Hop til indhold
Guest MadsenJesper

Foxy

Recommended Posts

Guest MadsenJesper

https://annoncelight.dk/showad/323042

Jeg besøgte Foxy for ikke så længe siden og gjorde det meste for at have Anal sex men ja selvom vi havde aftalt det så kunne det ikke lade sig gøre alligevel og må sige sexen var bare ikke særlig god følte virkelig hun bare ville have jeg skulle komme og så videre ved ikke om vi bare er gået forkert af hinanden men ja det var ikke en god oplevelse og jeg kommer ikke igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 43 minutter siden:

Hun har sandt at sige heller ikke fået særligt gode anmeldelser gennem årene ..

Til gengæld har hun fået ufattelig mange dårlige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A

Ja, jeg kender hende også for et par halvdårlige oplevelser gennem årene, men her i nyere tid og efter jeg har fundet ud af, hvad jeg kan forvente af hende, er afklaret med det og ved hvad hun faktisk er god til, så har jeg fået et par gode oplevelser med hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok

Ja kun Guderne må vide hvorfor hun kan leve af sit erhverv, for mit vedkommende blev det aldrig til mere end Jordens største skideballe under den første samtale, dog flere år tilbage end jeg husker men sådan var mit aldrig besøg, forstå mig ret, hvis en dansk Gp allerede sviner en til kort efter man blot her sagt, Hej jeg hedder xxx ja så er der åbent bart mange mænd som er ligeglade og disse findes vel næppe her på sitet 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fortsår ikke at hun orker det mere

Hvis jeg hele tiden fik besked om at være elendig eller værre til mit job vil jeg så ikke stoppe det ?

Det er ufattelig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når de samme med generelt dårlige anmeldelser bliver ved med at dukke op, så mindes jeg en gammel Morten Ingemann stribe, hvor sømanden er på bordel.

En ældre "brugt" model siger noget i retningen af: "For 1.000 kr kan du få den lækreste..."

Hertil svarer Sømanden: "Jamen jeg er ikke liderlig, jeg har bare hjemve."

Så måske har hun en form for stampublikum?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest issen

Men lidt ros skal hun have synes a. Hun har da kæmpe i mange år. Og så tror hun da stadig på sig selv. Hun er nok på staten lønning liste. Så går det vel nok for hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og så er hun tilbage. Stadig i hvert fald 10 år ældre end hun reklamerer med. Forstår ikke hun bliver ved, og der stadig er nogen der falder for det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...