sunkist1 330 Skrevet 25. April, 2022 (edited) https://annoncelight.dk/showad/324037 nogen som har haft besøg af enten ham eller hende? Redigeret 25. April, 2022 af sunkist1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 315 Skrevet 25. April, 2022 Nej desværre - det gad jeg godt - men jeg har desværre ikke stedet ,-( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin55 154 Skrevet 25. April, 2022 sunkist1 skrev, for 4 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/324037 nogen som har haft besøg af enten ham eller hende? jeg har fået massage af manden. han var ret god til det. smiler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 288 Skrevet 25. April, 2022 martin55 skrev, for 1 minut siden: jeg har fået massage af manden. han var ret god til det. smiler Er det din annonce? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin55 154 Skrevet 26. April, 2022 niskanen skrev, for 8 timer siden: Er det din annonce? NEJ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big1 39 Skrevet 26. April, 2022 Ikke nogen der har haft damen på besøg ? Eller er der kun bi manden og træffe ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
odensefyr 12 Skrevet 26. April, 2022 øv hun ikke har stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin55 154 Skrevet 26. April, 2022 Big1 skrev, for 2 timer siden: Ikke nogen der har haft damen på besøg ? Eller er der kun bi manden og træffe ? har kun haft besøg af begge 2. men ville kun ha massage af manden. damen vente i min stue, til vi var færdig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin55 154 Skrevet 26. April, 2022 odensefyr skrev, for 2 timer siden: øv hun ikke har stedet er du hjemløs, siden du ikke kan modtage besøg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 288 Skrevet 26. April, 2022 martin55 skrev, for 11 timer siden: NEJ Okay, der er bare visse ligheder mellem den ubehjælpelige overskift og annoncetekst og den måde du plejer at skrive på 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big1 39 Skrevet 26. April, 2022 martin55 skrev, for 53 minutter siden: har kun haft besøg af begge 2. men ville kun ha massage af manden. damen vente i min stue, til vi var færdig Måske vi kunne arrangere de kommer på besøg igen hos dig, så får du massage af manden og jeg går stuen med fruen. ?:-) er billeder retvisende for må indrømme jeg er intresseret men også lidt udfordret på hjemmebesøg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 288 Skrevet 26. April, 2022 Big1 skrev, for 7 timer siden: Ikke nogen der har haft damen på besøg ? Eller er der kun bi manden og træffe ? Jeg fristes virkelig til at tro, at dette er en annonce alene fra en mand. Men ser det gerne modbevist. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sentinel 120 Skrevet 27. April, 2022 Jeg vil da gerne lægge hus til et møde for dem der er “hjemløse” eller bare synes det kunne være frækt og spændende. Briksen kan stå i stuen, vi andre kan enten sidde i spisestuen og kunne kigge ind eller også sidde ude i haven/annekset. Hvad siger i? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 27. April, 2022 Jeg kunne osse godt ligge lejlighed til, men så skulle det foregå i stuen hvor vi så ville sidde i sofaen og kigge på :):):):);););) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sentinel 120 Skrevet 15. Maj, 2022 Nå, nu har den hængt et stykke tid… Er der kommet nogen erfaringer siden sidst? Jeg har talt med min kæreste om hun er interesseret i at få massage af fyren, mens kvinden og jeg kigger på. Det afviste hun ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunkist1 330 Skrevet 16. Maj, 2022 Sentinel skrev, for 20 timer siden: Nå, nu har den hængt et stykke tid… Er der kommet nogen erfaringer siden sidst? Jeg har talt med min kæreste om hun er interesseret i at få massage af fyren, mens kvinden og jeg kigger på. Det afviste hun ikke Har skrevet til annoncen et par gange, men har aldrig fået svar… desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sentinel 120 Skrevet 16. Maj, 2022 Og vedhæftet billede, som de beder om? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunkist1 330 Skrevet 16. Maj, 2022 Sentinel skrev, for 10 timer siden: Og vedhæftet billede, som de beder om? Ja det gjorde jeg første gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sentinel 120 Skrevet 17. Maj, 2022 sunkist1 skrev, for 13 timer siden: Ja det gjorde jeg første gang Ja okay, de er desværre nok ikke interesseret så. Ærgerligt, men det bestemmer de selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin55 154 Skrevet 21. Maj, 2022 jeg havde ikke et problem. med at få massage. (måske fordi jeg har været model.) jeg forstår udmærket de ikke tager ud til alle, fordi man sender et foto med er det jo ikke sikkert det lige tænder. mange mænd tror at kvinder, tager alt med puls, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunkist1 330 Skrevet 21. Maj, 2022 martin55 skrev, for 2 timer siden: jeg havde ikke et problem. med at få massage. (måske fordi jeg har været model.) jeg forstår udmærket de ikke tager ud til alle, fordi man sender et foto med er det jo ikke sikkert det lige tænder. mange mænd tror at kvinder, tager alt med puls, Det ville også være helt fair. Men et kort svar ville være dejligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big1 39 Skrevet 23. Maj, 2022 sextossen skrev, 1 time siden: Der er kun manden Noget du ved - eller ?? :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin55 154 Skrevet 23. Maj, 2022 sextossen skrev, for 8 timer siden: Der er kun manden hvor ved du det, har du fået Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big1 39 Skrevet 24. Maj, 2022 martin55 skrev, for 13 timer siden: hvor ved du det, har du fået Du Martin55 kan jo modbevise ! du siger de begge troppede op men at manden på dagen var lækre eller noget ……og kvinden ventede i stuen. Er der noget der ikke helt stemmer her - ska lige siges jeg er ikke tidligere model og har heller ikke endnu sendt billede til “parret” mvh B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg