Hop til indhold

Recommended Posts

Syntes jeg har set en anmeldelse og det er "kun" anal, dvs. du kan ikke få alm. Vaginal sex hos hende - jeg har også selv overvejet hende, så hører også gerne mere 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil anbefale at kigge videre…

Hun virker ikke som om hun er helt afklaret med hendes liv

Hendes lejlighed ligner shit og der lugter og er generelt ulækkert

Herudover er hun på en eller anden form for stoffer

Men hvis man vil og kan få lov mellem hendes skiftevis grin og gråd, så tager hun den dybt i røven

Del dette indlæg

Link til indlæg
dhnmdst skrev, for 6 minutter siden:

Men hvis man vil og kan få lov mellem hendes skiftevis grin og gråd, så tager hun den dybt i røven

Damm, lyder som en surrealistisk oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
PoulPik skrev, for 13 minutter siden:

Damm, lyder som en surrealistisk oplevelse

En jeg egentlig gerne havde været foruden

Del dette indlæg

Link til indlæg
PoulPik skrev, for 51 minutter siden:

Syntes jeg har set en anmeldelse og det er "kun" anal, dvs. du kan ikke få alm. Vaginal sex hos hende - jeg har også selv overvejet hende, så hører også gerne mere 

Og ja…hun vil helst kun have anal

Del dette indlæg

Link til indlæg
dhnmdst skrev, for 35 minutter siden:

Må jeg spørge hvornår du senest har besøgt hende? Synes der har været skriv om at forholdene har været bedre på det seneste, så spørgsmålet er om det er sandt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rjohansen skrev, for 19 minutter siden:

Må jeg spørge hvornår du senest har besøgt hende? Synes der har været skriv om at forholdene har været bedre på det seneste, så spørgsmålet er om det er sandt..

Oprydning samt støvsugning ændre nok ikke på kvaliteten af oplevelsen. Husker jeg ikke helt forkert, så har der været navneskift et par gange, ved dårlige anmeldelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rjohansen skrev, 1 time siden:

Omkring et halvt år siden…

Del dette indlæg

Link til indlæg
El Caliente skrev, 1 time siden:

Oprydning samt støvsugning ændre nok ikke på kvaliteten af oplevelsen. Husker jeg ikke helt forkert, så har der været navneskift et par gange, ved dårlige anmeldelser. 

Enig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg søgte på hende herinde for nogle dage siden. Og det var ikke nogen anmeldelser der gav mig lyst til at besøge hende. Jeg ville (og gjorde) kigge videre.

Redigeret af Ubeskriveligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and
Vestjyde skrev, for 17 minutter siden:

Hvordan med billederne, er det hende man møder i virkeligheden ?

Tager hun alt analt, også en som er noget over gennemsnittet ?

Prøv at thek tidligere anmeldelser, der er intet positivt skrevet om hende. Udelukkende hvad der kort er ridset op her

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vestjyde skrev, for 45 minutter siden:

Hun er noget mere slidt end billederne antyder

Tror hun tager det meste i røven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vestjyde skrev, for 3 timer siden:

Sig mig læser du overhovedet hvad der skrives, siden du er bare det mindste interesseret i at vide mere?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej 

Det er en gl traver der er beskrevet under flere navne men sjovt nok med samme billede ;)

Hun bor lige ved Forum tæt på et billighotel og er meget nem at lave aftaler med ….. surprise !!!!

Hun er helt sikker på noget og har mødt hende på gaden i anden anledning, hvor hun gik og råbte ad folk … de 100 meter der er fra kiosken og til hendes gadedør... Tænker hun er kendt i kvarteret.

Jeg oplevede hende vist på en god dag iden at det var en rigtig god oplevelse, men fik kneppet hende i fissen og godt dybt i halsen… men hun var mest til at tage den i røven… her kunne jeg dog kneppe igennem så jeg bankede min små 20 cm i bund igen og igen .. til tøsens store glæde ;) 

Det var en fed oplevelse, men kun fordi jeg var i stand til at ignorere et tilrøget mørkt og beskidt hjem hvor jeg tænker vi alle er blevet monteret i samme beskidte sofa ;) 

Hvis man syntes det er Ok og kan ignorere hendes attitude samt tydelige påvirkning …. Tja så er det vel Ok!!!! Meeeeen det er squ ikke Ok for mig og jeg kommer ikke igen 

nb 

Jeg var meget i tvivl om hun bare ikke var glad for jobbet og sur eller påvirket, men efter st læse andre review og møde hende på gaden er jeg nu 100 % sikker på hun er væk i noget euforiserende 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlfaN skrev, for 3 timer siden:

Sig mig læser du overhovedet hvad der skrives, siden du er bare det mindste interesseret i at vide mere?

Hver sin smag og lyst…

Pas dog for h…… din egen butik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej i logen

havde længe kikket på hende og syntes billederne virkede frække - noget tændte mig, skønt man ikke ser ansigt.

lørdag i påsken kom en aftale i hus, knep med gummi og blow uden gummi.

pris 1.100,00 og her må jeg virkelig bare sige DONT DO IT...

pigen er nok 40-45 og hun gider på ingen måde det job hun selv har valgt!

hele hendes attitude er rend mig i røven stodder, få det klaret og skrup så ud af min lejlighed..

Det er tydeligt den fornemmelse man får, og de ellers søde sms beskeder er ikke til, at genkende når man træder ind i den møgbeskidte og total rodede uhumske lejlighed.

dum som jeg var skred jeg ikke - dyre lærepenge at bræde 1100 dask af på en tøs der 100% ikke gider.

kort beskrivelse; stol på gulvet, du kan smide dit tøj her - det er fin garderobe service!

Jeg smider alt,, vi havde i øvrigt aftalt vi begge var afklædte,  men det tiltrods så havde hun noget kikset strømper/top ting på.

mig over i hvad jeg troede var en seng - ser stor uhumsk madres, og vil ligge mig da hun siger “du skal ligge dig ned helt roligt, madrassen ligger på flyttekasser.

mon ikke min korte beskrivelse fortæller alt ?

hold op et shithole,, spar pengene og bevar jeres værdighed gutter.

//M

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlfaN skrev, for 17 timer siden:

Ville høre om alt var falsk reklame og dårlig oplevelse.

Kom en gang ved en ung kvinde i Randers, havde en dejlig oplevelse og hun var så sød og ny i faget.

Næste gang var alt bare kaos der, som beskrevet her også.

Så ville høre om hende her  nogensinde havde levet op til det lovede.

Har ikke planer med at besøge hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...