Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Dave

Den anden dag var jeg forbi og besøge Beatrice. Det var super nemt, at bestille en tid hos hende, og hendes engelsk var ganske udmærket.

Ud fra hendes billeder, havde jeg en forventning, om en rigtig smuk pige, og jeg blev på ingen måde skuffet. Hun er virkelig flot, og generelt bare et behageligt menneske.

Jeg havde bestilt 30 min hos hende, og det synes jeg var rigtig godt givet ud. Jeg skal i hvert fald, besøge hende en anden gang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dave
ButterflyMan skrev, for 40 minutter siden:

Bryster to die for :wub:. Er de ægte som skrevet?

Kan du evt. skrive lidt om hendes kvaliteter på lagnet. I lavede vel andet end at konversere på engelsk :D


/B

Nu synes jeg du bliver lidt krævende:)

Brysterne er så ægte som de kan komme. Det er en fornøjelse at have med dem at gøre. Men jeg er mega dårlig til at beskrive sådan en seance. Men jeg var fuldt ud tilfreds.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dave
peterfils skrev, for 9 timer siden:

Passer den alder hun har skrevet i annoncen og hvad er din bedømmelse af hendes bag parti?

jeg vil skyde på, alderen passer rimelig godt, plus minus et år. Så det skal nok passe.

Sød lille numse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dave skrev, den 17.4.2022 at 09:15:

Den anden dag var jeg forbi og besøge Beatrice. Det var super nemt, at bestille en tid hos hende, og hendes engelsk var ganske udmærket.

Ud fra hendes billeder, havde jeg en forventning, om en rigtig smuk pige, og jeg blev på ingen måde skuffet. Hun er virkelig flot, og generelt bare et behageligt menneske.

Jeg havde bestilt 30 min hos hende, og det synes jeg var rigtig godt givet ud. Jeg skal i hvert fald, besøge hende en anden gang :)

thank you dear for the time we spent and for the review that you left, I will be glad to see you again <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...