pennevenner først, og hvis "alle" alligevel hellere bare vil ha' taxameter-oplevelser uden gummi, så kan jeg ikke helt se formålet. Det er mindre end 8% af "mine mænd" (som Lingam massør) der kommer fra Eroguide i dag. Stort set alle kommer fra AL, og jeg slipper for ind-bakken Scor.dk er endnu flere år siden for mig. Nok nærmere 10-15 år. Var forbi en måned efter noget meget specifikt sidste sommer, men meldte mig ud så snart jeg havde fundet ham jeg syntes jeg manglede. Det var helt sindssygt så meget pres der var på indbakken til "gratis-mig". Jøsses! Det er som kvinde - hvis man er til det naturligvis - bare SÅ meget nemmere at tage betaling for sit samvær. Forventningsafstemningen er lynhurtigt overstået. Det er den IKKE på scor.dk - som i overhovedet ikke. Men i gamle dage var der meget strikse regler for penge mellem parterne på scor.dk. Helt i starten var der en særlig chat og afdeling for sexarbejdere, dog. Ved ikke om den er fjernet da de gjorde det hele mere stuerent end det var i starten? Fedt at høre der stadig er liv i Scor.dk dog. Min bedste eksmand mødte jeg i en trekant arrangeret igennem scor.dk Det var så før jeg startede som sexarbejder. Så det er længe siden Scor.dk nævnes naturligvis ikke så ofte herinde, da Eroguide handler om købesex. Men de har da købt top-banner annoncen herinde i denne måned kan jeg se. Også på Annoncelight.dk i øvrigt. Så der er vel mange der "prøver på scor.dk" om der vanker noget gratis med lidt indsats, og som så ender her hvis der er for langt mellem de gode sild, tænker jeg? Tak fordi du deler og svarer Endnu et velskrevet indlæg Eva. Interessante detaljer. Men...gisp...er vi mænd virkelig så ens - og nemme at forudse (sluger du 95% + det evige prispladder)? Vi må forny os. Jeg går i træningslejr. Kram fra Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 16. April, 2022 (edited) @Mr. Sensual Nej, I er heldigvis ikke allesammen ens. Men hvis man skal luge 95% ukrudt væk i haven før man kan overhovedet kan få øje på de 5% der faktisk er spiselige urter, og så blandt de 5 % finde lige netop den basilikum jeg har lyst til, så når det jo at blive vinter igen før det lykkes at få lavet den "Jordbær med Basilikum og Balsamico" appetizer jeg ønsker mig. Og det er jo kun forretten For mig var det slet ikke alt det bøvl værd. ALT for meget ukrudt når jeg nu er lidt mad-snobbet i forvejen Det er jo ikke hverken ukrudtet, de spiselige urter eller yndlings-basilikumens skyld. Bare tag ansvar for dig selv... så kan de andre jo gør det samme. Der er jo heldigvis flest sexarbejdere der er mindre besværlige end mig og som bare kører en plæneklipper og får ryddet haven på den måde. Jeg synes bestemt ikke mænd skal forny sig. Slet overhovedet ikke-nikke-nej! Mænd skal da også bare være som de er uden behøve at skulle stå på mål for det. Det var jo mig der skulle finde nye haver der passer bedre til mig og ikke haven der skal gen-manipuleres til jeg er glad og tilfreds. Så jeg har bare plantet min urtehave et andet sted og så er jeg også gladere. Ikke noget med mænd der skal i træningslejr for at tækkes kvinder... det er der RIGELIGT af ude i virkelighedens verden Redigeret 16. April, 2022 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catsuit Skrevet 16. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 4 minutter siden: For mig var det slet ikke alt det bøvl værd. ALT for meget ukrudt når jeg nu er lidt mad-snobbet i forvejen Øhhh, apropos mad-snobberi. Sluger du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 16. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 1 minut siden: @Mr. Sensual Nej, I er heldigvis ikke allesammen ens. Men hvis man skal luge 95% ukrudt væk i haven før man kan overhovedet kan få øje på de 5% der faktisk er spiselige urter, og så blandt de 5 % finde lige netop den basilikum man skal bruge, så når det jo at blive vinter igen før det lykkes at få lavet den "Jordbær med Basilikum og Balsamico" appetizer man ønsker sig. Og det er jo kun forretten For mig var det slet ikke alt det bøvl værd. ALT for meget ukrudt når jeg nu er lidt mad-snobbet i forvejen Godt det snart sæson igen. En af Italiens søde hemmeligheder, jordbær med nogle dryp ægte Aceto Balsamico og evt. et par blade frisk Basilikum. Sætter turbo på jordbærsmagen. Sensuel nydelse for os madsnobber. Jeg elsker at række sådan et jordbær frem imod pigens læber og se hvordan hun modtager det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 16. April, 2022 (edited) Jeg er vild med hvordan I to reagerer så himmelråbende forskelligt på et indlæg med sekunders mellemrum. Altså @Mr. Sensual og @Catsuit Hvor er det dog fantastisk med "bio-diversiteten" her på Eroguide. Jeg er vild med det... men nu hi-jacker vi en god tråd - igen-igen. Hokus Pokus "Fast elsker"-emnet i fokus! Simsalabim og poof Redigeret 16. April, 2022 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 16. