Hop til indhold
Guest Hamfradetjyske

Danske-Mille Varde

Recommended Posts

Guest Søren A

Berette om hvad? Du har efterlyst Mille en gang allerede og umiddelbart kender du hende jo godt selv, så hvad er det du vil vide, som du ikke allerede selv ved om hende? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hamfradetjyske
Søren A skrev, for 12 minutter siden:

Berette om hvad? Du har efterlyst Mille en gang allerede og umiddelbart kender du hende jo godt selv, så hvad er det du vil vide, som du ikke allerede selv ved om hende? 

Jamen kan du da ikke være ligeglad?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
Hamfradetjyske skrev, for 5 timer siden:

Jamen kan du da ikke være ligeglad?

Jo det kunne jeg godt, men selvom jeg har haft en mindre god oplevelse med Mille, så bryder jeg mig ganske enkelt ikke om din agenda i det her. 

Jeg gætter på, at du sikkert har haft andre profiler herinde, som også havde det ene formål, at grave efter belastende informationer om Mille. 

Det er faktisk list rystende, at søge på hendes navn og se alle de forespørgsler der er på hende, og måden som forespørgslerne er formuleret på. Det er meget tydeligt, de ikke er lavet for at blive klogere på, om hun er værd at besøge, men nærmere for at få spredt en masse dårlig omtale for hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hamfradetjyske
Søren A skrev, for 4 timer siden:

Jo det kunne jeg godt, men selvom jeg har haft en mindre god oplevelse med Mille, så bryder jeg mig ganske enkelt ikke om din agenda i det her. 

Jeg gætter på, at du sikkert har haft andre profiler herinde, som også havde det ene formål, at grave efter belastende informationer om Mille. 

Det er faktisk list rystende, at søge på hendes navn og se alle de forespørgsler der er på hende, og måden som forespørgslerne er formuleret på. Det er meget tydeligt, de ikke er lavet for at blive klogere på, om hun er værd at besøge, men nærmere for at få spredt en masse dårlig omtale for hende.

Okay professor du har talt sikke en forestilling at have om noget du ikke aner.. god aften hils konen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...