Hop til indhold
Ahmet

Carrie for begyndere.

Recommended Posts

På trods af efterhånden mange besøg hos Mansiongirls, havde jeg af forskellige grunde endnu ikke besøgt dejlige Carrie. Jeg havde læst meget om Carrie, hvor lækker hun var, hvor fantastisk indlevende hun var, hvor sød hun var, og endda vist nok også alt for sød til sådan en som mig :-). Men nu skulle hun mærke Ahmet fra hans bedste side, og det kom hun til. Jeg købte en halv time med prinsessen, hvor vi startede med lidt nussen og kysseri. Hun er meget kælen og virker hele tiden meget tændt. Hun slikkede min pik på en fræk og sulten måde, samtidig med at jeg overgramsede hende og slikkede hendes patter og fisse. Derefter kneppede vi løs og jeg måtte flere gange trække mig ud for ikke at komme for tidligt. Jeg råkneppede hende og hun stønnede og gispede højere og højere, til sidst kunne jeg ikke holde mig længere og lod kanonen gå af oppe i hendes dejlige fisse. Til alle jer der endnu ikke har besøgt Carrie kan jeg kun sige en ting: Kom afsted, hun er på fra start til slut.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...