Zar 332 Skrevet 18. April, 2022 Er der nogen der husker den lille kineser som huserede på forskellige adresser i Københavns området i midten af det forrige årti. Gad vide hvad der blev af hende ?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 18. April, 2022 Zar skrev, for 25 minutter siden: Er der nogen der husker den lille kineser som huserede på forskellige adresser i Københavns området i midten af det forrige årti. Gad vide hvad der blev af hende ?? Jeg husker hende og alene ved at læse din overskrift, kom jeg til at tænke på hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 817 Skrevet 18. April, 2022 Var til sidst på en berygtet vej i et af Rødovres industriområder, mener at nogle fortalte at hun var taget hjem til Kina Butterfly 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 18. April, 2022 butterfly skrev, for 24 minutter siden: Var til sidst på en berygtet vej i et af Rødovres industriområder, mener at nogle fortalte at hun var taget hjem til Kina Butterfly Jeg vi er sikkert mange der savner hende, også selvom hun var strid med telefonen, den blev ofte betjent under sexen ,men kæft hun var en stjerne til sex, kan stadig huske hende, når hun stod nøgen, og de små skamlæber hang lidt uden for , giv endelig lyd hvis hun eller en tilsvarende kineser dukker op knus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 18. April, 2022 Ja giv endelig lyd. Jeg nåede desværre aldrig at opleve hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bogummisko 34 Skrevet 18. April, 2022 hun var fræk øv hun ikke er her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 18. April, 2022 (edited) Zar skrev, for 2 timer siden: Er der nogen der husker den lille kineser som huserede på forskellige adresser i Københavns området i midten af det forrige årti. Gad vide hvad der blev af hende ?? Var det hende fra Højbro Plads? Sorry... kunne ikke lade være Typemæssigt er jeg så langt fra en typisk kinesisk kvinde, som man nærmest kan komme, så derfor tør jeg godt forsøge at være morsom uden der tænkes "reklame" sådan lige med det samme. Kan ingen huske hendes navn? Det kunne måske hjælpe lidt hvis hun er/kommer tilbage. Redigeret 18. April, 2022 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Notch Johnson 260 Skrevet 19. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 5 timer siden: Kan ingen huske hendes navn? Det kunne måske hjælpe lidt hvis hun er/kommer tilbage. Lilly/ Lily. Brugte vist også bare navnet Kinesisk Pige. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 19. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 7 timer siden: Var det hende fra Højbro Plads? 1 af dem. De 3 er der endnu, de er dog lidt mindre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 19. April, 2022 (edited) tvr skrev, for 2 timer siden: 1 af dem. De 3 er der endnu, de er dog lidt mindre Spillede hun på kontrabas? Kinesiske kvinder kan være ufatteligt smukke og graciøse på en måde vi ikke helt ser med "Viking Women". Der er noget fint og yndigt ved dem, og de ældes ofte graciøst. Ej jeg stopper nu... det er muligvis grænsende til diskriminering og racistiske undertoner... moonwalking outta here Redigeret 19. April, 2022 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 19. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 3 minutter siden: Der er noget fint og yndigt ved dem, Har du helt ret i... Der er bare aldrig noget fint og yndigt over jer nordiske kvinder.... Ahhhh.... Er der nu alligevel ikke det? Kan da komme på nogen stykker jeg har set... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 19. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 12 timer siden: Var det hende fra Højbro Plads? Sorry... kunne ikke lade være Typemæssigt er jeg så langt fra en typisk kinesisk kvinde, som man nærmest kan komme, så derfor tør jeg godt forsøge at være morsom uden der tænkes "reklame" sådan lige med det samme. Kan ingen huske hendes navn? Det kunne måske hjælpe lidt hvis hun er/kommer tilbage. Er ret sikker på at dem der har været der fint husker hende også uden navn. Hun blev ofte blot omtalt som kineseren. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 19. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 4 timer siden: Spillede hun på kontrabas? Ikke helt sikker. Men det gjorde de 3 andre ihvertfald Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stikmyggen 11 Skrevet 19. April, 2022 AlfaN skrev, for 2 timer siden: Er ret sikker på at dem der har været der fint husker hende også uden navn. Hun blev ofte blot omtalt som kineseren. Ja og hun var leveringsdygtig i alt. Der ligger et par videoer af hende på utube under "Chinese hooker in Cph" eller lignende. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MortenJ 9 Skrevet 19. April, 2022 Jeg har også været sammen med hende i Rødovre det er der også ved at være nogle år siden hun der Her i Odense var der også en kinesisk pige sidst I 20erne hun var også dejlig og gad godt have en tid med igen men chancen er nok lille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussy Lover 188 Skrevet 19. April, 2022 Har ligeledes besøgt denne kineser - Lynkineseren ... Det var tilbage i 2015 Tilbragte det meste af en nat i hendes selskab - hun var skrub liderlig og ville kneppe hele tiden ... Vi blev dog flere gange afbrudt af hendes telefon der ringede, og som hun stønnende besvarede mens jeg kneppede løs Måske det var nogen af jer medlemmer ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 20. April, 2022 Hun har fået topkarakter herinde, men ville nok have fået top-top karakter, hvis hun havde kunnet holde telefonen væk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg