Guest Verde Skrevet 21. April, 2022 Har haft tanken et stykke tid: kunne være frækt at finde en GP-ven, som man kunne besøge klinikker sammen med. jeg er mest til Q, men besøger også tit shemales. Begge steder ville det være fedt at være to kunder sammen…gerne uden berøringsangst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dkdfyn 27 Skrevet 25. April, 2022 Hvor i landet holder du til? Kunne godt være interesseret i en gp makker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 25. April, 2022 dkdfyn skrev, for 15 minutter siden: Hvor i landet holder du til? Kunne godt være interesseret i en gp makker Efterlysningen er i Jylland, men Jylland er selvfølgelig også et pænt stort areal Så kunne da være rart med et hint om, hvor i Jylland vi snakker om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dkdfyn 27 Skrevet 25. April, 2022 @Søren AA kunne måske have været lidt mere tydelig, men tak for at uddybe det på den måde jeg mente det. Er stor forskel på at finde en gp makker i Ålborg hvis men selv bor i padborg eller omvendt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 25. April, 2022 Det med at finde en man kan besøge en GP sammen med er ikke så nemt. Jeg har nu flere gange prøvet at finde en makker til at besøge en GP i Aalborg, men det er endnu ikke lykkedes. Interessen er stor, men når det kommer til stykket er det ikke blevet til noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Verde Skrevet 25. April, 2022 Tak for svarene! Jeg bor i Vestjylland, men kommer engang imellem lidt rundt i landet. Kunne være fedt at kende/ha’ mail på nogle ligesindede rundt omkring, så man kunne lave aftale, når lejligheden byder sig. Jeg kører gerne langt for en go’ aftale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Xl53 7 Skrevet 25. April, 2022 Verde skrev, den 21.4.2022 at 19:57: Har haft tanken et stykke tid: kunne være frækt at finde en GP-ven, som man kunne besøge klinikker sammen med. jeg er mest til Q, men besøger også tit shemales. Begge steder ville det være fedt at være to kunder sammen…gerne uden berøringsangst Hej.....du må gerne skrive til mig. Har selv samme tanke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg