tronheim 221 Skrevet 15. Januar, 2023 Ja helt ærligt !! skal vi nu ikke bare finde ud af! hvor KURT THE MAN !! har det fra ! menes har han været der , som man forstår ,!!Hvis jeg læser det!! her for nylig ,!! og er det Ham/ hende som er på billederne ! Hvis ja så kan det jo tyde på , EN HAM/HENDE !! er tilbage . Men ikke hende der normalt giver massage der ! Forstår i / du nu hvad jeg mener ! sorry Stapler !hvis du ser dette her !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 268 Skrevet 15. Januar, 2023 (edited) Helt enig God aften til dig Redigeret 15. Januar, 2023 af B70 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin55 154 Skrevet 15. Januar, 2023 jeg kommer hos Ticha, i munkebo. hun giver kun en hånd trold, men rigtigt god massage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kurt The Man 62 Skrevet 16. Januar, 2023 tronheim skrev, for 23 timer siden: Ja helt ærligt !! skal vi nu ikke bare finde ud af! hvor KURT THE MAN !! har det fra ! menes har han været der , som man forstår ,!!Hvis jeg læser det!! her for nylig ,!! og er det Ham/ hende som er på billederne ! Hvis ja så kan det jo tyde på , EN HAM/HENDE !! er tilbage . Men ikke hende der normalt giver massage der ! Forstår i / du nu hvad jeg mener ! sorry Stapler !hvis du ser dette her !!! Jeg var der i fredags. Det er IKKE hende på Annoncelight - https://annoncelight.dk/profile/massage+one Meget grovere og muskuløs. Men i dag bruges der filtrer der kan få Mogens Glistrup til at ligne en fotomodel, hvilket ikke har gjort det lettere af identificere. Jeg har som sagt kun været der sidste uge, så kan ikke sige hvem der normalt er der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 173 Skrevet 23. August, 2023 Jeg har været forbi for et par uger siden. Kan godt forstå at nogen er i tvivl. Hun ser meget maskulin ud, og har en påtaget lyst stemme. Jeg fik hvad jeg kom efter, men kommer ikke igen. Syntes ikke stedet er særligt indbydende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Yahoo kys 0 Skrevet 9. Juli, 2024 (edited) B70 skrev, den 15.1.2023 at 16:20: Jeg kender ikke eller har besøgt nogen af de omtalte personer ,Jeg deler bare billeder af hende/ham som tråden handler om god aften vh B70 Har været på besøg hos denne fantastiske thai kvinde, havde bestilt 45 min og der var gang i den til sidste minut, hvorefter jeg fik tilbudt et bad og dejligt massage den bedste service Følte der var fuld indlevelse under hele akten, Massagesengen er meget god standard. Det er 100% hende på billederne, fantastiske bryster. Stedet er diskret udseende 8-9/10 Sex 9/10 stedet 7/10 Gentagelses chance = 100% Anbefale 100% https://annoncelight.dk/profile/massage+one Redigeret 9. Juli, 2024 af Yahoo kys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kugodt 4 Skrevet 9. Juli, 2024 Yahoo kys skrev, for 3 timer siden: Har været på besøg hos denne fantastiske thai kvinde, havde bestilt 45 min og der var gang i den til sidste minut, hvorefter jeg fik tilbudt et bad og dejligt massage den bedste service Følte der var fuld indlevelse under hele akten, Massagesengen er meget god standard. Det er 100% hende på billederne, fantastiske bryster. Stedet er diskret udseende 8-9/10 Sex 9/10 stedet 7/10 Gentagelses chance = 100% Anbefale 100% https://annoncelight.dk/profile/massage+one Lyder lækkert. Ligger det i Munkebo eller udenfor byen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eje 106 Skrevet 9. Juli, 2024 22 cm and thick skrev, den 25.4.2022 at 13:22: Sjovt som der er meget delte meninger om denne person... Vi bliver nok nødt til at tage en tur med hende for at konstatere om der er hold i påstanden om at hun er ombygget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vining 21 Skrevet 9. Juli, 2024 Kugodt skrev, for 7 timer siden: Lyder lækkert. Ligger det i Munkebo eller udenfor byen? Ligger på torvet i Munkebo. parkeringsplads bag bygningen, så lidt diskret, men der kommer andre besøgende tilmed forretninger der er der.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
menor79 21 Skrevet 10. Juli, 2024 Eje skrev, den 9.7.2024 at 15:17: Vi bliver nok nødt til at tage en tur med hende for at konstatere om der er hold i påstanden om at hun er ombygget. Igen? Lærte vi ikke alt vi kunne sidst? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eje 106 Skrevet 13. Juli, 2024 menor79 skrev, den 10.7.2024 at 16:02: Igen? Lærte vi ikke alt vi kunne sidst? Jeg har ikke været der - endnu! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg