Hop til indhold
Tabloid

Rania i Aarhus!

Recommended Posts

Guest Gabbana

Som du selv nævner har hun blandet anmeldelser nogle siger hun åbner sig mere op jo mere man besøger hende. 

Du kan jo prøve og se det kan være oplevelsen er anderledes for dig.

jeg har dog ladet mig fortælle at hun god kan være svær at få fat i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gabbana skrev, for 12 minutter siden:

Som du selv nævner har hun blandet anmeldelser nogle siger hun åbner sig mere op jo mere man besøger hende. 

Du kan jo prøve og se det kan være oplevelsen er anderledes for dig.

jeg har dog ladet mig fortælle at hun god kan være svær at få fat i.

Ok tak, har du selv været der?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
Tabloid skrev, for 5 minutter siden:

Ok tak, har du selv været der?

Ja 1 gang.  for mit vedkommende  var hun sød nok vi kom da lidt efter lidt til en samtale jeg har dog ikke planer om at besøge hende igen. 

Det var hverken vildt dårligt eller vildt godt

Redigeret af Gabbana

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende for nogle uger siden. Det er rigtigt som anmeldelserne angiver - hun virker måske sød nok men også meget reserveret. Der var ikke megen GFE over det, det blev meget mekanisk. Jeg kunne slet ikke leve mig ind i det. Har nok lidt brug for illusionen om at pigen faktisk kan lide at være sammen med mig for at rigtigt kunne præstere. Jeg endte derfor med at trække stikket før tiden, da det bare føltes forkert og lidt pinligt for mig at der var problemer med at præstere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liderlig & lysten skrev, for 3 minutter siden:

Jeg besøgte hende for nogle uger siden. Det er rigtigt som anmeldelserne angiver - hun virker måske sød nok men også meget reserveret. Der var ikke megen GFE over det, det blev meget mekanisk. Jeg kunne slet ikke leve mig ind i det. Har nok lidt brug for illusionen om at pigen faktisk kan lide at være sammen med mig for at rigtigt kunne præstere. Jeg endte derfor med at trække stikket før tiden, da det bare føltes forkert og lidt pinligt for mig at der var problemer med at præstere. 

Tak for input, ja det må godt virke som om det er sur pligt!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...