Hop til indhold
19517

De dyreste pige???

Recommended Posts

Hvor finder man de dyre piger her i landet? Dem der er top-dollar. 

Har lige set en lille film hvor man følger en pige i USA. Hun har de rige klienter og ser ud der efter. 

Så skal jeg kende nogen der kender nogen?

Eller hvad?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er sikker på de fleste piger gerne vil være dyre så fyld tegnebogen og giv den gas.

På det mere seriøse plan er der mange på twitter, mange vil sikkert gerne tage en flyver for at servicerer dig mod fyrstelig betaling.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Roger Rabbit

Prøv på Balthazar (D’angleterres champagnebar) og hos genboen Victors hen på aftenen torsdag til lørdag. Der har jeg samlet flere lækre kvinder op gennem de seneste par år. To af dem ser jeg stadig fra tid til anden. De har klasse, personlighed, humor og er intelligente - med dyre vaner og hang til god vin og mad. Der er ingen tvil om, at du bliver kigget ud, så på med jakkesættet, nypudsede sko og det dyre ur. Det tæller også at være velplejet, open-minded, dannet og udvise en vis portion humor uden at være plat. Og så er diskretion nok den mest værdsatte egenskab. Fx: For et års tid siden mødte jeg tilfældigt en ca 30-årig kvinde, der er ansat advokat hos min advokat. What a small world. 

god jagt

Redigeret af Roger Rabbit
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Roger Rabbit skrev, for 59 minutter siden:

Prøv på Balthazar (D’angleterres champagnebar) og hos genboen Victors hen på aftenen torsdag til lørdag. Der har jeg samlet flere lækre kvinder op gennem de seneste par år. To af dem ser jeg stadig fra tid til anden. De har klasse, personlighed, humor og er intelligente. Der er ingen tvil om, at du bliver kigget ud, så på med jakkesættet, nypudsede sko og det dyre ur. Det tæller også at være velplejet, open-minded, dannet og udvise en vis portion humor uden at være plat. Og så er diskretion nok den mest værdsatte egenskab. Fx: For et års tid siden mødte jeg tilfældigt en ca 30-årig kvinde, der er ansat advokat hos min advokat. What a small world. 

god jagt

Sådan gøres dét nemlig. Ravage på Kongens Nytorv på en solrig eftermiddag, er også fint.

Redigeret af tvr

Del dette indlæg

Link til indlæg

@19517 

Der er også en slags "klub i klubben" her på Eroguide. Hvis du skriver anmeldelser af de dyre damer, så kan det være de spotter dig og du bliver inviteret. Du skal dog bidrage til "fællesskabet" førend de ser dig som kandidat. Så har man ikke på forhånd antydet at man har noget at bytte med, så får de ikke øje på dig. 
Mere kan og vil jeg ikke afsløre ;) 
PM's frabedes om emnet, tak. Jeg har integritet og namedropper IKKE nogen som helst medmindre de selv ønsker det. Det ønsker disse "Gentlemen-drengerøve" IKKE. 

Kærligst, 
Eva <3

- - - - -

"Gentlemen! Welcome to Fight Club.
The first rule of Fight Club is: You do not talk about Fight Club.
The second rule of Fight Club is: You do not talk about Fight Club!"

- Tyler Durden 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

...nu gik det ellers så godt. Pokkers. 

Du kom ellers ret langt.

Jeg tabte allerede ved jakkesættet, faldt end mere ved de nypudsede sko og det dyre ur og ved "velplejet" lå jeg på gulvet. Så kom jeg stærkt tilbage ved open-minded og dannet, klatrede lidt mere med "vis portion humor", men eftersom min humor er svensk så er den jo med nødvendighed "plad". Bortset fra at jeg gerne falder af stolen når en smuk dame snakker med mig;  spilder min whisky i hendes dekolletage og prøver at tørre det op med mit gamle lommetørklæde - så er diskretion my middle name.

Så points for open-minded, dannet og diskret, men nul for det andet.

Så det bliver nok ikke en advokat ansat hos en advokat for mig. Har ellers betalt de der jurapludrende menneskerne millioner gennem årene, uden at en gang få se deres underbukser.

d'Angleterre.... der kan man bare se. Boede der en gang en uge på den danske statens konto, og troede at det var top of the well mannered tops. Og nu får jeg så at vide at det er der man kommer i trusserne på advokaternes advokater for simple mønt.' Og velpudsede sko.

Er livet latterligt, eller hvad?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Roger Rabbit skrev, for 17 timer siden:

Prøv på Balthazar (D’angleterres champagnebar) og hos genboen Victors hen på aftenen torsdag til lørdag. Der har jeg samlet flere lækre kvinder op gennem de seneste par år. To af dem ser jeg stadig fra tid til anden. De har klasse, personlighed, humor og er intelligente - med dyre vaner og hang til god vin og mad. Der er ingen tvil om, at du bliver kigget ud, så på med jakkesættet, nypudsede sko og det dyre ur. Det tæller også at være velplejet, open-minded, dannet og udvise en vis portion humor uden at være plat. Og så er diskretion nok den mest værdsatte egenskab. Fx: For et års tid siden mødte jeg tilfældigt en ca 30-årig kvinde, der er ansat advokat hos min advokat. What a small world

Er der nogen der ved om der findes sådanne steder i Århus? Eller eller andre steder f. eks cafeteriaet i Magasin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Trident skrev, for 13 minutter siden:

Er der nogen der ved om der findes sådanne steder i Århus? Eller eller andre steder f. eks cafeteriaet i Magasin

Jeg kender intet til Århus. Så jeg kan ikke udtale mig specifikt. Men mon ikke der gør. Det er jo ikke fordi hverken Victor, Ravage, Balthazar har "piger" på programmet. Det er mere fordi det er der visse typer af mennesker mødes. Til en drink, middag osv. Du skal vel egentlig bare kigge dig om efter et etableret sted, hvor mænd i 40'ne og 50'ne kommer, ofte i jakkesæt, drikker en del og deler gerne ud af drinks. Hvis der er en "hørm" af success, vil der også være kvindeligt selskab der kan "tilkøbes" til denne success. Det ville da være overraskende om ikke et sådant sted fandtes i Århus. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Trident skrev, for 4 timer siden:

Der tror jeg ikke du får fat i noget udover gamle damer. 

Nogen piger falder nemt for en mand der ser rig ud. Hvis du gerne vil gå den vej i Århus kan Gedulgt f.eks. anbefales. Men mange steder ved åen duer jo også. Men det er da nemmere med en dating profil så synes jeg eller sugardating. 

For det er jo ikke glædespiger du der finder eller noget der ligner. 

Det er bare kvinder som alle andre, og der er nogen der tænder på sådanne rige mænd. Hende “advokaten” der omtales, hun er jo nok heller ikke glædespige tænker jeg. 

Bananas skrev, for 14 timer siden:

Du kom ellers ret langt.

Jeg tabte allerede ved jakkesættet, faldt end mere ved de nypudsede sko og det dyre ur og ved "velplejet" lå jeg på gulvet. Så kom jeg stærkt tilbage ved open-minded og dannet, klatrede lidt mere med "vis portion humor", men eftersom min humor er svensk så er den jo med nødvendighed "plad". Bortset fra at jeg gerne falder af stolen når en smuk dame snakker med mig;  spilder min whisky i hendes dekolletage og prøver at tørre det op med mit gamle lommetørklæde - så er diskretion my middle name.

Så points for open-minded, dannet og diskret, men nul for det andet.

Så det bliver nok ikke en advokat ansat hos en advokat for mig. Har ellers betalt de der jurapludrende menneskerne millioner gennem årene, uden at en gang få se deres underbukser.

d'Angleterre.... der kan man bare se. Boede der en gang en uge på den danske statens konto, og troede at det var top of the well mannered tops. Og nu får jeg så at vide at det er der man kommer i trusserne på advokaternes advokater for simple mønt.' Og velpudsede sko.

Er livet latterligt, eller hvad?

Der er caféer i Aarhus, og sikkert også København og andre steder hvor man kan score kvinder på sin personlighed og intellekt og måske også sit udmærkede normale udseende. 

Ja det kan ske i sportsklubber også, ja selv på en togrejse med DSB på 2 klasse, ja på en gåtur med hunden etc.

