Hop til indhold
stivert

Hanne massage vejle

Recommended Posts

Hende besøgte jeg lidt udenfor Vejle i hendes hjem. Formoder det er der hun holder til endnu, da det er 1 år til 1½ år siden.

Flotte omgivelser, totalt diskret parkering. Hyggerummet ligger i den ene ende af det store hus/gård. Der var rent og nyt lagen.

Selve sexen var god, ikke intim, men stille og rolig med tid til at snakke. Hun snakkede meget om, at hun gik kun rundt derhjemme og ventede på at der kom "besøg".

Jeg har ikke været der siden, da.... synes ikke rigtig der var kemi mellem os. Det kan sagtens være mig den var gal med, dunno. Men stille og rolig og snaksaglig var hun da.

Karakter fra 1-5 ( 5 højst)

Stedet: 5 nem at finde og diskret.

Hyggerummet: 5 solid seng, rent.

Sex: Et stort 3 tal, fik hvad jeg kom efter.

Gentagelse: 1 Igen ikke hende men nok mere mig.

Håber nogen kan bruge den her lille anmeldelse til noget :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
SødfyrJylland skrev, den 21.4.2022 at 08:58:

Hende besøgte jeg lidt udenfor Vejle i hendes hjem. Formoder det er der hun holder til endnu, da det er 1 år til 1½ år siden.

Flotte omgivelser, totalt diskret parkering. Hyggerummet ligger i den ene ende af det store hus/gård. Der var rent og nyt lagen.

Selve sexen var god, ikke intim, men stille og rolig med tid til at snakke. Hun snakkede meget om, at hun gik kun rundt derhjemme og ventede på at der kom "besøg".

Jeg har ikke været der siden, da.... synes ikke rigtig der var kemi mellem os. Det kan sagtens være mig den var gal med, dunno. Men stille og rolig og snaksaglig var hun da.

Karakter fra 1-5 ( 5 højst)

Stedet: 5 nem at finde og diskret.

Hyggerummet: 5 solid seng, rent.

Sex: Et stort 3 tal, fik hvad jeg kom efter.

Gentagelse: 1 Igen ikke hende men nok mere mig.

Håber nogen kan bruge den her lille anmeldelse til noget :)

Tak for det. Tog du hende i røven?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende har jeg besøgt flere gange :-) sød dame der tager godt imod alle dine forslag 

Jeg har taget hende i røven, og hun tager imod uden problemer.

Hun har også en profil på xklub sammen med sin mand hvor de søger mænd der vil tage hende hårdt. :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bosse1910 skrev, for 21 minutter siden:

Har du et link til hende på xklub

Det er deres private profil derinde, så jeg tror ikke det er lovligt at videregive efter Eroguides retningslinier, men nogen af de billeder de har på deres profil, er også dem hun bruger på hendes annonce, såå, hun er ikke så svær at finde derinde. :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
nce skrev, Lige nu:

Oplysninger om, hvor man ellers kan finde annoncører, er vist lige på kanten af det tilladte her, så måske er det en god idé at ændre lidt på dine seneste to indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende for ca 1 år siden... dejlig ligetil Kvinde...men gode former som jeg kan lide.- jeg brugte kun røven på hende ..hun tog pænt imod selvom jeg er noget stor-.

dejlig kemi... og rigtigt hun bor på en gård....den ligger  noget diskret....

manden var hjemme da jeg på besøg.... 

hilste pænt på ham. og kan huske han sagde da jeg blev lukket ind....Giv hende nu en ordenlige tur.. hun trænger.

Redigeret af stor
fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej    Jeg besøgte hende i sidste uge.  Tja… venlig dame for mig lidt for meget til den fyldige/ fede størelse hun siger 80 kg. Jeg vil mene  plus 20-25 kg.    Jeg havde problemer med at nå ind til smørhullet med lille P. Havde hende i alle huller forfra og bagfra og afsluttede hæderligt.   Jeg må indrømme jeg ikke kunne tænde på hende       Jeg har læst om folk der gik iigen med det samme ,,,,,,,,  jeg vil nok nuppe en kinapige næste gang jeg har 1400kr  det kan man komme langt med.    Nok om det  nu har jeg prøvet hende efter at have set hendes annonce , billederne må være gamle ….              Tak for nu 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lille-per skrev, for 17 timer siden:

billederne må være gamle ….             

Ja jeg tænker de er over 10 år. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er en  dame derer meget godt i stand der  bor sammen med sin mand på en lille ejendom op af E45 Vejnavnet vil jeg ikke afsløre her men har besøgt hende men har været der i et andet ærne . og der fortalte  hun mig at hun søgte mænd.og der nævnede hun at hun har en annonce på xklub.. hun fortalte videre at jeg kunne jo blive og hygge med hende .men var på arb. fortalte jeg hende og kom for at rep en ting på heddes adresse .Ikke lige en for mig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er en lille fræk moden dame med nogle dejlige patter og en lækker smagfuld fisse.

Har bollet hende en gang, pænt og rent indenfor og hun var frisk fra bad med vådt hår. 

Vi havde nok ikke kemi og der var bare ikke connection mellem os. Hun er en sød dame.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...