Hop til indhold

Recommended Posts

Ja helt ærligt !! skal vi nu ikke bare finde ud af!   hvor KURT THE MAN !! har det fra !    menes har han været der ,  som man forstår ,!!Hvis  jeg læser det!! 

her for nylig ,!! og er det  Ham/ hende som er på billederne ! Hvis ja så kan det jo tyde på , EN HAM/HENDE   !! er tilbage .

Men ikke hende der normalt giver massage der !

Forstår i / du nu hvad jeg mener    !    sorry Stapler !hvis du ser dette her !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
tronheim skrev, for 23 timer siden:

Ja helt ærligt !! skal vi nu ikke bare finde ud af!   hvor KURT THE MAN !! har det fra !    menes har han været der ,  som man forstår ,!!Hvis  jeg læser det!! 

her for nylig ,!! og er det  Ham/ hende som er på billederne ! Hvis ja så kan det jo tyde på , EN HAM/HENDE   !! er tilbage .

Men ikke hende der normalt giver massage der !

Forstår i / du nu hvad jeg mener    !    sorry Stapler !hvis du ser dette her !!!

Jeg var der i fredags. Det er IKKE hende på Annoncelight - https://annoncelight.dk/profile/massage+one Meget grovere og muskuløs.

Men i dag bruges der filtrer der kan få Mogens Glistrup til at ligne en fotomodel, hvilket ikke har gjort det lettere af identificere. Jeg har som sagt kun været der sidste uge, så kan ikke sige hvem der normalt er der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været forbi for et par uger siden. Kan godt forstå at nogen er i tvivl.  Hun ser meget maskulin ud, og har en påtaget lyst stemme.

Jeg fik hvad jeg kom efter, men kommer ikke igen. Syntes ikke stedet er særligt indbydende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
B70 skrev, den 15.1.2023 at 16:20:

Jeg kender ikke eller har besøgt nogen af de omtalte personer ,Jeg deler bare billeder af hende/ham som tråden handler om      god aften vh B70

Har været  på besøg hos denne fantastiske thai kvinde, havde bestilt 45 min og der var gang i den til sidste minut, hvorefter jeg fik tilbudt et bad og dejligt massage den bedste service

Følte der var fuld indlevelse under hele akten, Massagesengen er meget god standard.

Det er 100% hende på billederne, fantastiske bryster. 

Stedet er diskret 

udseende 8-9/10

Sex 9/10

stedet 7/10

Gentagelses chance = 100%

Anbefale 100%

https://annoncelight.dk/profile/massage+one

Redigeret af Yahoo kys

Del dette indlæg

Link til indlæg
Yahoo kys skrev, for 3 timer siden:

Har været  på besøg hos denne fantastiske thai kvinde, havde bestilt 45 min og der var gang i den til sidste minut, hvorefter jeg fik tilbudt et bad og dejligt massage den bedste service

Følte der var fuld indlevelse under hele akten, Massagesengen er meget god standard.

Det er 100% hende på billederne, fantastiske bryster. 

Stedet er diskret 

udseende 8-9/10

Sex 9/10

stedet 7/10

Gentagelses chance = 100%

Anbefale 100%

https://annoncelight.dk/profile/massage+one

Lyder lækkert.

Ligger det i Munkebo eller udenfor byen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 25.4.2022 at 13:22:

Sjovt som der er meget delte meninger om denne person... :huh:

Vi bliver nok nødt til at tage en tur med hende for at konstatere om der er hold i påstanden om at hun er ombygget.:unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kugodt skrev, for 7 timer siden:

Lyder lækkert.

Ligger det i Munkebo eller udenfor byen?

Ligger på torvet i Munkebo.

parkeringsplads bag bygningen, så lidt diskret, men der kommer andre besøgende tilmed forretninger der er der..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eje skrev, den 9.7.2024 at 15:17:

Vi bliver nok nødt til at tage en tur med hende for at konstatere om der er hold i påstanden om at hun er ombygget.:unsure:

Igen? Lærte vi ikke alt vi kunne sidst?

Del dette indlæg

Link til indlæg
menor79 skrev, den 10.7.2024 at 16:02:

Igen? Lærte vi ikke alt vi kunne sidst?

Jeg har ikke været der - endnu!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...