Og tænk sig, de kvinder scorer man helt på sit bare jeg, “nøgen” som gud har skabt en, uden Rolex-ur mv.

Vil anbefale dig et af følgende:

1) få en hund og tal med de kvindelige hundeluftere du møder på din vej

2) gå på en litterær café og start en konversation med pigen ved siden af

3) Spil et slag tennis og snak med alle kvinderne i klubben når du drikker din fadøl efter kampen (du kan spille mod mig)

4) Se landet med DSB på anden klasse og snak med damen overfor der er på vej til at besøge hendes mor på plejehjemmet 

Måske er det ikke en advokat kvinde du scorer, de er vist i høj kurs, men en sød sygeplejerske eller advokatens sekretær går vel også an.

Glæder mig til kampen, 3 eller 5 sæt, du bestemmer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
tvr skrev, for 4 timer siden:

Jeg kender intet til Århus. Så jeg kan ikke udtale mig specifikt. Men mon ikke der gør. Det er jo ikke fordi hverken Victor, Ravage, Balthazar har "piger" på programmet. Det er mere fordi det er der visse typer af mennesker mødes. Til en drink, middag osv. Du skal vel egentlig bare kigge dig om efter et etableret sted, hvor mænd i 40'ne og 50'ne kommer, ofte i jakkesæt, drikker en del og deler gerne ud af drinks. Hvis der er en "hørm" af success, vil der også være kvindeligt selskab der kan "tilkøbes" til denne success. Det ville da være overraskende om ikke et sådant sted fandtes i Århus. 

Klar tale. Sådan fungerer det. Fra oldtidens Athen og Rom og til i dag, Stort set uændret. Penge er sexede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
pacer skrev, for 22 timer siden:

På det mere seriøse plan er der mange på twitter, mange vil sikkert gerne tage en flyver for at servicerer dig mod fyrstelig betaling.

Instagram kan også bruges.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 6 timer siden:

3) Spil et slag tennis og snak med alle kvinderne i klubben når du drikker din fadøl efter kampen (du kan spille mod mig)

4) Se landet med DSB på anden klasse og snak med damen overfor der er på vej til at besøge hendes mor på plejehjemmet 

Måske er det ikke en advokat kvinde du scorer, de er vist i høj kurs, men en sød sygeplejerske eller advokatens sekretær går vel også an.

....jeg bliver helt forpustet af bare læse dit indlæg. Hund, tennis, togture eller sidde og citere Sartre på Universitetscafeen. Du må være vanvittig. 

Det må være muligt at score mens man ser Netflix. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg må da nok sige, jeg undres....noglegange herinde skal det helst være sådan man sidder og tænker....jeg er nok for dyr..

og der snakkes om der skal gives rabat og oliepriserne stiger....og rugbrødet:D

Men nu kan jeg forstå at for at være "HOT".....så skal man bare sætte priserne op....og sætte sig et eller andet sted på D.angleterre.....(kedeligt sted...må jeg sige)

Eller ud og kører med DSB....(så bliver det snart ikke mere kedeligt)

HUSKELISTE:

1. Sæt priserne op til det dobbelte!

2. Ind og fedt rundt på Terre.

3. Ud og kører med DSB.

4.Lufte hunden i stramt lædertøj og høje læder stilletstøvler (og håbe på han i trækker mig omkuld.....)....så skulle det kun være for at se hvor mange,

der "straks" vil tilbyde mig, assistance....:ph34r::ph34r::D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

....jeg bliver helt forpustet af bare læse dit indlæg. Hund, tennis, togture eller sidde og citere Sartre på Universitetscafeen. Du må være vanvittig. 

Vanvittig er jeg nok ja. :D Men trængte til at komme med et forsøg på ironi og humor i tråden med banaliteterne om hvordan man kan møde en dejlig kvinde uden at man betaler hende for det, direkte (eller indirekte).  Beklager stakåndetheden hos dig, troede at en hund havde bedre kondi. 

Det må være muligt at score mens man ser Netflix. 

:D :D 

Lady C.Hex skrev, 1 time siden:

Ja jeg må da nok sige, jeg undres....noglegange herinde skal det helst være sådan man sidder og tænker....jeg er nok for dyr..

og der snakkes om der skal gives rabat og oliepriserne stiger....og rugbrødet:D

Men nu kan jeg forstå at for at være "HOT".....så skal man bare sætte priserne op....og sætte sig et eller andet sted på D.angleterre.....(kedeligt sted...må jeg sige)

Eller ud og kører med DSB....(så bliver det snart ikke mere kedeligt)

HUSKELISTE:

1. Sæt priserne op til det dobbelte!

2. Ind og fedt rundt på Terre.

3. Ud og kører med DSB.

4.Lufte hunden i stramt lædertøj og høje læder stilletstøvler (og håbe på han i trækker mig omkuld.....)....så skulle det kun være for at se hvor mange,

der "straks" vil tilbyde mig, assistance....:ph34r::ph34r::D

Man kan tjene gode penge som hundelufter, så luft naboens hund og tjen penge ved det, samtidig med du lige får nye kunder på turen også. I det her krisetider er det ikke så dumt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C.Hex skrev, for 1 time siden:

I gamle og mere beskedne tider pralede folk af hvor billigt de havde fået tingene. I vore dage går pralerierne tilsyneladende omvendt på hvor dyrt man har købt tingene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 9 timer siden:

Ja det kan ske i sportsklubber også, ja selv på en togrejse med DSB på 2 klasse, ja på en gåtur med hunden etc.

Og tænk sig, de kvinder scorer man helt på sit bare jeg, “nøgen” som gud har skabt en, uden Rolex-ur mv.

Nu snakker vi fornuftigt svensk endelig. Jeg behøver dog ikke få en hund, alle hunde elsker mig så de kvindelige hundeluftere jeg møder på min vej bliver nødt at standse når deres dyr skal snakke med mig. Jeg lytter til vovsen, kigger op på ejerinden, ned på hunden igen og siger noget à la: "Nej, siger du det? Gør hun det? Hver aften, inden hun skal i seng?"

Der er nogle stykker som undrer hvad deres kæledyr egentlig har sagt til mig. Det fortæller jeg selvfølgelig gerne senere over en flaske vin.

Tennis, ak ja. Min yndlingssport helt til jeg fik min skulder ødelagt. Så måske har du en lille chance. Ordner du tilskuerne som beundrer min sejr? Kender jo ikke nogen der borte i Aarhus.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, den 26.4.2022 at 08:01:

Det ville da være overraskende om ikke et sådant sted fandtes i Århus

Hmm... nu er det jo Jylland. Altså dér hvor momsen endnu ikke rigtigt har slået an, og hvor der næsten altid er en "stald-dør" forretningsmæssigt ;) 
Måske de slet ikke har steder hvor en fancy café latte koster 60 kroner? Og hvor går "The Golddigger Ladies" så hen? 
Godt man ikke bor i Århus men i Kbh hvor man har rig mulighed for at scanne lokalet for Rolex-liderbasserne og investeringen kun er et stort glas kogt vand med smag til tårnhøje literpriser! :D 

Kærligt ment, 
Eva <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Eva Nadine skrev, for 51 minutter siden:

Hmm... nu er det jo Jylland. Altså dér hvor momsen endnu ikke rigtigt har slået an, og hvor der næsten altid er en "stald-dør" forretningsmæssigt ;) 
Måske de slet ikke har steder hvor en fancy café latte koster 60 kroner? Og hvor går "The Golddigger Ladies" så hen? 
Godt man ikke bor i Århus men i Kbh hvor man har rig mulighed for at scanne lokalet for Rolex-liderbasserne og investeringen kun er et stort glas kogt vand med smag til tårnhøje literpriser! :D 

Kærligt ment, 
Eva <3

Du kan meget vel have ret. Som jeg skrev, kender jeg intet til Århus. Kommer meget sjældent i Jylland. I mine yngre dage, fik jeg altid nogle på hovedet, når jeg var i Jylland, så har holdt mig så langt væk som muligt siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 43 minutter siden:

Du kan meget vel have ret. Som jeg skrev, kender jeg intet til Århus. Kommer meget sjældent i Jylland. I mine yngre dage, fik jeg altid nogle på hovedet, når jeg var i Jylland, så har holdt mig så langt væk som muligt siden.

Var det så fordi du prøvede at få dem til at tilslutte sig den gode Københavner-idé med momsen? :D 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...