Hop til indhold
sunkist1

Jeg er ledig

Recommended Posts

Big1 skrev, for 2 timer siden:

Ikke nogen der har haft damen på besøg ? Eller er der kun bi manden og træffe ? 

har kun haft besøg af  begge 2. men ville kun ha massage af manden. damen vente i min stue, til vi var færdig

Del dette indlæg

Link til indlæg
martin55 skrev, for 11 timer siden:

NEJ

Okay, der er bare visse ligheder mellem den ubehjælpelige overskift og annoncetekst og den måde du plejer at skrive på :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
martin55 skrev, for 53 minutter siden:

har kun haft besøg af  begge 2. men ville kun ha massage af manden. damen vente i min stue, til vi var færdig

Måske vi kunne arrangere de kommer på besøg igen hos dig,  så får du massage af manden og jeg går stuen med fruen. ?:-) 

er billeder retvisende for må indrømme jeg er intresseret men også lidt udfordret på hjemmebesøg :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big1 skrev, for 7 timer siden:

Ikke nogen der har haft damen på besøg ? Eller er der kun bi manden og træffe ? 

Jeg fristes virkelig til at tro, at dette er en annonce alene fra en mand. Men ser det gerne modbevist.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil da gerne lægge hus til et møde for dem der er “hjemløse” eller bare synes det kunne være frækt og spændende. Briksen kan stå i stuen, vi andre kan enten sidde i spisestuen og kunne kigge ind eller også sidde ude i haven/annekset.

Hvad siger i?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå, nu har den hængt et stykke tid… Er der kommet nogen erfaringer siden sidst?

Jeg har talt med min kæreste om hun er interesseret i at få massage af fyren, mens kvinden og jeg kigger på. Det afviste hun ikke :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sentinel skrev, for 20 timer siden:

Nå, nu har den hængt et stykke tid… Er der kommet nogen erfaringer siden sidst?

Jeg har talt med min kæreste om hun er interesseret i at få massage af fyren, mens kvinden og jeg kigger på. Det afviste hun ikke :D

Har skrevet til annoncen et par gange, men har aldrig fået svar… desværre 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sunkist1 skrev, for 13 timer siden:

Ja det gjorde jeg første gang

Ja okay, de er desværre nok ikke interesseret så. Ærgerligt, men det bestemmer de selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg havde ikke et problem. med at få massage. (måske fordi jeg har været model.)

jeg forstår udmærket de ikke tager ud til alle,

fordi man sender et foto med er det jo ikke sikkert det lige tænder. mange mænd tror at kvinder, tager alt med puls,

Del dette indlæg

Link til indlæg
martin55 skrev, for 2 timer siden:

jeg havde ikke et problem. med at få massage. (måske fordi jeg har været model.)

jeg forstår udmærket de ikke tager ud til alle,

fordi man sender et foto med er det jo ikke sikkert det lige tænder. mange mænd tror at kvinder, tager alt med puls,

Det ville også være helt fair. Men et kort svar ville være dejligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
martin55 skrev, for 13 timer siden:

hvor ved du det, har du fået

Du Martin55 kan jo modbevise ! 
du siger de begge troppede op men at manden på dagen var lækre eller noget ……og kvinden ventede i stuen. 

Er der noget der ikke helt stemmer her - ska lige siges jeg er ikke tidligere model og har heller ikke endnu sendt billede til “parret” 

mvh 

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...