Hop til indhold
gry

Er annoncelight under opdating eller ligende

Recommended Posts

Er annoncelight under opdatering eller ligende idag?

jeg loggede ind idag og vil aktivere min annonce, har flere liggende på annoncelight under min profil, og den jeg oftest bruger var væk… så kunne ikke aktivere den. 
jeg kan selvføldig skrive den igen, men jeg har brugt lang tid og kræfter på at få præcis de ting frem i den som jeg gerne ville, derudover betaler man for at være inde på siden og kunne gemme sin konto med info og annoncer derinde, så de ikke skal skrives igen

Jeg har desværre ingen sikkerhedskopi liggende på min pc… til stor fortrydelse nu.

har nogle andre oplevet ligende 

jeg vil skynde mig og ændre min kode i tilfælde af hacking.

vh Gry 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har fint kunnet tilgå annoncelight i dag, jeg har dog ikke nogle annoncer kørende.

I øvrigt syntes jeg det er ret imponerende at du er aktiv her, når din profil siger du er født i 1876 :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
gry skrev, for 47 minutter siden:

Jeg har desværre ingen sikkerhedskopi liggende på min pc… til stor fortrydelse nu.

Nettet husker alt. Det er flere af brugerne der gør det i at hente cachede sidder frem fra Googles cache. Jeg kan ikke lige hjælpe med hvordan, men mon ikke der er en venlig sjæl herinde der kan hjælpe?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest amatør
gry skrev, for 3 timer siden:

jeg loggede ind idag og vil aktivere min annonce, har flere liggende på annoncelight under min profil, og den jeg oftest bruger var væk… så kunne ikke aktivere den. 
jeg kan selvføldig skrive den igen, men jeg har brugt lang tid og kræfter på at få præcis de ting frem i den som jeg gerne ville, derudover betaler man for at være inde på siden og kunne gemme sin konto med info og annoncer derinde, så de ikke skal skrives igen

Du kan sikkert finde en gammel kopi her, som du kan tage info fra:

Internet Archive: Wayback Machine

mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg

@gry Jeg kan måske hjælpe... problemet er at du skal linke til din annonce eller din VIP profil (har du sådan een?) for at jeg kan se om jeg overhovedet kan hjælpe. 
Og man må ikke gøre reklame for sig selv i en tråd sådan meget overordnet sagt og ikke så specifikt defineret. 
Vil du sende mig en privat besked med link til (helst) din VIP profil eller (i mangel af bedre) din annonce? 
Har du ikke VIP profil så skal een eller anden annonce fra dig aktiveres før jeg eventuelt kan hjælpe. 

Jeg har ikke haft problemer i dag - men jeg har sådan en auto-aktiverings-kalender som VIP profil.
Det koster 299kr. om måneden og du kan altid findes af dem der kender dit navn/din tekst. Også på dage hvor du IKKE har annonce i. Absolut pengene værd. Jeg har 3 VIP profiler derinde. Een til halløj-koncept 1, een til halløj-koncept 2 og een til halløj-koncept 2B :D 

Jeg kan ligesom heller ikke linke til mine egne eksempler pga. Ananas i egen Juice-reglen ;) 

Skriv en privat besked - eller find mit telefonnummer "for enden af stien" til Lingam massage (se profiltekst her under min annonce profil - den brede sorte knap under billedet af min brede hvide røv - og følg links og anvisninger, så ender du med et telefonnummer :Dog ring mig op hvis det er akut. Jeg går (desværre) ikke tidligt i seng. Har et andet job hvor jeg skal være ved skærmen en del timer endnu. Så du ringer/sms'er bare. 

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...