Hop til indhold
Normal

Eva L… hold op hun er velskabt

Recommended Posts

For 4 uger siden besøgte jeg Eva for første gang. Efter at have læst de mange gode anmeldelser, med forbehold for at hun kunne virke reserveret, så gav jeg det et forsøg.

hun var på et velkendt sted ved marmorkirken - Beauty Mia har jeg mødt i samme lejlighed, et år tidligere, i den modsatte ende af lejligheden. Stor smilende tog Eva i mod, og jeg fik et håndklæde og tog det obligatoriske bad.

vel tilbage på værelset afregnede vi 1200 for 45 min. Jeg kan lide at have god tid og nyde pigen. Eva smed det sparsomme tøj, og wauw! - hendes bryster er helt utrolige, de ligner ved første øjekast at de er lavet, sådan som de står flot og rankt - men nej, de er øko!!! Og resten af kroppen sidder som den skal, med en lækker pariser numse. 

eva går forsigtigt frem og kysser forsigtigt - hvilket står i skarp kontrast til mit besøg i den anden ende af lejligheden hos Mia, der nærmest snaver en i gulvet inden man har fået overtøjet af. Men hvad Eva har er en charme og masser af smil. Hun griner og smiler hele tiden. Hun har det sødeste smil, hvilket man ikke kan se på billederne, desværre.

kondom på, og så fik jeg et super blow med lidt deep throat blandet med masser af slikken på bollerne og alt andet - mums. Op i cowgirl, og de fantastiske bryster, dem skulle jeg kramme og sluge - men hun er lidt følsomme på vorterne, så jeg slappede lidt af og nød dem på anden vis.

til sidst kom jeg på brysterne, nøj det var lækkert. Vi snakkede lidt til sidst, og jeg lovede st komme tilbage en anden gang.

jeg kommer helt sikkert tilbage næste gang, jeg er på de kanter - det smil og den krop - wow, det skal jeg have mere af!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lb50
Elgestor skrev, for 1 time siden:

Der må da være hældt noget helt specielt i drikkevandet der hvor hun kommer fra :eek:

Hvordan er hendes engelsk?

Eva taler rigtig godt engelsk. Desuden mestrer hun fransk og spansk… Altså også sprogene! :)) Hun er fra Schweiz .

Lb

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har fået 45 min med oliemassage hos Eva. Fuck hun er lækker, og sikke en oplevelse at besøge hende. Fantastisk at gå bag hende hele vejen fra entreen og ind på værelset, den røv hun har er ekstremt flot. Jeg vil besøge hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...