Hop til indhold
Lady C.Hex

Gode citater..... og andre ord.

Recommended Posts

Guest hrolandj
Citat

Hvis en kvinde søger en mand "at blive gammel med" så er det dårlig kotyme at gøre hende opmærksom på, at hun allerede ér gammel

Citat

Man kan ikke have for mange bøger; man kan have for få boghylder

Citat

Jeg lærte fra barnsben af, at man skal tænke sig om før man handler - så hvis jeg stikker dig en lussing kan du være helt sikker på at jeg har tænkt grundigt over det, og besluttet du har fortjent den!

Citat

Hvis en kvinde klæder sig udfordrende på ér det en invitation - men før du trænger dig på skal du være 100% sikker på at det er dig hun inviterer!

Citat

Jeg er blevet gjort opmærksom på, at mine ord og handlinger har fornærmet nogle af jer. Det er en beklagelig fejl; meningen var at fornærme alle!

Citat

Jaj sdauer sårm d pasr maj! (og du kan jo sagtens læse det)

Citat

Demokrati: Folket har talt! (men de ved ikke, hvad de snakker om)

Citat

Lad være med at spørge folk "hvor dum kan man være" - der er alt for mange, der tager det som en udfordring!

Citat

Jeg ér et morgenmenneske... Jeg er bare født i en forkert tidszone!

Citat

Jeg kan forklare det for dig, men jeg kan ikke forstå det for dig!

Står selv bag allesammen.... 

Dét må vist være nok i første omgang. Har skrevet mange flere, men de her er nogle af mine yndlings.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Hvis du gør alle glade og tilfreds, så er du lige så spændende som et glas mælk."

(sagde min mor til mig en gang når jeg var lille og ked over at nogen var sur på mig)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@hjol... nej... @Hroldjan... heller ikke @hrdolban så? Fåg... @hrolandj (JÆS!) jeg er en lille smule ordekvilibristisk lun på dig i nat. Fantastiske ord dér! 

hrolandj skrev, for 15 timer siden:

Jeg er blevet gjort opmærksom på, at mine ord og handlinger har fornærmet nogle af jer. Det er en beklagelig fejl; meningen var at fornærme alle!

Det minder mig om hvad mutter på @Pussy Galores sagde en gang jeg var lidt træt af at alle hønsene i huset (som jeg i øvrigt holdt meget af) ligesom skulle træde hinanden over tæerne for at tækkes mutter som jeg ved er super cool og ikke gider fnidder-fnadder. Det ligger en del år tilbage skal det lige siges :) 
Til mit frustrerede replik til hende som mutter: 
"Ejmen for helvede Mutter - de har en eller anden åndssvag konkurrence om hvem af os du bedst ka' li'. Det er ikke til at holde ud at høre på!" 
svarer en af de mest coole kvinder i København: 
"Det er så nemt. Jeg kan ikke li' nogen af jer!"  
...og så skraldgriner vi. :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Catsuit
hrolandj skrev, for 16 timer siden:

Står selv bag allesammen.... 

Dét må vist være nok i første omgang. Har skrevet mange flere, men de her er nogle af mine yndlings.

Jeg er vild med selvtilliden til at citere dig selv. Jeg tror det var Richard Bandler bag NLP der sagde "confidence is based on competence". Hvortil arrogance er bygget op på store armbevægelser og tom luft, og bare er en imitation af den ægte vare

Tak for at dele lidt af dine skriv! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hrolandj
Catsuit skrev, for 6 timer siden:

Jeg er vild med selvtilliden til at citere dig selv. Jeg tror det var Richard Bandler bag NLP der sagde "confidence is based on competence". Hvortil arrogance er bygget op på store armbevægelser og tom luft, og bare er en imitation af den ægte vare

Tak for at dele lidt af dine skriv! :)

Du skal da lige have 10 point for den obskure reference til Bandler :D Jeg måtte lige google ham først og til trods for at Jeg finder manden meget, meget suspekt, så har han ganske ret.

Jeg vil med det samme sige, at Jeg kan være usædvanligt arrogant. Jeg er udmærket klar over de fleste af mine fejl og mangler, og Jeg gør meget ud af ikke at udtrykke dem. Jeg lader det dog få frit løb, hvis nogen virkeligt skurrer mig mod hårene på den forkerte måde, men Jeg gør meget ud af ikke at lade den arrogante del af mig tage overhånd.

Citat

Du har ingen anelse om, hvor mange hårde rants, der virkeligt ville have fornærmet og såret dig, Jeg har skrevet.... men slettet igen uden at poste dem....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Catsuit
hrolandj skrev, for 11 timer siden:

Du skal da lige have 10 point for den obskure reference til Bandler :D Jeg måtte lige google ham først og til trods for at Jeg finder manden meget, meget suspekt, så har han ganske ret.

 

Bandler er en selv-hjælps guru. Alle indenfor den bullshit branche er super suspekte i mit perspektiv, så jeg forstår dig godt. Men det er som ordsproget siger "even a broken clock is right twice a day".

hrolandj skrev, for 11 timer siden:

Jeg vil med det samme sige, at Jeg kan være usædvanligt arrogant. Jeg er udmærket klar over de fleste af mine fejl og mangler, og Jeg gør meget ud af ikke at udtrykke dem. Jeg lader det dog få frit løb, hvis nogen virkeligt skurrer mig mod hårene på den forkerte måde, men Jeg gør meget ud af ikke at lade den arrogante del af mig tage overhånd

You and me, too. Falsk ydmyghed er en dyd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den 23.4.2022 at 20:49:

"Hvis du gør alle glade og tilfreds, så er du lige så spændende som et glas mælk."

(sagde min mor til mig en gang når jeg var lille og ked over at nogen var sur på mig)

Hej du ;)

Her er en anden udgave af den : - den der taler til alle - taler til ingen       

Mange hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C.Hex skrev, for 3 timer siden:

Hvis man er for stille for længe,

så visner tungen....

Af Pippi Langstrømpe:D:D

Kære Lady ....:)

Her er en anden af Pippi Langstrømpe : Pippi bliver spurgt : Pippi kan du lave dette ???  - -  Pippi, hmm, ja det kan jeg godt  - for det har jeg aldrig prøvet før 

Jeg synes den er til eftertanke ;)

Mange hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Catsuit

"Happiness is not easy to find. It's very difficult to find it in yourself — and impossible to find anywhere else"

"If it wasn't for me, I'd do brilliantly"

"Don't you know that we must always have a place where we never go but where we think we'd be happy if we did?"

"In great affairs men show themselves as they wish to be seen, in small things they show themselves as they are"

"Conscience is a dog that does not stop us from passing but that we cannot prevent from barking"

Chamfort

Redigeret af Catsuit

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...