Hop til indhold
Guest Nick3533

Nina thai massage Aarhus (prostata massage)

Recommended Posts

Guest Nick3533

Er der nogen der ved om Nina tror jeg hun hedder, hende som giver den helt gode prostata massage på Marselisborg

om hun stadig er der eller om hun er ved natacha?

Redigeret af Nick3533

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener ikke hun er ved Natascha mere men ved en anden. Kan bare ikke huske hvad den hedder men den er placeret ved nord-centrum delen af Aarhus tæt på havnen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toro skrev, for 16 minutter siden:

Mener ikke hun er ved Natascha mere men ved en anden. Kan bare ikke huske hvad den hedder men den er placeret ved nord-centrum delen af Aarhus tæt på havnen

Det er Napha tror jeg

Napha Thaimassage
Marselisborg Allé 24, kl.
8200 Århus
52783998

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Er der egentlig en anden er har overtaget biksen på Marselisborg Allé ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på gaden den anden dag hvor jeg besøgte en mørk SB, og tænkte jeg lige kunne stikke snuden ned i kælderen og høre om Nina stadig var der. Hende der var der nu sagde at Nina ikke var der længere og at hun forøvrigt var alvorligt syg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Jyskpik skrev, for 1 minut siden:

Jeg var på gaden den anden dag hvor jeg besøgte en mørk SB, og tænkte jeg lige kunne stikke snuden ned i kælderen og høre om Nina stadig var der. Hende der var der nu sagde at Nina ikke var der længere og at hun forøvrigt var alvorligt syg. 

Tak. Var hun attraktiv hende du mødte? 
Jeg var hos Natchas for kort tid siden. Blev betjent af en ung pige, pæn men helt ligegyldig massage, så jeg gik ikke videre.
Ude i forlokalet sad der tre gamle, magre damer i for lidt tøj. En af dem må jo have været Nina. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...