Hop til indhold

Recommended Posts

Mens mit påskeferie fortsætter var jeg på besøg med Beatrice igår, Jeg bestilte 30 minutter, og det var ikke super svært at arrangere et møde... Hendes engelsk er godt men hendes krop er langt den bedste del, hun har virkelig flotte bryster vil ikke sige at hun er GFE og hun kysser ikke rigtigt men det kunne være at vi havde ikke noget kemi (det kan ske nogle gange) men alligevel var hun meget sød og ligner tæt på sine billeder (de er blevet hjulpet lidt af photoshop)

7/10 siger jeg

Hun er her med Alina (har ikke set hende,men måske snart?)

Redigeret af waffles23

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun og Alina ser både fantastisk ude, men godt at læse din anmeldelse med de negative punkter også.  De ligger sikkert på den dyre ende.  Jeg skal prøve Alina og report back to base :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
waffles23 skrev, den 14.4.2022 at 14:14:

Mens mit påskeferie fortsætter var jeg på besøg med Beatrice igår, Jeg bestilte 30 minutter, og det var ikke super svært at arrangere et møde... Hendes engelsk er godt men hendes krop er langt den bedste del, hun har virkelig flotte bryster vil ikke sige at hun er GFE og hun kysser ikke rigtigt men det kunne være at vi havde ikke noget kemi (det kan ske nogle gange) men alligevel var hun meget sød og ligner tæt på sine billeder (de er blevet hjulpet lidt af photoshop)

7/10 siger jeg

Hun er her med Alina (har ikke set hende,men måske snart?)

Kan du uddybe hvordan billederne er photoshoppede? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...