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 11 minutter siden: @Mr. Sensual Nej, I er heldigvis ikke allesammen ens. Men hvis man skal luge 95% ukrudt væk i haven før man kan overhovedet kan få øje på de 5% der faktisk er spiselige urter, og så blandt de 5 % finde lige netop den basilikum jeg har lyst til, så når det jo at blive vinter igen før det lykkes at få lavet den "Jordbær med Basilikum og Balsamico" appetizer jeg ønsker mig. Og det er jo kun forretten For mig var det slet ikke alt det bøvl værd. ALT for meget ukrudt når jeg nu er lidt mad-snobbet i forvejen Det er jo ikke hverken ukrudtet, de spiselige urter eller yndlings-basilikumens skyld. Bare tag ansvar for dig selv... så kan de andre jo gør det samme. Der er jo heldigvis flest sexarbejdere der er mindre besværlige end mig og som bare kører en plæneklipper og får ryddet haven på den måde. Jeg synes bestemt ikke mænd skal forny sig. Slet overhovedet ikke-nikke-nej! Mænd skal da også bare være som de er uden behøve at skulle stå på mål for det. Det var jo mig der skulle finde nye haver der passer bedre til mig og ikke haven der skal gen-manipuleres til jeg er glad og tilfreds. Så jeg har bare plantet min urtehave et andet sted og så er jeg også gladere. Ikke noget med mænd der skal i træningslejr for at tækkes kvinder... det er der RIGELIGT af ude i virkelighedens verden Forstår godt mænd giver op engang imellem. Skutte nemt at være mand. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 16. April, 2022 sweetstone skrev, for 1 minut siden: Forstår godt mænd giver op engang imellem. Skutte nemt at være mand. Også jeg!!! Mother Nature is a BITCH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 16. April, 2022 sweetstone skrev, for 3 minutter siden: Forstår godt mænd giver op engang imellem. Skutte nemt at være mand. Op med humøret. Prøv med jordbærtricket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 16. April, 2022 Mr. Sensual skrev, Lige nu: Op med humøret. Prøv med jordbærtricket. Nope, er færdig med fedterøvstrickene. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2158 Skrevet 16. April, 2022 (edited) Eva Nadine skrev, for 5 timer siden: Nej, I er heldigvis ikke allesammen ens. Men hvis man skal luge 95% ukrudt væk i haven før man kan overhovedet kan få øje på de 5% der faktisk er spiselige urter, og så blandt de 5 % finde lige netop den basilikum jeg har lyst til, så når det jo at blive vinter igen før det lykkes at få lavet den "Jordbær med Basilikum og Balsamico" appetizer jeg ønsker Jamen @Eva Nadine Du skrev i en anden tråd, da jeg spurgte hvor man finder kvinder der både kan rumme og gengælde mænds begær: "Vi gemmer os i Trylleskoven sammen med enhjørninger, feer og skovtrolde "" Hvis det er dér I er, så tro da pokker at I ikke kan finde os mænd i jeres haver ... For den der eventyrskov ... Den kan vi mænd altså ikke finde ... Vi er mest der hvor der er go' mad ... Og øl og en Gamer-PC ... OK, det med øllerne og Gamer-PC'en gælder ikke lige mig - men jeg er osse lidt underlig ... Redigeret 16. April, 2022 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 16. April, 2022 sneræven skrev, for 3 minutter siden: men jeg er osse lidt underlig ... Ja du er... "But you're my kind of underlig" Jamen jeg har bare ligesom nu for ganske nyligt valgt at tegne et kort over hvor JEG står i Trylleskoven. Hvis man så kan hive sværdet op af stenen (høhø) så kan man få en prøvetur en anden dag, og resten af historien har vi ikke skrevet endnu. Altså mig og mine eventyr-elskere Man er nok nødt til at finde "sin egen Trylleskov" og så forsøge at være brugervenlig med vejviser-appen til sit eget lille sted. Det er bare SÅ meget nemmere når man har babser. Jeg ville ønske jeg kunne finde den helt rigtige kvinde til alle der savner sådan en eller flere. Det kan jeg bare ikke, øv. Sådan slutter eventyret bare ikke. Men indtil den lykkelige slutning indfinder sig, så kan man jo kysse-nusse-bolle-knalde-kneppe-hukke-dukke-munke-ondulere-slikke-sutte med de piger der vælger lige at tjene et par håndører imens de selv står i kø. Så bliver det uforpligtende og en sjovere ventetid på "den/de rette" hvis man tror på at det ikke kun er eventyr. Det er vel derfor de fleste af os er herinde? Jeg har bare ikke lyst til den klassiske lykkelige slutning på eventyret. Jeg kan godt li' eventyret som det er, og ønsker mig ikke at "forlade ventekøen". Her er jeg i mit helt rette element og på min rette hylde. Jeg er nået til den lykkelige slutning på en måde. Men jeg har jo også babser! Nej nu blev det for opløftet og jeg får skældud over at knævre om det ophøjede der også kan være ved at være sexarbejder. Hvor mange skal du bruge? Jeg ved jo at du har fundet et par stykker i ny og næ. Er de allesammen flyttet ud af Trylleskoven? Kærligst, Eva Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg